• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliony-na-dolnoslaskie-linie-kolejowe-3018

Miliony na dolnośląskie linie kolejowe

04.03.2016

linii kolejowej nr 285 na odcinku Świdnica Kraszowice-Jedlina Zdrój. Poprawa standardu obsługi podróżnych to m.in. modernizacja wszystkich stacji i przystanków na linii poznańskiej od Żmigrodu do Wrocławia [...] liniach do Wałbrzycha, Jeleniej Góry, Opola, Jelcza Laskowic, Obornik Śląskich. Zmieniła się obsługa podróżnych zmodernizowanych na stacjach i przystankach. Na torach podniósł się poziom bezpieczeństwa. Na obszarze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-20-wygodniejszych-stacji-i-przystankow-na-podlasiu-3017

Ponad 20 wygodniejszych stacji i przystanków na Podlasiu

01.03.2016

Szepietowie, Hajnówce, Suwałkach, Augustowie, Czyżewie i Różanymstoku. PLK ułatwiają także obsługę podróżnym, którzy dojeżdżają do stacji na rowerach. Na 17 przystankach, m.in. w Czarnej Białostockiej, Mońkach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wprowadzenie-korekty-rozkladu-13-marca-przebieglo-planowo-3025

Wprowadzenie korekty rozkładu 13 marca przebiegło planowo

14.03.2016

Poza tradycyjnymi punktami informacyjnymi, jak kasy czy centra obsługi klienta, podróżni otrzymali wsparcie mobilnych informatorów, którzy od 11 marca do dziś - 14 marca dyżurują na 18 największych dw

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przygotowane-na-wielkanocne-wyjazdy-3037

PLK przygotowane na wielkanocne wyjazdy

25.03.2016

szlaków kolejowych wykorzystane będą m.in. mobilne centra monitoringu i fotopułapki. Do dyspozycji podróżnych jest całodobowy numer alarmowy SOK – 22 474 00 00. Szlaban na ryzyko Kierowcom przypominamy o wymogu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/za-11-mln-zl-plk-poprawia-obsluge-pasazerow-w-czestochowie-3044

Za 11 mln zł PLK poprawia obsługę pasażerów w Częstochowie

06.04.2016

atrakcyjnych czasów przejazdu z Częstochowy m.in. do Warszawy, Wrocławia, Krakowa zwiększyło liczbę podróżnych. Nowe przejście pod torami Częstochowy Stradom, zapewni bezpieczne dojście do pociągów. Częstochowa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-1-mln-zl-na-poprawe-obslugi-pasazerow-na-mazowszu-3046

Ponad 1 mln zł na poprawę obsługi pasażerów na Mazowszu

11.04.2016

Zarządca infrastruktury inwestuje w poprawę obsługi podróżnych na stacjach i przystankach. W ubiegłym roku za 750 tys zł. odnowione zostały obiekty w Kotuniu, Koszewnicy, Mieniu, Halinowie, Sulejówku Miłosnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-i-utrzymanie-ruchu-na-trasie-warszawa-radom-3040

Modernizacja i utrzymanie ruchu na trasie Warszawa – Radom

31.03.2016

sprawnych podróży podczas modernizacji PLK wzmocniły i ściśle kontrolują aktualność informacji dla podróżnych. Zacieśniono współpracę dyżurnych z obsługą pociągów KM, by do pasażerów jak najszybciej docierały [...] docierały informacje o ewentualnych zmianach w rozkładzie. Drużyny konduktorskie dodatkowo informują podróżnych, jeśli występuje przerwa w podróży. PLK dokonała przeglądu instalacji nagłośnienia na stacjach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/co-najmniej-700-dodatkowych-pociagow-przygotowania-grupy-pkp-do-swiatowych-dni-mlodziezy-ida-pelna-para-3051

Co najmniej 700 dodatkowych pociągów – przygotowania Grupy PKP do Światowych Dni Młodzieży idą pełną parą

15.04.2016

Grupa PKP przygotowuje się do Światowych Dni Młodzieży. Wzmożony ruch podróżnych rozpocznie się już 20 lipca. Według obecnych szacunków PKP Intercity, w czasie wydarzenia usługi tylko tego przewoźnika [...] pielgrzymów. Liczba ta może wzrosnąć. Z samej oferty przejazdów grupowych skorzysta 40 tysięcy podróżnych. Spółka zawarła porozumienia z 11 diecezjami w Polsce, dla których uruchomi 74 pociągi specjalne [...] jeszcze rosła. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. pracują nad zapewnieniem jak najlepszych warunków podróżnym oraz przewoźnikom kolejowym. Podczas Światowych Dni Młodzieży w trasy wyjedzie blisko 700 dodatkowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/portal-pasazera-plk-takze-w-angielskiej-wersji-jezykowej-3052

Portal Pasażera PLK także w angielskiej wersji językowej

19.04.2016

połączenia oraz podaje ważne komunikaty o sytuacji na sieci kolejowej. Odpowiadając na potrzeby podróżnych z zagranicy, m.in. z myślą o pielgrzymach przybywających na Światowe Dni Młodzieży, PLK wprowadziły

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/25-tys-funkcjonariuszy-strazy-ochrony-kolei-przygotowuje-sie-do-swiatowych-dni-mlodziezy-3057

2,5 tys. funkcjonariuszy Straży Ochrony Kolei przygotowuje się do Światowych Dni Młodzieży

26.04.2016

zabezpieczania Światowych Dni Młodzieży SOK-iści będą mogli w razie potrzeby przeszukać bagaże podróżnych. Pozwoli to funkcjonariuszom sprawnie zareagować, gdy np. zauważą podejrzany pakunek lub bagaż

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...36373839404142434445...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 401 do 410 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook