• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy wyski. Rezultatów: 533, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-do-pociagow-nie-tylko-na-wszystkich-swietych-3219

Wygodniej do pociągów - nie tylko na Wszystkich Świętych

31.10.2016

Janowice Wielkie nie tylko sprawniej pojadą pociągi. Wygodniejszy dostęp do wagonów zapewnią nowe, wyższe perony w Marciszowie, Ciechanowicach, Janowicach Wielkich. Wszystkie mają nową nawierzchnię lepsze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gliwice-po-modernizacji-wygodniej-na-dworcu-i-stacji-3251

Gliwice po modernizacji - wygodniej na dworcu i stacji

14.12.2016

która ułatwią komunikację osobom niedosłyszącym. W budynku pojawiły się też windy prowadzące na wyższe kondygnacje. Inwestycja w Gliwicach to nie tylko modernizacja dworca , ale również zrealizowana przez

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-pasazerskie-wrocily-na-trase-zawadzkie-fosowskie-opole-2606

Pociągi pasażerskie wróciły na trasę Zawadzkie - Fosowskie – Opole

18.08.2014

Suchy Bór, Dębska Kuźnia, Krasiejów, Staniszcze Małe, przebudowane zostały perony. Nowe obiekty są wyższe od poprzednich i znacznie ułatwiają wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Zamontowano na nich nowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-na-trasie-chelmza-grudziadz-2010

Nowe tory na trasie Chełmża - Grudziądz

03.09.2013

Niskie perony na stacji Chełmża zostały przebudowane na wyższe i zyskały nową nawierzchnię. Są także dostosowane do obsługi osób niepełnosprawnych. Lepsze warunki obsługi zapewniają pasażerom odnowione

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przygotowania-do-modernizacji-trasy-warszawa-okecie-radom-1986

Przygotowania do modernizacji trasy Warszawa Okęcie - Radom

23.07.2013

sterowania ruchem. Pasażerowie korzystający z przystanków pomiędzy Radomiem i Warszawą zyskają nowe, wyższe perony. Infrastruktura pasażerska będzie też przystosowana do obsługi osób niepełnosprawnych, opiekunów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/etcs-nowoczesny-system-zarzadzania-ruchem-kolejowym-na-polskich-torach-2077

ETCS - nowoczesny system zarządzania ruchem kolejowym na polskich torach

28.11.2013

eksploatację nowoczesnego systemu zarządzania ruchem kolejowym, który pozwoli pociągom na osiągnięcie wyższej prędkości maksymalnej niż 160 km/h. ETCS ( European Train Control System ) to kluczowy element u

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trzy-stacje-kolejowe-od-nowa-modernizacja-linii-siedlce-terespol-2368

Trzy stacje kolejowe od nowa. Modernizacja linii Siedlce - Terespol

23.04.2014

wyspowy przenosząc cały ruch pasażerski Stacji Międzyrzec na peron znajdujący się przy budynku dworca. Wyższe bezpieczeństwo Modernizowana trasa kolejowa pomiędzy Siedlcami i Terespolem to bardzo istotna część

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/centralna-magistrala-kolejowa-prace-modernizacyjne-1859

Centralna Magistrala Kolejowa - prace modernizacyjne

27.02.2013

nadawane komunikaty i reaguje np. w przypadku zignorowania sygnału „stój”, co w konsekwencji zapewnia wyższe bezpieczeństwo jazdy. Jego działanie opiera się na tzw. sygnalizacji kabinowej, która pozwala na [...] potrzeby rozpoczyna hamowanie. Instalacja systemu na CMK pozwala pociągom na osiągnięcie prędkości wyższej niż 160km/h. Prowadzone przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prace na Centralnej Magistrali Kolejowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-trasy-kolejowej-czempin-poznan-1844

Modernizacja trasy kolejowej Czempiń - Poznań

01.02.2013

Dębiec – zainstalowane zostanie oświetlenie, wiaty, ławki dla podróżnych oraz wybudowane zostaną nowe, wyższe perony o wysokości 76 cm. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. pomyślały również o osobach niepełnosprawnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prawie-miliard-zlotych-na-modernizacje-linii-kolejowej-warszawa-lodz-84

Prawie miliard złotych na modernizację linii kolejowej Warszawa - Łódź

26.05.2010

odcinku Warszawa - Skierniewice stwarza również techniczną możliwość późniejszego dostosowania jej do wyższych prędkości. Ponadto zostaną przebudowane bądź wyremontowane istniejące mosty, a istniejące perony

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...45464748495051525354Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 521 do 530 z 533.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook