• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 732, czas wyszukiwania 21 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-pily-do-poznania-o-40-minut-krocej-3363

Pociągiem z Piły do Poznania o 40 minut krócej

24.04.2017

Modernizacja linii kolejowej skróci czas przejazdu z Poznania do Piły o około 40 minut - z około 2 h do 1 h 20 min. Zwiększy się poziom bezpieczeństwa i przepustowość na 94 km trasy dzięki modernizacji torów [...] atrakcyjność kolei. Projekty z Krajowego Programu Kolejowego, które służą Wielkopolsce, warte są ponad 5 mld zł. - mówi Arnold Bresch, członek Zarządu, dyrektor ds. realizacji inwestycji PKP Polskich Linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-40-minut-pociagiem-z-rybnika-do-chalupek-1-2829

W 40 minut pociągiem z Rybnika do Chałupek

01.07.2015

prowadzeniem ruchu pociągów. Rewitalizacja trasy pozwoli na przywrócenie maksymalnej prędkości 80 km/h dla pociągów pasażerskich. Składy dalekobieżne pokonają trasę Rybnik – Wodzisław Śląski – Chałupki w [...] Polskie Line Kolejowe S.A modernizują na Śląsku ok. 600 km torów. Już przeznaczyły na ten cel ponad 2,5 mld zł, a w najbliższych latach planują zrealizować inwestycje za 9 mld zł. Rewitalizację linii na trasie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-40-minut-z-rybnika-do-chalupek-2943

W 40 minut z Rybnika do Chałupek

30.11.2015

modernizacji sieci trakcyjnej na odcinku Wodzisław Śląski – Chałupki ciężkie składy przyspieszą do 80 km/h, co pozwoli przewieźć więcej ładunków i lepiej wykorzystać możliwości trasy. Stanowi to ważny impuls [...] kolejowo-drogowe 3014 ścianek peronowych 4138 m 2 kostki brukowej 124 tyś. ton tłucznia 69,8 km szyn 54,5 tyś. podkładów Projekt „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-pily-do-poznania-40-minut-krocej-2905

Pociągiem z Piły do Poznania 40 minut krócej

09.10.2015

Województwa Wielkopolskiego. Dzięki modernizacji linii kolejowej pociągi pojadą szybciej – nawet 120 km/h, a podróż z Poznania do Piły skróci się o 40 minut. Dziś przejazd pociągiem na tej trasie zajmuje 2 [...] dzieckiem lub ciężkim bagażem. Przebudowa linii kolejowej pomiędzy Poznaniem a Piłą pochłonie ok. 0,5 mld zł. Wykonanie prac zaplanowano na lata 2016-2019. Podpisanie listu intencyjnego otwiera drogę do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/opoczno-idzikowice-modernizacja-4-wiaduktow-na-cmk-4067

Opoczno – Idzikowice – modernizacja 4 wiaduktów na CMK

10.01.2019

Obiekty zostaną one dostosowane do przejazdu pociągów z prędkością powyżej 200 km/h (obecnie 160 km/h) i nacisku na oś 22,5 t. Na szlaku Opoczno Południe – Idzikowice przebudowanych zostanie również 10 przepustów [...] będzie przystosowana do przejazdu pociągów z prędkością 200 km/h, a docelowo 230/250 km/h. Pociągi towarowe pojadą z prędkością 120 km/h. Na Centralnej Magistrali Kolejowej kończą się również prace na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/4-mld-zlotych-na-poprawe-dostepu-kolei-do-portow-morskich-3019

4 mld złotych na poprawę dostępu kolei do portów morskich

07.03.2016

ruchem kolejowym odcinkach. Efektem prac będzie wzrost prędkości pociągów - 100 km/h dla pociągów towarowych i 100-140 km/h dla pociągów pasażerskich. Realizacja inwestycji umożliwi stworzenie nowego kor [...] złotych PLK prowadzi prace na linii 226, która stanowi jedyne połączenie kolejowe do Portu Północnego. 13,5-kilometrową linią kolejową od Pruszcza Gdańskiego przez Most na Martwej Wiśle kierowane są pociągi m [...] mostem na Martwej Wiśle, pozwoli na szybki i sprawny przewóz towarów - składy pojadą z prędkością 100 km/h. Jeszcze w pierwszym kwartale tego roku Polskie Linie Kolejowe planują ogłoszenie przetargu na dokumentację

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-370-mln-zl-na-poprawe-transportu-kolejowego-w-rybnickim-okregu-weglowym-3278

Ponad 370 mln zł na poprawę transportu kolejowego w Rybnickim Okręgu Węglowym

20.01.2017

bardziej konkurencyjna, skróci się bowiem czas przejazdu dzięki zwiększeniu prędkości pociągów do 100km/h, np. na odcinku Żory – Rybnik prawie dwukrotnie (z 22 do 13 minut). Rewitalizowana trasa jest odciążeniem [...] 159, 173, 689, 691). Wygodnie na peronach, bezpieczniej na torach Prace PLK obejmą w różnym zakresie 5 stacji: Nędza, Sumina, Rybnik, Rybnik Gotartowie, Żory oraz przystanki: Nędza Wieś, Szymocice, Górki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/370-mln-zl-na-szybszy-transport-towarow-do-portu-w-gdansku-3042

370 mln zł na szybszy transport towarów do portu w Gdańsku

04.04.2016

znaczenie dla Trójmiasta. Obecnie pociągi jeżdżą z prędkością 20 – 50 km/h, po modernizacji pojadą dwukrotnie szybciej, tj. 100 km/h. Sześciokrotnie zwiększy też przepustowość trasy i pojadą cięższe składy [...] przeprawa o długości 122 metrów i wadze 2 tysięcy ton docelowo umożliwi jazdę pociągom z prędkością 100 km/h. Znacznie zwiększy się też przepustowość, poprzednią przeprawą mogło przejechać 30 pociągów dziennie [...] wiadukty – dwutorowy przy ulicy Wosia Budzysza i jednotorowy na Lenartowicza, których koszt wyniesie 8,5 mln zł. Przy obiektach zakończono roboty fundamentowe, na półmetku są prace związane ze wznoszeniem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-36-mln-zl-na-lepsza-obsluge-pasazerow-tory-i-most-3084

Poznań. 36 mln zł na lepszą obsługę pasażerów, tory i most

01.06.2016

przeprawie wymieniono już na nowe 5 przęseł, położono nowe tory i sieć trakcyjną. Prace za 17 mln zł umożliwiły jadę pociągów po wcześniej zamkniętym torze, z prędkością 120 km/h. Obecnie odnowione zostaną trzy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/355-mln-zl-na-ostatni-etap-modernizacji-linii-poznan-wroclaw-3410

355 mln zł na ostatni etap modernizacji linii Poznań-Wrocław

23.06.2017

skróci się czas podróży. Będą 4 zmodernizowane stacje i przystanki. Pociągi przyspieszą do 160 km/h. - Inwestycje kolejowe w Poznaniu otwierają Wielkopolskę na północ, południe i wschód kraju. Pasażerowie [...] Programu Kolejowego. Już niedługo na całej trasie z Poznania do Wrocławia pojedziemy z prędkością 160 km/h. Skróci się czas przejazdu. Pociąg będzie bezkonkurencyjnym środkiem transportu – powiedział Andrzej [...] owany jest przez Unię Europejską ze środków Instrumentu „Łącząc Europę”. Jego koszt całkowity to 1,5 mld zł, z czego 1,2 mld zł pochodzi ze środków Unii Europejskiej. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...50515253545556575859...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 541 do 550 z 732.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook