• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy tory. Rezultatów: 1452, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszaja-przygotowania-do-modernizacji-polaczenia-kolejowego-portu-polnocnego-w-gdansku-1259

Ruszają przygotowania do modernizacji połączenia kolejowego Portu Północnego w Gdańsku

15.04.2011

przytwierdzeniem sprężystym na podsypce tłuczniowej. We wszystkich drogach rozjazdowych łączących tory główne przewiduje się promienie łuków 500 m. Planuje się modernizację nawierzchni przejazdów kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znamy-oferty-cenowe-na-dworzec-lodz-fabryczna-1251

Znamy oferty cenowe na dworzec Łódź Fabryczna

08.04.2011

kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech peronów i ośmiu torów. Tory i perony nowego dworca Łódź Fabryczna zlokalizowane będą 16,5 metra pod ziemią, a 10,5 metra nad nimi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsza-infrastruktura-kolejowa-w-ramach-zintegrowanego-systemu-transportu-zbiorowego-w-aglomeracji-krakowskiej-1244

Lepsza infrastruktura kolejowa w ramach „Zintegrowanego systemu transportu zbiorowego w aglomeracji krakowskiej”

06.04.2011

przeszkody architektoniczne dla osób z ograniczoną możliwością poruszania się. Likwidacji ulegną zbędne tory i rozjazdy, a przystanek osobowy Wieliczka Rynek zmieni lokalizację i nazwę na po. Wieliczka Kopalnia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trojporozumienie-dla-lodzi-i-pasazerow-kolei-1238

Trójporozumienie dla Łodzi i pasażerów kolei

29.03.2011

kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech peronów i ośmiu torów. Tory i perony nowego dworca Łódź Fabryczna zlokalizowane będą 16,5 metra pod ziemią, a 10,5 metra nad nimi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znamy-wykonawce-modernizacji-odcinka-lodz-widzew-lodz-fabryczna-1282

Znamy wykonawcę modernizacji odcinka Łódź Widzew - Łódź Fabryczna

09.05.2011

kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech peronów i ośmiu torów. Tory i perony nowego dworca Łódź Fabryczna zlokalizowane będą 16,5 metra pod ziemią, a 10,5 metra nad nimi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rpo-poprawi-linie-kolejowe-wojewodztwa-pomorskiego-1268

RPO poprawi linie kolejowe województwa pomorskiego

27.04.2011

ruchu samochodowego, będzie także zwiększenie bezpieczeństwa na pieszych i drogowych przejściach przez tory. Podróżujących przez Trójmiasto czekają utrudnienia związane z modernizacja linii E 65 na odcinku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mazowieckie-duzo-inwestycji-na-liniach-kolejowych-1302

Mazowieckie – dużo inwestycji na liniach kolejowych

23.05.2011

organizacji miejsc parkingowych obok stacji i przystanków, praktycznej realizacji hasła: tiry na tory Spotkanie poprzedziła konferencja prasowa Zbigniewa Szafrańskiego. Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/300-mln-zlotych-na-modernizacje-odcinka-lodz-widzew-lodz-fabryczna-1357

300 mln złotych na modernizację odcinka Łódź Widzew – Łódź Fabryczna

04.07.2011

stacji, co umożliwi likwidację ograniczenia prędkości jazdy pociągów pasażerskich przez stację, a tory i perony zostaną przebudowane w sposób umożliwiający wybudowanie podziemnego przejścia dla pasażerów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmiany-na-stacji-wroclaw-glowny-1409

Zmiany na stacji Wrocław Główny

26.08.2011

odprawiania pociągów. Na dworcu czynne będą tylko perony: 4 (dwa tory,) 5 (jeden tor), tymczasowy 6 (jeden tor). Pozostałe perony 1,2, (cztery tory) już objęte są kompleksowa przebudową. Wobec wniosku firmy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-otwiera-nowy-rozdzial-w-historii-lodzi-1403

Kolej otwiera nowy rozdział w historii Łodzi

18.08.2011

Głównym elementem inwestycji będzie nowy dworzec Łódź Fabryczna, którego tory i perony będą położone 16,5 metra pod ziemią, zaś 10,5 metra nad nimi przebiegać będzie sieć podziemnych ulic i część dworca

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 41 do 50 z 1452.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook