• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1911, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-kolejowy-w-warszawie-dodatkowa-para-torow-miedzy-zielonka-a-wolominem-wkrotce-ruszy-modernizacja-rail-baltica-1538

Nowy przystanek kolejowy w Warszawie. Dodatkowa para torów między Zielonką a Wołominem. Wkrótce ruszy modernizacja Rail Baltica.

23.12.2011

zostaną wszystkie elementy infrastruktury, z jednoczesnym dostosowaniem niektórych jej elementów do prędkości 200 km/h. Dotyczy to torów, peronów i obiektów inżynieryjnych, urządzeń trakcyjnych i układów zasilania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-poprawa-na-linii-kolejowej-krakow-mydlniki-podleze-1591

Będzie poprawa na linii kolejowej Kraków Mydlniki - Podłęże

23.02.2012

powodzi w 2010 r. Naprawa zlikwiduje zagrożenie dla ruchu kolejowego i umożliwi jazdę pociągów z prędkością rozkładową. Linia nr 95 Kraków Mydlniki - Podłęże jest linią znaczenia państwowego, pierwszorzędną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nieograniczony-na-wykonanie-przebudowy-infrastruktury-kolejowej-na-linii-bytom-bobrek-bytom-karb-oraz-przebudowy-toru-wraz-ze-wzmocnieniem-podtorza-na-linii-rybnik-sumina-1589

Nieograniczony na wykonanie przebudowy infrastruktury kolejowej na linii Bytom Bobrek – Bytom Karb oraz przebudowy toru wraz ze wzmocnieniem podtorza na linii Rybnik – Sumina

20.02.2012

przebudowy na linii Bytom Bobrek-Bytom Karb nastąpi przywrócenie prędkości rozkładowej do 60 km/h, a na linii Rybnik-Sumina do prędkości 100 km/h oraz przywrócenie parametrów techniczno-eksploatacyjnych [...] względu na zły stan techniczny nawierzchni w torach nr 1 i 2 na całej długości linii została obniżona prędkość rozkładowa do 30 km/h, a na stacji Bytom Karb do 20 km/h. Te ograniczenia skutkują utrudnieniami [...] Ze względu na stan techniczny nawierzchni, w torze nr 2 zostały wprowadzone stałe ograniczenia prędkości do 20 i 30 km/h. Zakres inwestycji na linii Bytom Bobrek-Bytom Karb obejmuje: -przebudowę nawierzchni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kursowanie-pociagow-w-trudnych-warunkach-zimowych-1582

Kursowanie pociągów w trudnych warunkach zimowych

15.02.2012

meteorologiczne zapowiadają na dzisiejsze popołudnie i wieczór wystąpienie porywistych wiatrów, których prędkość może dochodzić do 90 km/h. Mogą one powodować nawiewanie śniegu na tory oraz uszkodzenia sieci

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-przebudowe-wiaduktu-na-linii-katowice-ligota-nedza-na-odcinku-leszczyny-rybnik-1580

Przetarg na przebudowę wiaduktu na linii Katowice Ligota - Nędza na odcinku Leszczyny – Rybnik

14.02.2012

techniczny konstrukcji stalowej obiektu, na wiadukcie w torze nr 1, zostało wprowadzone ograniczenie prędkości do 40 km/h. Zakres inwestycji obejmuje: - rozbiórkę starej konstrukcji nośnej i podpór wraz z demontażem [...] nośności konstrukcji wiaduktu w ciągu toru nr 1, a także likwidacja ograniczenia i przywrócenie prędkości rozkładowej do 80 km/h. Nastąpi również rozwiązanie kwestii ograniczeń dla ruchu samochodów ciężarowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-przez-miasta-slaska-i-zaglebia-1576

Koleją przez miasta Śląska i Zagłębia

23.12.2011

oraz na separację ruchu towarowego od pasażerskiego na liniach najbardziej obciążonych Zwiększy to prędkość i płynność ruchu pociągów. Studium wykonalności pozwoli również na eliminację tzw. wąskich gardeł

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-linii-kolejowej-nr-131-chorzow-batory-tczew-odcinek-bydgoszcz-glowna-tczew-dla-czesci-obejmujacej-montaz-urzadzen-samoczynnej-sygnalizacji-przejazdowej-ssp-na-przejezdzie-w-km-416239-szlak-terespol-laskowice-po-1575

„Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory – Tczew, odcinek Bydgoszcz Główna – Tczew” dla części obejmującej montaż urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej (SSP) na przejeździe w km 416,239 (szlak Terespol-Laskowice Po

08.02.2012

przejazdu kolejowego z kategorii D na C oraz likwidacja wprowadzonego ograniczenia prędkości w torach 20 km/h i przywrócenie prędkości rozkładowej 120 km/h. Ewa Symonowicz-Ginter PKP Polskie Linie Kolejowe S.A

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-mostu-kolejowego-na-wisloku-w-rzeszowie-postepowanie-przetargowe-1574

Przebudowa mostu kolejowego na Wisłoku w Rzeszowie - postępowanie przetargowe

03.02.2012

W efekcie prac poprawi się bezpieczeństwo ruchu kolejowego, komfort podróżowania (zwiększenie prędkości i skrócenie czasu jazdy) warunki ochrony środowiska naturalnego. Otwarcie ofert na ogłoszony przetarg

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-infrastruktury-kolejowej-na-linii-nr-131-szlak-chociw-laski-kozuby-1572

Rewitalizacja infrastruktury kolejowej na linii nr 131, szlak Chociw Łaski – Kozuby

02.02.2012

Po rewitalizacji tego odcinka przewiduje się przywrócenie parametrów konstrukcyjnych szlaku do prędkości 120 km/h oraz skrócenie czasu przejazdu na tym odcinku do ok.8 min / obecnie ok. 13 min /. Linia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-nieograniczony-na-wykonanie-rewitalizacji-infrastruktury-kolejowej-na-linii-nr-131-szlak-chociw-laski-kozuby-realizowanej-w-ramach-programu-rzeczowo-finansowego-wykorzystania-srodkow-funduszu-kolejowego-w-2012-roku-1567

Przetarg nieograniczony na wykonanie rewitalizacji infrastruktury kolejowej na linii nr 131, szlak Chociw Łaski – Kozuby realizowanej w ramach „Programu rzeczowo – finansowego wykorzystania środków Funduszu Kolejowego w 2012 roku”

02.02.2012

Po rewitalizacji tego odcinka przewiduje się przywrócenie parametrów konstrukcyjnych szlaku do prędkości 120 km/h oraz skrócenie czasu przejazdu na tym odcinku do około 8 minut. Szacunkowa wartość zamówienia

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...33343536373839404142...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 371 do 380 z 1911.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook