Wyniki wyszukiwania
pieszych w Międzyrzecu Podlaskim oraz wiaduktu kolejowego w obrębie stacji Siedlce. W ramach pierwszego etapu inwestycji, modernizacji poddane zostały odcinki między większymi stacjami na trasie. Przebudowano [...] towarowych do 120 km/h. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 20/CE 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap II” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej, a jego koszt to prawie 550 mln PLN netto.
PRZECZYTAJStrzegomską, Robotniczą i Starogroblową. Przebudowa pierwszego z dwóch mostów nad Odrą weszła w końcowy etap. Jeszcze w tym roku powinny po nim pojechać pociągi. Skomplikowana będzie przebudowa wiaduktu nad [...] e-mail: rzecznik@plk-sa.pl Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego” współfinansowany jest przez Unię Europejską
PRZECZYTAJUstalono już przyszłe prace modernizacyjne dla stacji Czechowice Dziedzice, Zebrzydowice, Zwardoń. Obejmować one będą infrastrukturę kolejową: tory, sieć trakcyjną, urządzenia sterowania ruchem kolejo
PRZECZYTAJPolski i niemiecki zarządca infrastruktury zobowiązali się do współpracy mającej na celu rozwiązanie wszelkich problemów wykraczających poza granice i kompetencje danego kraju i zarządcy, powstałych w
PRZECZYTAJpoprzez zamontowanie nowoczesnych urządzeń sygnalizacji. Modernizacja linii kolejowej Wolsztyn – Luboń – etap II znacznie poprawi jej parametry eksploatacyjne, w tym umożliwi jazdę pociągów pasażerskich z prędkością
PRZECZYTAJjest w przyszłej perspektywie budżetowej Unii Europejskiej. Niektóre z nich są na dość zaawansowanym etapie przygotowania, dla innych w najbliższych tygodniach planujemy ogłosić pierwsze postępowania na studia
PRZECZYTAJRemont odcinka Łódź Żabieniec - Zgierz
03.12.2013
To kolejny etap prac pozwalających skrócić czas przejazdu na trasie Łódź Kaliska – Zgierz. PLK między Łodzią Kaliską a Żabieńcem wykonały prace torowe. Aktualnie prowadzone są na tym odcinku kolejne roboty
PRZECZYTAJZezwolenia otrzymały PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dla podsystemu strukturalnego: sterowanie - urządzenia przytorowe ERTMS/ETCS poziomu 1, zainstalowanego na linii kolejowej E65 - Centralnej Magistr
PRZECZYTAJjest w końcu 2015 r. Koszt projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III, odcinek Czempiń – Poznań” to 940,16 milionów złotych, z czego 667,16 milionów złotych pochodzi
PRZECZYTAJEuropejskiego Banku Inwestycyjnego, czy środki z budżetu państwa, np. Funduszu Kolejowego. - Pierwszy etap profesjonalizacji PLK jest już za nami. Usprawniliśmy proces inwestycyjny. Zbudowaliśmy system mo
PRZECZYTAJ