• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-z-warszawy-do-lublina-w-90-minut-przetarg-za-blisko-35-mld-zl-na-odcinek-otwock-lublin-ogloszony-2955

Koleją z Warszawy do Lublina w 90 minut. Przetarg za blisko 3,5 mld zł na odcinek Otwock – Lublin ogłoszony

10.12.2015

i system informacji pasażerskiej oraz zostaną dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych i podróżnych z ciężkim bagażem. W Lublinie powstanie dodatkowy przystanek - „Lublin Zachód”. W celu zapewnienia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-rozklad-jazdy-pociagow-stan-na-14-grudnia-2015-r-godz-800-2956

Nowy rozkład jazdy pociągów – stan na 14 grudnia 2015 r. godz. 8.00

14.12.2015

elementów sprawi, że w kolejnych miesiącach z naszych pociągów korzystać będzie jeszcze większa liczba podróżnych – dodaje. Wraz z nowym rozkładem jazdy skraca się czas podróży pociągami na kilkudziesięciu trasach [...] – na pokładach znajdują się podjazdy lub windy ułatwiające wjazd osób na wózkach. Do dyspozycji podróżnych jest strefa gastronomiczna. Nowy i zmodernizowany tabor jest przystosowany do prędkości 160 km/h [...] pasażerowie mają do dyspozycji bezpłatny dostęp do sieci wifi. Grudzień to także miesiąc, w którym podróżnym udostępniane są kolejne nowe lub zmodernizowane dworce kolejowe. Niedawno otwarty został m.in. zupełnie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-100-mln-zl-na-modernizacje-zabytkowej-estakady-najwazniejszego-obiektu-kolejowego-w-gorzowie-wielkopolskim-2960

Ponad 100 mln zł na modernizację zabytkowej estakady - najważniejszego obiektu kolejowego w Gorzowie Wielkopolskim

14.12.2015

bezpieczeństwem podróżnych czuwać będzie zainstalowany na peronach i w tunelu dworca system monitoringu. W rejonie ul. Teatralnej powstanie tymczasowy peron, który służyć będzie podróżnym w trakcie modernizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-stacji-kolejowej-w-radomiu-dobiega-konca-2961

Przebudowa stacji kolejowej w Radomiu dobiega końca

15.12.2015

wizyjnego, który ułatwi zapobieganie aktom wandalizmu i zapewnieni większe poczucie bezpieczeństwa podróżnym. Na peronach i w przejściu podziemnym zamontowanych zostanie aż 36 kamer. Korzystając z nich, Straż

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rail-baltica-kolejny-etap-modernizacji-sadowne-czyzew-2964

Rail Baltica - kolejny etap modernizacji: Sadowne - Czyżew

19.12.2015

perony na przystankach i stacjach zostaną przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych oraz podróżnych z ciężkim bagażem. Komfort poprawi zainstalowanie nowych wiat, ławek, oświetlenia, oznakowania [...] , a także systemu informacji pasażerskiej. Na modernizowanym 35 km odcinku dla bezpieczeństwa podróżnych i uzyskania większej płynności jazdy pociągów zmodernizowane zostaną urządzenia sterowania ruchem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przygotowana-na-swiateczne-wyjazdy-2968

PLK przygotowana na świąteczne wyjazdy

23.12.2015

ry dysponuje 125 odśnieżarkami, 12 kombajnami oraz 78 pługami odśnieżnymi. Nad bezpieczeństwem podróżnych i ochroną infrastruktury kolejowej podczas przewozowego szczytu będzie czuwać ponad 1400 funkc

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dobre-utrzymanie-linii-kolejowych-to-sprawna-i-bezpieczna-podroz-plk-o-efektach-utrzymania-sieci-w-2015-r-2972

Dobre utrzymanie linii kolejowych, to sprawna i bezpieczna podróż. PLK o efektach utrzymania sieci w 2015 r.

29.12.2015

instrukcji wewnętrznych, dzięki temu lepiej wykorzystane są środki i uzyskiwane coraz lepsze efekty dla podróżnych i przewoźników towarów. Wieloletni Program Utrzymaniowy W bieżącym roku został przygotowany przez

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-gliwic-szybciej-i-wygodniej-do-katowic-i-do-warszawy-2980

Z Gliwic szybciej i wygodniej do Katowic i do Warszawy

07.01.2016

– krótszą o kilka minut podróż i wygodniejszy dostęp z peronów do pociągów. Dla lepszej obsługi podróżnych , na stacjach Zabrze i Ruda Śląska Chebzie oraz na przystanku Katowice Załęże perony zostały całkowicie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-laczy-regiony-sprawniej-i-szybciej-miedzy-wielkopolska-a-kujawami-2982

PLK łączy regiony. Sprawniej i szybciej między Wielkopolską a Kujawami

11.01.2016

wyższe i znacznie ułatwią podróżnym wsiadanie do pociągów. Na stacji Trzemeszno zostanie wybudowany nowy peron nr 2, co wpłynie na lepszą obsługę związaną z ruchem podróżnych. Oprócz zwiększenia komfortu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najnowsze-technologie-teleinformatyczne-w-plk-2988

Najnowsze technologie teleinformatyczne w PLK

18.01.2016

doceniony przez podróżnych Wygodne planowanie podróży, sprawdzenie trasy pociągu w czasie rzeczywistym na interaktywnej mapie, informacja o opóźnieniach i utrudnieniach – to wszystko umożliwia podróżnym stworzony

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...34353637383940414243...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 381 do 390 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook