• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1774, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-modernizacja-stacji-oraz-systemu-sterowania-ruchem-miedzy-siedlcami-i-terespolem-2039

Rusza modernizacja stacji oraz systemu sterowania ruchem między Siedlcami i Terespolem

09.10.2013

pieszych w Międzyrzecu Podlaskim oraz wiaduktu kolejowego w obrębie stacji Siedlce. W ramach pierwszego etapu inwestycji, modernizacji poddane zostały odcinki między większymi stacjami na trasie. Przebudowano [...] towarowych do 120 km/h. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 20/CE 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap II” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej, a jego koszt to prawie 550 mln PLN netto.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-dla-pociagow-i-wygodniejsza-dla-pasazerow-linia-e59-we-wroclawiu-2033

Szybsza dla pociągów i wygodniejsza dla pasażerów linia E59 we Wrocławiu

30.09.2013

Strzegomską, Robotniczą i Starogroblową. Przebudowa pierwszego z dwóch mostów nad Odrą weszła w końcowy etap. Jeszcze w tym roku powinny po nim pojechać pociągi. Skomplikowana będzie przebudowa wiaduktu nad [...] e-mail: rzecznik@plk-sa.pl Projekt „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego” współfinansowany jest przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blizej-modernizacji-stacji-czechowice-dziedzice-zebrzydowice-zwardon-2032

Bliżej modernizacji stacji Czechowice Dziedzice, Zebrzydowice, Zwardoń

27.09.2013

Ustalono już przyszłe prace modernizacyjne dla stacji Czechowice Dziedzice, Zebrzydowice, Zwardoń. Obejmować one będą infrastrukturę kolejową: tory, sieć trakcyjną, urządzenia sterowania ruchem kolejo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-szczecin-berlin-coraz-blizej-2029

Modernizacja linii Szczecin – Berlin coraz bliżej

24.09.2013

Polski i niemiecki zarządca infrastruktury zobowiązali się do współpracy mającej na celu rozwiązanie wszelkich problemów wykraczających poza granice i kompetencje danego kraju i zarządcy, powstałych w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-szybciej-i-bezpieczniej-koleja-w-wielkopolsce-2028

Wygodniej, szybciej i bezpieczniej koleją w Wielkopolsce

23.09.2013

poprzez zamontowanie nowoczesnych urządzeń sygnalizacji. Modernizacja linii kolejowej Wolsztyn – Luboń – etap II znacznie poprawi jej parametry eksploatacyjne, w tym umożliwi jazdę pociągów pasażerskich z prędkością

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-oglosi-przetargi-na-nowa-perspektywe-budzetowa-ue-2080

PLK ogłosi przetargi na nową perspektywę budżetową UE

04.12.2013

jest w przyszłej perspektywie budżetowej Unii Europejskiej. Niektóre z nich są na dość zaawansowanym etapie przygotowania, dla innych w najbliższych tygodniach planujemy ogłosić pierwsze postępowania na studia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/remont-odcinka-lodz-zabieniec-zgierz-2079

Remont odcinka Łódź Żabieniec - Zgierz

03.12.2013

To kolejny etap prac pozwalających skrócić czas przejazdu na trasie Łódź Kaliska – Zgierz. PLK między Łodzią Kaliską a Żabieńcem wykonały prace torowe. Aktualnie prowadzone są na tym odcinku kolejne roboty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-maja-pierwsze-w-polsce-zezwolenia-dla-europejskiego-systemu-sterowania-pociagiem-etcs-european-train-control-system-2075

PLK mają pierwsze w Polsce zezwolenia dla Europejskiego Systemu Sterowania Pociągiem ETCS (European Train Control System).

22.11.2013

Zezwolenia otrzymały PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dla podsystemu strukturalnego: sterowanie - urządzenia przytorowe ERTMS/ETCS poziomu 1, zainstalowanego na linii kolejowej E65 - Centralnej Magistr

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozpoczety-kolejny-etap-modernizacji-linii-czempin-poznan-2069

Rozpoczęty kolejny etap modernizacji linii Czempiń – Poznań

13.11.2013

jest w końcu 2015 r. Koszt projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III, odcinek Czempiń – Poznań” to 940,16 milionów złotych, z czego 667,16 milionów złotych pochodzi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bgk-sfinansuje-inwestycje-spolki-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-2061

BGK sfinansuje inwestycje spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

31.10.2013

Europejskiego Banku Inwestycyjnego, czy środki z budżetu państwa, np. Funduszu Kolejowego. - Pierwszy etap profesjonalizacji PLK jest już za nami. Usprawniliśmy proces inwestycyjny. Zbudowaliśmy system mo

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...38394041424344454647...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 421 do 430 z 1774.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook