• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy wrocław. Rezultatów: 676, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prawie-400-milionow-zlotych-na-modernizacje-linii-kolejowej-na-podkarpaciu-1043

Prawie 400 milionów złotych na modernizację linii kolejowej na Podkarpaciu

30.11.2010

Wschodnią przebiega na terenie Polski od granicy państwa z Niemcami przez Zgorzelec, Węgliniec, Wrocław, Opole, Gliwice, Katowice, Kraków, Tarnów, Rzeszów, Przemyśl na Ukrainę – do Lwowa i Kijowa. Celem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polsko-czeskie-spotkanie-w-sprawie-polaczenia-liniami-duzej-predkosci-1042

Polsko-czeskie spotkanie w sprawie połączenia liniami dużej prędkości

29.11.2010

było omówienie możliwego przebiegu tras kolei dużych prędkości łączących Katowice i Ostrawę oraz Wrocław i Pragę. Czeskie ministerstwo transportu wraz z SŽDC przygotowują program budowy linii dużych prędkości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/piec-ofert-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-na-linii-kolejowej-rzeszow-jaslo-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-podkarpackiego-1019

Pięć ofert na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na linii kolejowej Rzeszów – Jasło w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego

05.11.2010

920,19 PLN brutto . 5. Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. Wrocław, Przedsiębiorstwo Budownictwa Kolejowego i Inżynieryjnego „Infrakol” S.C. - oferta na kwotę 165.725

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-umowa-na-modernizacje-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-i-rzeszowem-1017

Kolejna umowa na modernizację linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem

02.11.2010

znaczeniu. Przebiega na terenie Polski od granicy państwa z Niemcami przez Zgorzelec, Węgliniec, Wrocław, Opole, Gliwice, Katowice, Kraków, Tarnów, Rzeszów, Przemyśl na Ukrainę – do Lwowa i Kijowa. Celem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-pol-miliarda-na-modernizacje-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-i-rzeszowem-1008

Pierwsze pół miliarda na modernizację linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem

20.10.2010

znaczeniu. Przebiega na terenie Polski od granicy państwa z Niemcami przez Zgorzelec, Węgliniec, Wrocław, Opole, Gliwice, Katowice, Kraków, Tarnów, Rzeszów, Przemyśl na Ukrainę – do Lwowa i Kijowa. Celem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komisja-europejska-przyznala-dofinansowanie-do-modernizacji-linii-wroclaw-poznan-1006

Komisja Europejska przyznała dofinansowanie do modernizacji linii Wrocław - Poznań

20.10.2010

pois.gov.pl Projekt POIiŚ 7.1 - 4 „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań Etap II - odcinek Wrocław – granica woj. dolnośląskiego”, znajduje się na Liście Indywidualnych Programów [...] wielobranżowych robót budowlanych w zakresie kompleksowej przebudowy linii kolejowej na odcinkach: Wrocław Grabiszyn – stacja Skokowa - 36,5 km, stacja Żmigród – granica woj. dolnośląskiego – 13,3 km, a także [...] urządzeń sanitarnych, czy budowy ekranów akustycznych. Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań została podzielona na dwie fazy. Faza I projektu polega na dostosowaniu linii kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szlifowanie-i-podbijanie-brzegu-997

Szlifowanie i podbijanie Brzegu

14.10.2010

Brzeg wraz z przyległymi odcinkami linii jest ostatnim etapem zmian linii E 30 na odcinku Opole - Wrocław. Zakończenie prac przewidziano w grudniu 2010r. Dodatkowe informacje Mirosław Siemieniec Rzecznik

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-opracowanie-kompleksowej-strategii-komunikacji-i-promocji-projektu-przygotowanie-budowy-linii-duzych-predkosci-poiis71-26-993

Podpisanie umowy na opracowanie kompleksowej strategii komunikacji i promocji projektu „Przygotowanie budowy linii dużych prędkości” POIiŚ7.1-26

12.10.2010

Europejskiego i Rady Nr 2008/57 z dnia 17 czerwca 2008, łączącej miasta: Warszawę, Łódź, Poznań, Wrocław oraz zapewnienie połączeń nowej linii z istniejącą E65 Południe (CMK). Planowana linia połączy największe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/duzy-przetarg-na-modernizacje-linii-e-59-wroclaw-poznan-969

Duży przetarg na modernizację linii E 59 Wrocław – Poznań

28.09.2010

konkurencyjności.” Projekt POIiŚ 7.1 - 4 „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań Etap II - odcinek Wrocław – granica woj. dolnośląskiego”, znajduje się na Liście Indywidualnych Programów [...] wielobranżowych robót budowlanych w zakresie kompleksowej przebudowy linii kolejowej na odcinkach: Wrocław Grabiszyn – stacja Skokowa - 36,5 km, stacja Żmigród – granica woj. dolnośląskiego – 13,3 km, a także [...] przebudowywanych przepustów oraz obiektów mostowych do funkcji przejść dla zwierząt. Linia kolejowa Wrocław – Poznań jest linią dwutorową, zelektryfikowaną, o długości 162 km. Prowadzony jest na niej ruch

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-i-wielkie-zderzenie-hadronow-960

Koleje dużych prędkości i WIELKIE ZDERZENIE HADRONÓW !!!

27.09.2010

Takim opisem Instytut B61 rozpoczyna artystyczny projekt z pogranicza nauki, spektaklu teatralnego, piosenki aktorskiej i hiphopowego koncertu. Atrakcją spektaklu „Instytut B61 – Zderzenie” będzie poc

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...51525354555657585960...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 551 do 560 z 676.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook