• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2353, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ze-stacji-warszawa-glowna-jedziemy-od-jutra-5490

Ze stacji Warszawa Główna jedziemy od jutra

13.03.2021

Wschodnia - Warszawa Zachodnia realizowany jest w trybie „projektuj i buduj”. Wartość to ponad 87 mln zł. Więcej informacji na stronie stolicadobrychrelacji.pl . Ruch pociągów od marcowej korekty rozkładu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozpoczely-sie-prace-na-stacji-warszawa-glowna-3826

Rozpoczęły się prace na stacji Warszawa Główna

12.07.2018

buduj”. Zakończenie inwestycji zaplanowane jest w III kwartale 2019 roku. Wartość prac to prawie 81 mln zł. Wykonuje je firma Trakcja PRKiI S.A. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmodernizowane-wiaty-na-stacji-pila-glowna-599

Zmodernizowane wiaty na stacji Piła Główna

24.07.2009

schodowe i balustrady przy wyjściach z tuneli oraz zainstalowano nowe oświetlenie. Kosztem około 1,4 mln PLN uzyskaliśmy poprawę estetyki dworca, a liczni podróżni przebywający na stacji Piła Główna oczekują

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-glubczyce-zyskaja-kolejowe-polaczenie-z-opolem-i-raciborzem-8499

Kolej Plus: Głubczyce zyskają kolejowe połączenie z Opolem i Raciborzem

26.06.2023

wyniesie ok. 130 min., a z Głubczyc do Raciborza ok. 36 min. W ramach projektu o szacowanej wartości 535 mln zł netto zrewitalizowane zostaną linie o długości 54 km między Raciborzem a Racławicami Śląskimi. Trasa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/glubczyce-wroca-na-kolejowa-mape-polski-10727

Głubczyce wrócą na kolejową mapę Polski!

16.05.2025

Opola potrwa około 130 minut, a do Raciborza 36 minut. Wartość opracowania dokumentacji przekracza 15 mln zł. Projekt realizowany jest w ramach rządowego programu Kolej+, którego celem jest przeciwdziałanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodzkie-w-glownie-i-strykowie-powstaja-nowe-kladki-nad-torami-7225

Łódzkie: w Głownie i Strykowie powstają nowe kładki nad torami

11.07.2022

Strykowie w 2023 roku. Prace w Głownie i Strykowie są realizowane w ramach projektu o wartości ok. 50 mln zł netto „Budowa zintegrowanych węzłów multimodalnych wraz z budową i przebudową przystanków kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mieszkancy-i-podrozni-korzystaja-z-nowych-kladek-nad-torami-w-glownie-i-strykowie-8394

Mieszkańcy i podróżni korzystają z nowych kładek nad torami w Głownie i Strykowie

06.06.2023

poziomie szyn. Prace w Głownie i Strykowie zostały zrealizowane w ramach projektu o wartości ok. 50 mln zł netto pn. „Budowa zintegrowanych węzłów multimodalnych wraz z budową i przebudową przystanków kolejowych [...] kolejowych na terenie województwa łódzkiego”. Zadanie jest współfinansowane w kwocie ok. 34 mln zł ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybko-po-torach-przez-legnicko-glogowski-okreg-miedziowy-4471

Szybko po torach przez Legnicko-Głogowski Okręg Miedziowy

13.12.2019

Główny. To efekt zrealizowanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. inwestycji, która warta blisko 200 mln zł, dla pasażerów będzie oznaczać także możliwości korzystania z nowych i wygodnych peronów na 9 stacjach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-podroze-ze-stacji-w-zielonej-gorze-4550

Lepsze podróże ze stacji w Zielonej Górze

20.02.2020

rozpoczęły się w październiku 2017 r. Prace na stacji warte były ok. 31,7 mln zł, na modernizację wiaduktu kolejowego przeznaczono ok. 6,3 mln zł. Obecnie na stacji kończą się odbiory, które potwierdzą właściwe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zadaszone-przejscia-w-zielonej-gorze-zwieksza-komfort-podroznych-4405

Zadaszone przejścia w Zielonej Górze zwiększą komfort podróżnych

15.10.2019

z Wrocławia do Szczecina, tzw. Nadodrzanki. Prace na stacji warte są ok. 23,5 mln zł, a modernizacja wiaduktu ok. 6,3 mln zł. Roboty nie wpływają na obsługę podróżnych. Inwestycje realizowane z Krajowego

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...46474849505152535455...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 501 do 510 z 2353.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook