• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy xix. Rezultatów: 46, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inwestycje-krajowego-programu-kolejowego-stawiaja-krakow-na-tory-3822

Inwestycje Krajowego Programu Kolejowego stawiają Kraków na tory

09.07.2018

na wschód Węgrzc Wielkich. Skalę przedsięwzięcia najwyraźniej widać w samym centrum miasta, gdzie XIX - wieczny nasyp kolejowy zastąpiony zostanie nowoczesnymi estakadami, na których ułożone zostaną aż

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/intensywne-prace-na-linii-krakow-glowny-podleze-3666

Intensywne prace na linii Kraków Główny - Podłęże

15.03.2018

Krakowa, gdzie powstają już pierwsze elementy konstrukcyjne estakad kolejowych, które zastąpią nasyp z XIX wieku. W rejonie Krakowa Głównego zamontowano już nowe tory i rozjazdy, prowadzące do peronu piątego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-historyczny-wiadukt-nad-ul-grzegorzecka-zapewni-sprawniejsze-podroze-3582

Kraków. Historyczny wiadukt nad ul. Grzegórzecką zapewni sprawniejsze podróże

03.01.2018

Kopernika do ul. Miodowej zapewni nowa, 850-metrowa estakada, która zastąpi obecny w Krakowie od połowy XIX wieku - nasyp kolejowy. Więcej informacji na temat inwestycji na stronie www.krakow-rudzice.pl. Kontakt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-dla-ochrony-kolejowego-dziedzictwa-3253

PLK dla ochrony kolejowego dziedzictwa

15.12.2016

trafi fragment dźwigara zabytkowego mostu kolejowego na rzece Wisłoka, który wzniesiono w latach 50. XIX wieku w ramach budowy linii kolejowej arcyksięcia Karola Ludwika. Most nie doznał uszczerbku zarówno

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawne-przeprawy-nie-waskie-gardla-efekt-modernizacji-mostow-2974

Sprawne przeprawy nie „wąskie gardła” – efekt modernizacji mostów

02.01.2016

to najdłuższy most kolejowy we Wrocławiu. Pierwotna przeprawa została wybudowana w drugiej połowie XIX w., a po wojnie, w latach 1947-61, przeprowadzono jej odbudowę. Mostem biegną dwa tory na niezależnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/historia-w-linie-kolejowe-wpisana-2925

Historia w linie kolejowe wpisana

02.11.2015

jedynego czynnego, zwodzonego mostu kolejowego na Regalicy. Konstrukcja została zbudowana jeszcze w XIX w i była przebudowana w latach trzydziestych XX w. W tym roku PLK wymieniła tory, zabezpieczyła an

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-pojechaly-z-klodzka-do-kudowy-zdroju-2135

Pociągi pojechały z Kłodzka do Kudowy Zdroju

16.12.2013

inżynieryjne m.in. przebiegający pod górą Grodziec na wysokości 634 m n.p.m., powstały na przełomie XIX i XX w., sześciusetmetrowy tunel oraz tor i odwodnienie wybudowanego na początku XX w., wysokiego na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczenstwo-na-kolei-to-priorytet-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa-2090

Bezpieczeństwo na kolei to priorytet PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

11.12.2013

na jej rozwój i utrzymanie przeznaczano zbyt mało pieniędzy. Wymieniamy obecnie urządzenia nawet z XIX wieku. PLK podwoiła liczbę szkoleń Jednym z kluczowych obszarów wpływających na bezpieczeństwo ruchu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przygotowania-do-przejazdow-na-przystanek-woodstock-1990

Przygotowania do przejazdów na Przystanek Woodstock

31.07.2013

W dniach 1 - 3 sierpnia 2011 roku w Kostrzynie n/Odrą odbędzie się XIX Przystanek Woodstock, na który pociągami z całego kraju przybędą dziesiątki tysięcy fanów muzyki. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prof-antoni-xiezopolski-animator-polskiego-kolejnictwa-wystawa-w-muzeum-politechniki-warszawskiej-1020

"Prof. Antoni Xiężopolski, animator polskiego kolejnictwa" - wystawa w Muzeum Politechniki Warszawskiej

05.11.2010

a, zabytkowe lampy naftowe i karbidowe, parowy dzwon sygnałowy Pruskich Kolei Państwowych z końca XIX w. firmy Robert Latowski Breslau, narzędzia do nitowania kotłów parowozowych firmy Bohlmer z lat t [...] kontrolnych (wykorzystywanych przez inspektorów Kolejowego Dozoru Technicznego), zamek zwrotnicowy z końca XIX wieku firmy Karl Henke, przyrząd do regulacji przeciwkorby w zestawach kołowych parowozów, zabytkowa

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 31 do 40 z 46.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook