Wyniki wyszukiwania
Zmiana czasu na sieci kolejowej
24.10.2015
W nocy z 24/25 października wskazówki zegara przesuniemy z godziny 3:00 na 2:00. Na zmianę czasu opracowany jest specjalny rozkład jazdy, tak aby kursujące pociągi według niego dotarły do celu. Pociąg
PRZECZYTAJZmiana czasu na sieci kolejowej
25.10.2014
W nocy 25/26 października w Polsce nastąpi zmiana czasu letniego na zimowy. Kursujące pociągi dalekobieżne o godzinie 3.00 zatrzymają się na około 60 minut na najbliższej stacji. Składy ruszą zgodnie
PRZECZYTAJPorozumienie o współpracy zostało podpisane we czwartek, 22 października przez prof. Krzysztofa Jana Kurzydłowskiego, dyrektora NCBR oraz Andrzeja Filipa Wojciechowskiego, prezesa zarządu PKP PLK i Ma
PRZECZYTAJPrzetargi na 2 ostatnie fragmenty linii kolejowej Warszawa – Radom właśnie zostały ogłoszone. Chodzi o odcinki Czachówek – Warka oraz Warka – Radom. W ramach tych postępowań wybrani wykonawcy zaprojek
PRZECZYTAJKorekta rozkładu jazdy zapewnia pasażerom utrzymanie optymalnego, przygotowanego według ich potrzeb rozkładu jazdy. Dostosowuje również szczegółowo skomunikowania pomiędzy pociągami dalekobieżnymi, re
PRZECZYTAJMontaż nowych rozjazdów rozpoczął się w 2013 roku i objął swoim zasięgiem 31 linii kolejowych oraz 142 posterunki ruchu na terenie całego kraju. Celem projektu było zwiększenie bezpieczeństwa oraz zap
PRZECZYTAJ- Dziś rozpoczynamy nowy etap w zakresie utrzymania infrastruktury kolejowej. Zależy nam na jakości, szybkim czasie realizacji oraz dobrych cenach. To wszystko będzie możliwe poprzez otwarcie usług ut
PRZECZYTAJ– Modernizacja linii łączącej Piłę z Poznaniem to pierwszy przetarg finansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego nowej perspektywy unijnej i zarazem kluczowy projekt dla poprawy transportu kolejow
PRZECZYTAJ- PLK realizuje obecnie wielki program inwestycyjny obejmujący gruntowną modernizację infrastruktury w całym kraju. Jednym z jego najważniejszych elementów jest rozwój transportu kolejowego w wymiarze
PRZECZYTAJ1,5 mln m³ wywiezionej ziemi, ok. 70 tys. m³ betonu i ok. 10 tys. ton stali na zbrojenia – to liczby, które obrazują skalę powstającego dworca. Łódź Fabryczna to jedna z największych kolejowych inwest
PRZECZYTAJ