• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 14 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tunel-do-dworca-lodz-fabryczna-prawie-gotowy-2872

Tunel do dworca Łódź Fabryczna prawie gotowy

03.09.2015

sterowania ruchem oraz budowa ostatniego 155-metrowego odcinka tunelu pod ulicą Kopcińskiego. Tunel ma 1,7 km długości i kończy się 16,5 m pod ziemią, co stanowiło spore wyzwanie konstrukcyjne ze względu na trudny [...] wód podziemnych. Grubość zewnętrznych ścian tunelu przekracza 1 m, natomiast płyty górnej sięga nawet 2,5 m. Na dworcu Łódź Fabryczna zakończyło się już szklenie trzech tzw. świetlików. To pokryte szkłem [...] oraz montaż instalacji przeciwpożarowej. Cała inwestycja, w tunelu i na dworcu, obejmuje montaż 12,5 km torów. Pierwsze przejazdy pociągów technicznych do nowego dworca zaplanowano pod koniec roku. Wartość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-peron-na-stacji-w-radomiu-gotowy-2876

Nowy peron na stacji w Radomiu gotowy

10.09.2015

będą wyższe, wyposażone w wiaty i ławki, tak jak na peronie nr 3. Na stacji wymienionych zostanie 14 km torów, sieć trakcyjna oraz 38 rozjazdów, które są jednym z kluczowych elementów decydujących o bez [...] Czachówek - Warka i Warka - Radom. Koszt przebudowy całej linii pomiędzy Warszawą a Radomiem wynosi 2,1 miliarda złotych. Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. karol.jaku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/o-kwadrans-skroci-sie-podroz-do-zakopanego-rusza-budowa-linii-kolejowej-w-krakowie-2882

O kwadrans skróci się podróż do Zakopanego. Rusza budowa linii kolejowej w Krakowie

16.09.2015

inwestycja na terenie Krakowa. Projekt zakłada budowę dwóch torów na estakadach o długości ponad 2,5 km pomiędzy liniami kolejowymi Kraków Główny – Medyka i Kraków Płaszów – Oświęcim. Estakady kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/odlotowe-polaczenie-kolejowe-nowym-pociagiem-po-nowych-torach-do-nowego-terminalu-2895

Odlotowe połączenie kolejowe: nowym pociągiem, po nowych torach, do nowego terminalu

28.09.2015

Linii Kolejowych S.A. pociągi jadą dwa razy szybciej z prędkością do 80 km/h Modernizacja objęła budowę oraz przebudowę blisko 12 km linii kolejowej od Krakowa Głównego do Krakowa Lotniska oraz jej elek [...] go, który całkowicie zmienia nasze lotnisko. Łączna powierzchnia użytkowa przystanku wynosi 1 955 m2, zaś kubatura 23 000 m3. Szklana elewacja przystanku oraz zielony dach nawiązują do głównych elementów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szklany-dach-dworca-lodz-fabryczna-prawie-gotowy-2842

Szklany dach dworca Łódź Fabryczna prawie gotowy

23.07.2015

już dobrze widoczna. Kończona jest także część podziemna oraz czterotorowy tunel o długości prawie 2km. Gotowe są już konstrukcje peronów, trwa budowa torów, w tym układanie 30-metrowych szyn. Zakończyła [...] Kopcińskiego, ułożono już wszystkie tory. Cała inwestycja, w tunelu i na dworcu, obejmuje montaż 12,5 km torów. Trwa budowa ostatniego 155-metrowego odcinka tunelu pod ulicą Kopcińskiego. Pierwsze przejazdy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-pily-do-poznania-40-minut-krocej-2905

Pociągiem z Piły do Poznania 40 minut krócej

09.10.2015

linii kolejowej pociągi pojadą szybciej – nawet 120 km/h, a podróż z Poznania do Piły skróci się o 40 minut. Dziś przejazd pociągiem na tej trasie zajmuje 2 godziny. Dzięki modernizacji 76 przejazdów kole

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zleci-utrzymanie-linii-kolejowych-zewnetrznym-firmom-przetargi-na-prawie-200-mln-zl-jeszcze-w-tym-roku-2906

PLK zleci utrzymanie linii kolejowych zewnętrznym firmom. Przetargi na prawie 200 mln zł jeszcze w tym roku

12.10.2015

rośnie prędkość pociągów, skracają się czasy przejazdu. W 2015 roku PLK zwiększyła prędkość na 2,5 tys. km torów. - PLK jako odpowiedzialny zarządca torów, nie tylko modernizuje linie kolejowe, ale też

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wyzsza-predkosc-i-bezpieczenstwo-700-nowych-rozjazdow-na-sieci-plk-2908

Wyższa prędkość i bezpieczeństwo. 700 nowych rozjazdów na sieci PLK

15.10.2015

: 601,2 mln PLN brutto – koszt realizacji tzw. „projektu rozjazdowego”, 697 – rozjazdów zostało zamontowanych w ramach projektu, 137 – najwięcej rozjazdów wymieniono w woj. podkarpackim, 30 – km torów [...] warunkach pogodowych i ogranicza opóźnienia. W ramach inwestycji „rozjazdowej” wymieniono też ponad 30 km torów. Rozjazd jest kluczowym elementem infrastruktury kolejowej, umożliwiającym przejazd pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wszystkie-przetargi-na-linie-warszawa-radom-ogloszone-2910

Wszystkie przetargi na linię Warszawa – Radom ogłoszone

16.10.2015

Przetargi na 2 ostatnie fragmenty linii kolejowej Warszawa – Radom właśnie zostały ogłoszone. Chodzi o odcinki Czachówek – Warka oraz Warka – Radom. W ramach tych postępowań wybrani wykonawcy zaprojektują [...] modernizację infrastruktury wydamy 67 mld zł. Wśród kilkudziesięciu projektów są także prace na 100 km linii pomiędzy Radomiem i Warszawą. Projekt zdecydowanie poprawi jakość podróży oraz ułatwi komunikację [...] będą wyższe, wyposażone w wiaty i ławki, tak jak na peronie nr 3. Na stacji wymienionych zostanie 14 km torów, sieć trakcyjna oraz 38 rozjazdów, które są jednym z kluczowych elementów decydujących o bez

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-pociag-na-stacji-lodz-fabryczna-2920

Pierwszy pociąg na stacji Łódź Fabryczna

28.10.2015

ruchem kolejowym. Grubość zewnętrznych ścian tunelu przekracza 1 m, natomiast płyty górnej sięga nawet 2,5 m. Budowa obiektu stanowiła spore wyzwanie konstrukcyjne ze względu na warunki geologiczne terenu [...] wej – niezwykle ważnej w podziemnym obiekcie. Inwestycja w tunelu i na dworcu obejmuje montaż 12,5 km torów. Pierwsze przejazdy pociągów technicznych do nowego dworca zaplanowano pod koniec tego roku.

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...36373839404142434445...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 401 do 410 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook