Wyniki wyszukiwania
Optymalizacja sieci kolejowej w Polsce
15.02.2013
wraz z uwolnieniem związanych z tym etatów. Roczne oszczędności z tym związane mogą sięgnąć nawet 100 mln zł i zostać przekazane na utrzymanie linii mających większe obłożenie i tym samym przyczynić się do
PRZECZYTAJSzybciej koleją z Warszawy do Wrocławia
19.11.2013
osiągać prędkość do 200km/h. Koszt projektu rewitalizacji odcinka Częstochowa – Fosowskie to ponad 323 mln PLN. (brutto). Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach
PRZECZYTAJtunelu i budowa zadaszenia rozpocznie się w 2017 roku. Łączny koszt wszystkich inwestycji wyniesie 22 mln zł. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecz
PRZECZYTAJokoło 4 godzin i 30 minut. Całkowity koszt obu inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych wynosi ok. 600 mln zł. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecz
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe S.A. korzysta z pierwszych funduszy UE na lata 2014 – 20. Umowa o wartości 282 mln zł pozwoli na przebudowę systemu sterownia ruchem pociągów na 70 km trasie Rawicz – Czempiń. Klasyczne
PRZECZYTAJŚrodowisko. Całkowity koszt inwestycji, której zakończenie planowane jest w 2015 r., wyniesie ponad 330 mln zł. Korzyści z rewitalizacji Prace na linii nr 143 są częścią większego zadania, polegającego na poprawie
PRZECZYTAJWojewództwa Łódzkiego w wysokości 85% kosztów kwalifikowanych (koszty netto). Koszt projektu wynosi 58,2 mln PLN. Zadanie realizowane jest m.in. z oszczędności powstałych po wyłonieniu wykonawcy robót dla re
PRZECZYTAJsamoczynnej sygnalizacji przejazdowej i ekrany akustyczne. Szacunkowa wartość zadania wynosi 107 mln zł. Z tego 60% to środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego
PRZECZYTAJwodowanie parowozów okazjonalnie przyjeżdżających do Warszawy. Modernizacja obiektu kosztowała ponad 130 mln zł brutto. Inwestycja była współfinansowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe (ze środków budżetowych
PRZECZYTAJTunelem kolejowym na lotnisko Okęcie
07.10.2010
długości (1 183 m) przebiega w tunelu na głębokości do 5 metrów. W ramach kontraktu na kwotę 191,655 mln zł netto, zawartego z firmą Bilfinger Berger Budownictwo S.A., powstanie również nowy peron przystanku
PRZECZYTAJ