Wyniki wyszukiwania
dokumentacji projektowej. Inwestycja wpłynie na bezpieczeństwo w prowadzeniu ruchu pociągów. Zakres prac wykonywanych przez PLK obejmuje bowiem nową nastawnię dysponującą i modernizację urządzeń sterowania
PRZECZYTAJnich zostaną ułożone dwa tory. Wykonano już roboty pod jeden tor. Do połowy roku zakończone zostaną prace przy przęsłach dla drugiego. Szerokość mostu wyniesie 11 m. Jesienią na nowym moście rozpocznie się
PRZECZYTAJtemu wdrożono wiele projektów, m.in. budowę mostu kolejowego w Frankfurcie nad Odrą i przeprowadzenie prac utrzymaniowo-naprawczych na moście kolejowym pomiędzy stacjami Goerlitz i Zgorzelec. Ponadto prze
PRZECZYTAJi pociągi pasażerskie. Od 12 września na moście trwają próby obciążeniowe. Wcześniej zakończono prace związane z układem torowym i urządzeniami sterowania. Pomyślnie przeprowadzono testy bezpiecznego
PRZECZYTAJjest szczególnie ważne dla pociągów. Choć montaż każdego rozjazdu to dodatkowy plac budowy, jednak prace były zorganizowane tak, by uniknąć przerw i zmian w rozkładzie jazdy pociągów – mówi Józef Matuszczak
PRZECZYTAJBazując na standardzie telefonii komórkowej GSM, został udoskonalony i dostosowany do specyfiki pracy związanej z eksploatacją i utrzymaniem infrastruktury kolejowej oraz zarządzaniem ruchem pociągów
PRZECZYTAJrskiem. Na wielu stacjach pasażerowie już korzystają z nowych ławek i wiat peronowych. Wszystkie prace w tych regionach zakończą się we wrześniu tego roku. Oprócz właściwego utrzymania infrastruktury
PRZECZYTAJroku na bazie wypracowanej koncepcji będzie powstawał projekt budowlany dla całej stacji. Pierwsze prace budowlane, które zostaną zintegrowane z modernizacją na linii średnicowej ruszą w 2018 roku. Stacja
PRZECZYTAJskończyć w najlepszym wypadku wysokim mandatem. Pociągi na linii Warszawa Gdynia – po zakończeniu prac pojadą z prędkością 170-200 km/h, ale za to zgodnie z prawem i znacznie bezpieczniej. W przypadku
PRZECZYTAJJednocześnie musimy podkreślić, że przywrócone odcinki będą stale monitorowane, a w przypadku realizacji pracy przewozowej na poziomie niższym niż zgłaszano we wnioskach i planach, nie wykluczamy ich ponownej
PRZECZYTAJ