• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy PRACA. Rezultatów: 4197, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-najwiekszego-kontraktu-w-historii-plk-136

Podpisanie największego kontraktu w historii PLK

09.08.2006

likwidacja istniejącej kładki, - budowa lub modernizacja 15 budynków obsługi technicznej. Wartość prac przewidzianych kontraktem wynosi: 381 145 255 zł w tym : środki Unii Europejskiej (Europejski Fundusz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/minister-w-peelce-130

Minister w "peelce"

19.07.2006

Plac budowy przekazano wykonawcy 3 lipca, a już 11 rozpoczęto pierwsze prace na szlaku Rogów – Koluszki. W niespełna tydzień później, czyli 17 lipca uroczyście rozpoczęto roboty. Specjalny pociąg wyruszył [...] burmistrz Koluszek i licznie przybyli dziennikarze. Kolejarze odpowiadali na pytania dotyczące zakresu prac modernizacyjnych, przewidywanych problemów oraz sposobów ich rozwiązywania. Można było też na miejscu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/remont-tunelu-srednicowego-w-warszawie-124

Remont tunelu średnicowego w Warszawie

14.06.2006

bogaty pakiet informacji dla podróżnych, a dla zainteresowanych: historia tunelu średnicowego, zakres prac remontowych, oraz galeria zdjęć. PKP Polskie Linie Kolejowe, Koleje Mazowieckie i PKP S.A. uruchomiły

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/remont-w-dniach-od-1-czerwca-do-1-lipca-2006-r-toru-nr-1-szlaku-wolomin-tluszcz-123

Remont w dniach od 1 czerwca do 1 lipca 2006 r. toru nr 1 szlaku Wołomin -Tłuszcz

31.05.2006

W czasie całodobowego zamknięcia (od 1 czerwca – 1 lipca br.) zostaną wykonane w torze nr.1 prace dotyczące: wymiany 26 km. szyn, w tym 1074 spawów termicznych toru bezstykowego, wymienionych 15.600 szt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-kolejny-kontrakt-w-ramach-modernizacji-linii-kolejowej-nr-8-122

Podpisano kolejny kontrakt w ramach modernizacji linii kolejowej nr 8

16.07.2007

nadzorem z PP „Porty Lotnicze”, spółką PETROLOT i innymi podmiotami z rejonu lotniska OKĘCIE. Wartość prac objętych umową wynosi: 3 180 000,00 PLN netto 3 879 600,00 PLN brutto Czas trwania: 25 miesięcy od

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-1-132

Podpisanie umowy

01.08.2006

członek Zarządu Mirosław Pawłowski, a w imieniu wykonawcy - pełnomocnik Władysław Kurowski. Wartość prac określonych w umowie wynosi 24 860 euro netto (30 329 euro brutto). Umowa została zawarta na czas

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nagroda-publicus-2004-116

NAGRODA PUBLICUS 2004

21.06.2005

realizowane przez firmy różnych branż. Największy udział mają firmy budowlane (w tym wyspecjalizowane w pracach torowych), producenci elektroniki i automatyki kolejowej, a także dostawcy z innych dziedzin przemysłu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debata-o-transporcie-112

Debata o transporcie

20.02.2006

A. Pan Krzysztof Celiński przedstawił informacje dotyczące aktualnie prowadzonych oraz planowanych prac zmierzających do poprawienia jakości usług Spółki oraz ułatwienia przewoźnikom wykonywania przewozów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-e20-na-odcinku-siedlce-8211-terespol-107

Modernizacja linii kolejowej E20 na odcinku Siedlce – Terespol

21.06.2006

to 49 767 962,00 euro. Czas realizacji kontraktu to 20 miesięcy. W ramach etapu I realizowane są prace przygotowawcze do etapu II. Etap II obejmuje modernizację urządzeń zasilania energetycznego oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/skutki-powodzi-sytuacja-na-torach-17062010-godz-800-96

Skutki powodzi - sytuacja na torach 17.06.2010 godz. 8.00

17.06.2010

spośród których najpoważniejszym jest zniszczenie 4 czerwca przez Poprad mostu w Nowym Sączu; trwają prace na odcinku Stróże – Gromnik, zakłada się udrożnienie tego odcinka do 19 czerwca; udrożniono odcinki [...] Skołyszyn – Jasło (rozmyty nasyp, podmycie toru), przystąpiono do naprawy uszkodzonych odcinków torów, prace zostaną ukończone w połowie lipca. Naprawiono szkody wyrządzone przez powódź na odcinku Wola Łużańska

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...411412413414415416417418419420Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 4171 do 4180 z 4197.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook