• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1911, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wezly-kolejowe-wroclawskipoznanski-i-lodzki-otwarcie-ofert-1347

Węzły kolejowe wrocławski,poznański i łódzki- otwarcie ofert

28.06.2011

Zbigniew Ciemny Dyrektor Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Projekt POIiŚ 7.1 – 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości Projekt współfinansowany przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacje-odtworzenia-i-nowa-linia-kolejowa-w-swietokrzyskiem-1311

Modernizacje, odtworzenia i nowa linia kolejowa w Świętokrzyskiem

26.05.2011

cala trasę. Odcinek Kielce – Radom miałby przywróconą prędkość konstrukcyjną 100 – 120 km/h, natomiast od Radomia do Warszawy przewidziana jest prędkość 160 km/h. Chcemy prace na trasie od Radomia do Skarżyska [...] linia z Kielc w stronę Krakowa jest w dobrym stanie, w tym roku zlikwidowane zostaną ograniczenia prędkości spowodowane zeszłorocznym podmyciem toru. Odżywać zaczyna kierunek od Skarżyska, przez Ostrowiec [...] twa na przejazdach kolejowo-drogowych, połączenia do CMK oraz do planowanej linii kolei dużych prędkości. Prezes PLK apelował, aby informacja o modernizowaniu dróg z przejazdami kolejowo- drogowymi, pojawiała

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wojewodztwo-lodzkie-zyskuje-rozwoj-sieci-kolejowej-1287

Województwo łódzkie zyskuje rozwój sieci kolejowej

11.05.2011

linii dużych prędkości oraz zmodyfikowany projekt modernizacji linii Warszawa – Łódź umożliwią stworzenie w Łodzi węzła, który polaczy główne szlaki kolejowe kraju. Trasa kolei dużych prędkości nie mogłaby [...] linii Łowicz – Zgierz. Realizacja tego zadania usprawni komunikację w ruchu pasażerskim i towarowym. Prędkość może wzrosnąć nawet do 100 km/h. Drugim projektem z RPO jest utworzenie intermodalnych przystanków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warminsko-mazurskie-plany-kolejowe-1277

Warmińsko-mazurskie plany kolejowe

06.05.2011

komunikacyjna województwa jest linia Korsze – Olsztyn – Ostrołęka – Iława z prędkością 100 km/h. Tylko 2 % linii w regionie ma prędkość poniżej 40 km/h. W zachodniej części przebiega modernizowana linia Warszawa [...] zmodernizowanych tras, aby nie powtórzył się cykl degradacji linii i stopniowego ograniczania prędkości do 120, 100, 80 km/h" – podkreślał prezes PKP PLK S.A. W ramach Regionalnego Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszaja-prace-nad-studium-wykonalnosci-modernizacji-wezlow-kolejowych-lodzi-poznania-i-wroclawia-1594

Ruszają prace nad studium wykonalności modernizacji węzłów kolejowych Łodzi, Poznania i Wrocławia

28.02.2012

cych obecnie węzłów kolejowych do obsługi kolei dużych prędkości, opracowanie analizy techniczno-ekonomicznej dla przebiegu linii dużej prędkości w obszarze aglomeracji miejskich, łącznie z określeniem [...] węzłów kolejowych we Wrocławiu, Poznaniu i Łodzi z włączeniem w przyszłości linii kolei dużych prędkości. Studium wykonalności ma za zadanie dostosowanie węzłów do potrzeb, skali i struktury przewozów [...] m wymagań dla zapewnienia intermodalności systemu kolei dużych prędkości z innymi środkami transportu. Informacje dla mediów Robert Kuczyński Dyrektor projektu ds. komunikacji i planowania strategicznego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kongres-kolejowy-odpowiada-na-pytania-1497

Kongres Kolejowy odpowiada na pytania

08.11.2011

okazja aby przypomnieć, że zmienia się korzystnie bilans prędkości na liniach kolejowych - zauważył prezes PLK. Długość linii na których prędkość pociągów wzrosła jest większa niż tych, na których zmalala

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/viii-posiedzenie-rady-przewoznikow-przy-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-1449

VIII posiedzenie Rady Przewoźników przy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

28.09.2011

innymi kwestie związane z organizacją korytarzy oraz ewentualne działania doraźne w celu poprawy prędkości handlowej transportu towarowego. Przedstawiciele PKP PLK SA przedłożyli informację o przygotowaniach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-umowe-na-rewitalizacje-i-modernizacje-polaczenia-kolejowego-do-stadionu-w-letnicy-1443

Podpisano umowę na rewitalizację i modernizację połączenia kolejowego do stadionu w Letnicy

26.09.2011

Inwestycja pozwoli na wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (zawieszonego od 2005 r.) i uzyskanie prędkości rozkładowej 80 km/h oraz umożliwienie wykorzystania toru linii kolejowej 227 do jazd pociągów p

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-promocja-modernizacji-linii-kolejowej-miedzy-warszawa-i-lodzia-1417

Rusza promocja modernizacji linii kolejowej między Warszawą i Łodzią

01.09.2011

modernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia – Łódź Fabryczna umożliwi m.in. jazdę pociągów z prędkością 90 km/h na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Włochy oraz 140 – 160 km/h na pozostałym odcinku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-nowy-most-kolejowy-z-polski-do-niemiec-2926

Rośnie nowy most kolejowy z Polski do Niemiec

04.11.2015

bezpieczeństwo ruchu i pozwoli zwiększyć ilość kursujących pociągów. Nowe tory pozwolą na jazdę z prędkością do 120 km/godz. Most zapewni najkrótsze połączenie kolejowe z Wrocławia do Lipska i Berlina. Po

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...33343536373839404142...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 371 do 380 z 1911.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook