Wyniki wyszukiwania
PLK dla instruktorów nauki jazdy
21.10.2016
Linie Kolejowe S.A. od 2005 roku prowadzą kampanię Bezpieczny Przejazd – „Szlaban na ryzyko!”. Jej celem jest ograniczenie wypadków na przejazdach kolejowo-drogowych, m.in. przez budowanie kultury bezpieczeństwa
PRZECZYTAJie od 11 lat prowadzą również kampanię społeczną Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania ostrożności na przejazdach
PRZECZYTAJKomfortowo w Karkonosze
14.05.2015
również dzięki modernizacji linii nr 274 Wrocław – Jelenia Góra. W ostatnich latach PLK wydała na ten cel ponad 400 mln zł. Głównym efektem inwestycji jest skrócenie czasu przejazdu pociągów ze stolicy Dolnego
PRZECZYTAJLinie Kolejowe S.A. w tym roku przeznaczą na inwestycje ponad 8,5 mld złotych. W ubiegłym roku na ten cel przeznaczono ponad 7 mld zł. Dzięki tym inwestycjom na polskiej sieci kolejowej przybyło do tej pory
PRZECZYTAJprzejazdach, spółka prowadzi kampanię społeczną Bezpieczny przejazd – „Zatrzymaj się i żyj!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na
PRZECZYTAJpieszych, wiadukty, przepusty, a także perony, wiaty peronowe, ekrany akustyczne i drogi dojazdowe. Celem Projektu „Modernizacja linii kolejowej E65/C-E 65 na odcinku Warszawa – Gdynia, obszar LCS Iława,
PRZECZYTAJZamiast peronów wyspowych usytuowanych miedzy torami powstaną nowe perony po obu stronach torów. Celem realizacji modernizacji linii jest skrócenie czasu podróży oraz zwiększenie przepustowości i podwyższenie
PRZECZYTAJroku i objął swoim zasięgiem 31 linii kolejowych oraz 142 posterunki ruchu na terenie całego kraju. Celem projektu było zwiększenie bezpieczeństwa oraz zapewnienie sprawnych przejazdów pociągów pasażerskich
PRZECZYTAJroku na modernizacje torów, stacji i peronów, to o ponad jedną trzecią więcej, niż wydatki na ten cel z roku 2013. Tylko w tym roku zarządca infrastruktury ogłosi przetargi inwestycyjne o wartości co najmniej
PRZECZYTAJGłównym celem wartej 260 mln zł inwestycji PLK było skrócenie czasu podróży, czyli lepsza oferta dla pasażerów i przewoźników towarowych. Przejazd pociągów dalekobieżnych pomiędzy Kluczborkiem a Ostrzeszowem
PRZECZYTAJ