• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2353, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/optymalizacja-sieci-kolejowej-w-polsce-1854

Optymalizacja sieci kolejowej w Polsce

15.02.2013

wraz z uwolnieniem związanych z tym etatów. Roczne oszczędności z tym związane mogą sięgnąć nawet 100 mln zł i zostać przekazane na utrzymanie linii mających większe obłożenie i tym samym przyczynić się do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-koleja-z-warszawy-do-wroclawia-2073

Szybciej koleją z Warszawy do Wrocławia

19.11.2013

osiągać prędkość do 200km/h. Koszt projektu rewitalizacji odcinka Częstochowa – Fosowskie to ponad 323 mln PLN. (brutto). Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-zielona-gora-zmienia-sie-dla-pasazerow-3000

Stacja Zielona Góra zmienia się dla pasażerów

01.02.2016

tunelu i budowa zadaszenia rozpocznie się w 2017 roku. Łączny koszt wszystkich inwestycji wyniesie 22 mln zł. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-podroz-pomiedzy-slaskiem-a-wielkopolska-2456

Szybsza podróż pomiędzy Śląskiem a Wielkopolską

17.06.2014

około 4 godzin i 30 minut. Całkowity koszt obu inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych wynosi ok. 600 mln zł. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-kontrakt-z-nowej-perspektywy-finansowej-ue-dla-kolei-umowa-na-modernizacje-kluczowego-odcinka-magistrali-poznan-wroclaw-podpisana-2776

Pierwszy kontrakt z nowej perspektywy finansowej UE dla kolei. Umowa na modernizację kluczowego odcinka magistrali Poznań – Wrocław podpisana

17.04.2015

Polskie Linie Kolejowe S.A. korzysta z pierwszych funduszy UE na lata 2014 – 20. Umowa o wartości 282 mln zł pozwoli na przebudowę systemu sterownia ruchem pociągów na 70 km trasie Rawicz – Czempiń. Klasyczne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przyspieszenie-na-trasie-kalety-kluczbork-2535

Przyspieszenie na trasie Kalety – Kluczbork

21.07.2014

Środowisko. Całkowity koszt inwestycji, której zakończenie planowane jest w 2015 r., wyniesie ponad 330 mln zł. Korzyści z rewitalizacji Prace na linii nr 143 są częścią większego zadania, polegającego na poprawie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znamy-wykonawce-drugiego-projektu-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-lodzkiego-1404

Znamy wykonawcę drugiego projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego

19.08.2011

Województwa Łódzkiego w wysokości 85% kosztów kwalifikowanych (koszty netto). Koszt projektu wynosi 58,2 mln PLN. Zadanie realizowane jest m.in. z oszczędności powstałych po wyłonieniu wykonawcy robót dla re

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wazna-inwestycja-modernizacyjna-linii-kolejowej-realizowana-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-lubuskiego-573

Ważna inwestycja modernizacyjna linii kolejowej realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubuskiego

08.06.2009

samoczynnej sygnalizacji przejazdowej i ekrany akustyczne. Szacunkowa wartość zadania wynosi 107 mln zł. Z tego 60% to środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-jakosc-na-kolei-otwarto-przejscie-podziemne-pod-stacja-warszawa-gdanska-1204

Nowa jakość na kolei – otwarto przejście podziemne pod stacją Warszawa Gdańska

01.03.2011

wodowanie parowozów okazjonalnie przyjeżdżających do Warszawy. Modernizacja obiektu kosztowała ponad 130 mln zł brutto. Inwestycja była współfinansowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe (ze środków budżetowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tunelem-kolejowym-na-lotnisko-okecie-991

Tunelem kolejowym na lotnisko Okęcie

07.10.2010

długości (1 183 m) przebiega w tunelu na głębokości do 5 metrów. W ramach kontraktu na kwotę 191,655 mln zł netto, zawartego z firmą Bilfinger Berger Budownictwo S.A., powstanie również nowy peron przystanku

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...40414243444546474849...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 441 do 450 z 2353.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook