• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy tory. Rezultatów: 1452, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/relacja-z-miedzynarodowych-targow-techniki-transportu-szynowego-innotrans-2010-974

Relacja z Międzynarodowych Targów Techniki Transportu Szynowego INNOTRANS 2010

29.09.2010

nazwie Kiss oraz piętrowe wagony Skody . Tu swoją premierę miał ELF z bydgoskiej PESY, przeznaczony na tory województwa śląskiego – nowy niskopodłogowy elektryczny zestaw trakcyjny, zamówiony też przez SKM

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-pojada-do-turoszowa-988

Pociągi pojadą do Turoszowa

07.10.2010

sterowania ruchem kolejowym i kable. Rzeka Witka zasilona wodą z przerwanego zbiornika Niedów uszkodziła tory w kilku lokalizacjach na trasie Ręczyn – Wilka. Efektem powodzi jest przerwa w transporcie kolejowym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kto-ma-szanse-na-kontrakt-za-prawie-dwa-miliardy-zlotych-znamy-liste-pieciu-potencjalnych-wykonawcow-podziemnej-stacji-lodz-fabryczna-1018

Kto ma szansę na kontrakt za prawie dwa miliardy złotych – znamy listę pięciu potencjalnych wykonawców podziemnej stacji Łódź Fabryczna

04.11.2010

kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech peronów i ośmiu torów. Tory i perony nowego dworca Łódź Fabryczna zlokalizowane będą 16,5 metra pod ziemią, a 10,5 metra nad nimi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szlifowanie-i-podbijanie-brzegu-997

Szlifowanie i podbijanie Brzegu

14.10.2010

Specjalistyczne maszyny podbijają teraz tory. Snopy iskier towarzyszyły szlifowaniu szyn. To zakres ostatnich prac na stacji Brzeg. Pasażerowie już od kilku tygodni korzystają ze zmodernizowanych peronów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/infrastruktura-przeladunkowa-w-zarzadzie-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-1048

Infrastruktura przeładunkowa w zarządzie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

01.12.2010

W 2010 r. sporządzono wykazy składników majątkowych obejmujących place ładunkowe i tory ogólnego użytku. Od dnia 01.01.2011 roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. udostępnią klientom łącznie 608 punktów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ogloszono-przetarg-na-modernizacje-odcinka-lodz-widzew-lodz-fabryczna-1030

Ogłoszono przetarg na modernizację odcinka Łódź Widzew – Łódź Fabryczna

17.11.2010

kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech peronów i ośmiu torów. Tory i perony nowego dworca Łódź Fabryczna zlokalizowane będą 16,5 metra pod ziemią, a 10,5 metra nad nimi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poprawa-linii-nr-274-wroclaw-jelenia-gora-1029

Poprawa linii nr 274 Wrocław – Jelenia Góra

16.11.2010

minuty, a po remoncie będzie możliwy w 13 minut. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. modernizują również tory na stacjach: Mietków, Imbramowice oraz Jaworzyna Śląska. Efektem będzie poprawa warunków eksploatacyjnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-organizacja-ruchu-pociagow-na-linii-warszawa-gdynia-1107

Nowa organizacja ruchu pociągów na linii Warszawa – Gdynia

07.01.2011

aktualnie prowadzonych prac powstają wiadukty m.in.: w Legionowie, Chotomowie, Janówku, modernizowane są: tory stacyjne m.in. w : Ciechanowie, Działdowie i Gralewie, most na Narwi o długości 260 metrów oraz 7

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/silna-konkurencja-w-postepowaniu-na-modernizacje-odcinka-lodz-widzew-lodz-fabryczna-1157

Silna konkurencja w postępowaniu na modernizację odcinka Łódź Widzew – Łódź Fabryczna

04.02.2011

kolejowej i dworca kolejowego Łódź Fabryczna, jako stacji podziemnej dla czterech peronów i ośmiu torów. Tory i perony nowego dworca Łódź Fabryczna zlokalizowane będą 16,5 metra pod ziemią, a 10,5 metra nad nimi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rpo-wielkopolski-ruszaja-prace-na-linii-kolejowej-sulechow-lubon-1211

RPO Wielkopolski – ruszają prace na linii kolejowej Sulechów - Luboń

07.03.2011

Prace będą wykonywane w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja linii kolejowej nr 357 Sulechów – Luboń na terenie województwa wielkopolskiego mającej duże znaczenie w obsłudze połączeń małych mie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 31 do 40 z 1452.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook