Wyniki wyszukiwania
Szybciej i bezpieczniej z Redy do Helu
01.12.2011
Prace obejmą: wymianę nawierzchni kolejowej na długości ponad 10 km, naprawę bieżącą z całkowitą wymianą podkładów na długości ponad 23 km, naprawę bieżącą nawierzchni torowej na długości ponad 24 km.
PRZECZYTAJPowstanie Kolei Dużych Prędkości jest nie tylko potrzebne w wewnętrznym układzie transportowym Polski, ale wręcz niezbędne dla spójności transportowej Europy – powiedział Ignacio Barrón dyrektor ds. K
PRZECZYTAJ3 października 2011 roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiła postępowanie przetargowe w formie dialogu konkurencyjnego na Opracowanie propozycji modeli finansowania i realizacji projektu budowy i
PRZECZYTAJOferty na realizację tego zadania złożyło siedem konsorcjów: Oferta nr 1 Grontmij Polska Sp. z o.o., Łódź na kwotę: 1 150 000, 00 PLN netto; 1 414 500, 00 PLN brutto Oferta nr 2 ECM Group Polska Sp. z
PRZECZYTAJNowe kadry dla PLK
10.11.2011
współpracy, która będzie się rozwijać - mówił Marek Cieślak Zbigniew Szafrański zwrócił uwagę na coraz wyraźniejsze braki kadrowe w dziedzinie transportu kolejowego. - Nie czekamy biernie na rozwój sytuacji
PRZECZYTAJKraków Główny: piękno i nowoczesność
09.11.2011
Peron I jest już oddany do użytku, a od kilku dni pierwsi podróżni mogą również korzystać z peronu III. To dobra wiadomość, zwłaszcza, że prace przebiegają terminowo, a nowa elementy infrastruktury ko
PRZECZYTAJinfrastruktury transportowej jest jednym z podstawowych wyzwań na najbliższe dziesięciolecia. W tym celu należy wykorzystywać wszelkie dostępne źródła finansowania - tak publiczne, jak i prywatne powiedział
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w dniu 18 stycznia 2012 zawarły umowę na budowę nowych skrzyżowań dwupoziomowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Na terenie LCS Ciechanów (LCS – Lokalne Centrum Ste
PRZECZYTAJWarszawa Stadion - koniec prac
19.01.2012
Przystanek Warszawa Stadion nabrał już ostatecznych kształtów. Zastosowana kolorystyka, sposób wykończenia i tzw. mała architektura współgrają z elewacją Stadionu Narodowego. Przystanek jest przystoso
PRZECZYTAJProjekt stanowi II etap modernizacji linii kolejowej E 30 na odcinku od stacji Legnica do stacji Bielawa Dolna. Ze względu na pionierski, w skali kraju, rodzaj inwestycji, projekt ma charakter pilotaż
PRZECZYTAJ