Wyniki wyszukiwania
opierało się zadaszenie. Tory, których przebudowa zakończy się z upływem sierpnia będą przebiegać teraz w odległości 11 metrów od siebie. Szerokość peronu o wysokości 76 cm wynosić będzie około 10 metrów
PRZECZYTAJKolej zbliży Toruń z Bydgoszczą
10.10.2013
Pierwsze efekty rewitalizacji linii kolejowej pomiędzy Toruniem i Bydgoszczą widać już teraz. Na kilku fragmentach trasy, pociągi mogą już jeździć z maksymalną prędkością do 120 km/h. Nowy rozkład jazdy
PRZECZYTAJ, będą szanować zasady, jakie obowiązują przy przekraczaniu przejazdów kolejowo-drogowych. A już teraz mogą zwrócić uwagę na zachowanie swoich rodziców ” – mówi Lidia Bzdęga, nauczyciel SP nr 7 w Krotoszynie
PRZECZYTAJnowe podziemne przejścia na perony. Na szlaku ze Żmigrodu do Korzeńska przebudowano pięć mostów, teraz kontynuowane są prace wykończeniowe i antykorozyjne . Ochrona środowiska jest ważnym aspektem mod
PRZECZYTAJprac oraz ich realizację zgodnie z harmonogramem. Niezbędne do rozpoczęcia prac dokumenty już mamy. Teraz uzupełniamy tylko wniosek o wznowienie postępowania w sprawie pozwolenia na budowę – powiedział po
PRZECZYTAJzakresie opierane były wyłącznie na doświadczeniu zewnętrznych projektantów oraz pracowników PLK. Teraz podczas realizacji nowych studiów wykonalności otrzymają oni silne wsparcie w postaci wyników analiz
PRZECZYTAJjakości powstającego produktu. To była prawdziwa patologia, za którą ktoś powinien odpowiedzieć. Teraz sami sprawdzamy, czy drogi budowane są prawidłowo. I wyciągamy konsekwencje. Bo drogi budujemy dla
PRZECZYTAJDzisiejszą akcję zorganizowano w 23 miejscach na terenie całej Polski. Między innymi na przejeździe kolejowo-drogowym w miejscowości Chrzęsne koło Siedlec, gdzie pracownicy PLK, Straży Ochrony Kolei o
PRZECZYTAJRozkład Kolejowy już w smartfonach
30.12.2013
działanie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. ułatwiające dostęp do rozkładu jazdy i organizację podróży. Teraz internetowy rozkład jazdy na http://rozklad.plk-sa.pl jest jeszcze szerzej i łatwiej dostępny. Od
PRZECZYTAJna której zbudowana zostanie cała infrastruktura tunelu. Budowa całego węzła multimodalnego już teraz pochłonęła ponad 200 tys. metrów sześciennych betonu, co odpowiada pojemności ponad 1300 średniej
PRZECZYTAJ