• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1911, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-nad-dwiema-liniami-kolejowymi-1721

Nowy wiadukt nad dwiema liniami kolejowymi

29.08.2012

modernizacyjnych prędkość pociągów pasażerskich wzrośnie do 160 km/h, dzięki czemu czas przejazdu na modernizowanym odcinku Warszawa – Skierniewice skróci się z 41 min do 30 min. Prędkość pociągów towarowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zblizy-torun-z-bydgoszcza-1771

Kolej zbliży Toruń z Bydgoszczą

29.10.2012

skróci się z ponad 1 godziny do 43 minut. W przypadku pociągów pośpiesznych, poruszających się z prędkością 120 km/h podróż będzie jeszcze krótsza. Generalnym wykonawcą rewitalizacji jest firma Porr Polska

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przez-dzialdowo-szybciej-do-warszawy-i-trojmiasta-1765

Przez Działdowo szybciej do Warszawy i Trójmiasta

11.10.2012

wiadukty podwyższa również bezpieczeństwo ruchu kolejowego i umożliwia jazdę pociągów z wyższą prędkością – tłumaczy Maciej Dutkiewicz, rzecznik PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. z Centrum Realizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodzka-kolei-aglomeracyjnej-w-budowie-1757

Łódzka Kolei Aglomeracyjnej w budowie

05.10.2012

pociagiem aglomeracyjnym z Łodzi Widzewa do stacji Zgierz wyniesie około 15 minut. Wówczas maksymalna prędkość pociągów wyniesie 100km/h. Podróżni będą mogli skorzystać z istniejących trzech przystanków: Łódź

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-po-nadodrzance-1753

Szybciej po „Nadodrzance”

01.10.2012

nastąpi podniesienie prędkości rozkładowej pociągów na odcinku Godków – Chojna do 120 km/h, a na stacji Kostrzyn do 100 km/h (obecnie na tych odcinkach obowiązują ograniczenia prędkości do 50 km/h) . Realizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-dzisiejszym-odcinku-edukacyjnym-pojedziemy-z-predkoscia-powyzej-160-km-h-1750

W dzisiejszym odcinku edukacyjnym pojedziemy z prędkością powyżej 160 km/h

27.09.2012

Trwają prace związane z podniesieniem maksymalnej prędkości na Centralnej Magistrali Kolejowej oraz na linii Warszawa Gdynia do prędkości ponad 160 km/h. Obok prac inżynieryjnych, instalowany jest system

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-przebudowa-stacji-deba-rozalin-1743

Rusza przebudowa stacji Dęba Rozalin

20.09.2012

oraz przejazd kolejowo-drogowy. Przebudowa stacji umożliwi likwidację ograniczeń prędkości i jazdę pociągów z prędkością maksymalną 120 km/h. Ułatwi również podróżnym dostęp do korzystania z usług przewoźników

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wraca-ruch-pociagow-na-linie-z-olsztyna-do-szczytna-1795

Wraca ruch pociągów na linię z Olsztyna do Szczytna

30.11.2012

przez 2 tygodnie będą trwały ostatnie próby eksploatacyjne urządzeń na przejazdach. Wprowadzenie prędkości docelowej 100 km/h nastąpi w 2013 r. w ramach aktualizacji rozkładu jazdy.I etap inwestycji zakończy [...] Olsztyna do Szyman wynoszącego około 45 minut. Dzięki realizacji projektu będzie możliwość zwiększenia prędkości pociągów na odcinku Olsztyn - Szczytno z 70 km/h do 100 k/h, a na odcinku ze Szczytna do Szyman

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-bezpieczniej-po-polskich-torach-1790

Szybciej i bezpieczniej po polskich torach

21.11.2012

do PKP Intercity, wyposażoną w urządzenia odbiorcze. Podczas testów lokomotywa poruszała się z prędkością 160km/h. W jaki sposób działa system ETCS? Europejski System Sterowania Pociągiem - ETCS (European [...] przytorowych z lokomotywą i generowaniu informacji dotyczących, między innymi maksymalnej dozwolonej prędkości na danym odcinku. System kontroluje reakcję maszynisty na nadawane komunikaty i reaguje np. w przypadku [...] przypadku zignorowania sygnału "stój", co w konsekwencji zapewnia wyższe bezpieczeństwo jazdy. Przy prędkościach wyższych niż 160 km/h maszynista nie jest w stanie samodzielnie zidentyfikować wszystkich sygnałów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-podroz-pociagiem-z-wroclawia-do-poznania-1789

Szybsza podróż pociągiem z Wrocławia do Poznania

21.11.2012

W ramach planowanych prac przeprowadzona zostanie kompleksowa modernizacja nawierzchni torowej oraz sieci trakcyjnej. Oprócz 32 km linii kolejowej zmodernizowane zostaną stacje w Czempiniu, Mosinie i

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...37383940414243444546...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 411 do 420 z 1911.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook