• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Mój Pociąg. Rezultatów: 4358, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-szczecin-berlin-coraz-blizej-2029

Modernizacja linii Szczecin – Berlin coraz bliżej

24.09.2013

i Berlina. Po modernizacji podróż między tymi miastami potrwa 90 minut. Na całej długości trasy pociągi będą mogły poruszać się z prędkością do 160 km/h, co zapewni pasażerom bardzo szybką i przede wszystkim

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-szybciej-i-bezpieczniej-koleja-w-wielkopolsce-2028

Wygodniej, szybciej i bezpieczniej koleją w Wielkopolsce

23.09.2013

kolejowej Wolsztyn – Luboń – etap II znacznie poprawi jej parametry eksploatacyjne, w tym umożliwi jazdę pociągów pasażerskich z prędkością 100 km/h. Zwiększy także poziom bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ebi-wspiera-modernizacje-polskich-kolei-kredytem-w-wysokosci-235-mln-eur-2027

EBI wspiera modernizację polskich kolei kredytem w wysokości 235 mln EUR

19.09.2013

ny i telekomunikacyjny będzie wymieniony. Pociągi pasażerskie będą mogły jechać po zmodernizowanych torach z maksymalną prędkością 160 km/h, natomiast pociągi towarowe będą mogły osiągnąć prędkość do 120 [...] Ponadto zostaną podjęte dodatkowe działania mające na celu ograniczenie szkodliwego wpływu ruchu pociągów na środowisko naturalne (np. ekrany akustyczne, odwodnienia, przejścia dla zwierząt). Podniesie [...] tylko poprawi jakość usług polskiej kolei, ale także pozwoli na zmniejszenie kosztów eksploatacji pociągów oraz skrócenie czasu podróży. Powinno to przyczynić się do rezygnowania z innych, bardziej szkodliwych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/utk-otrzymal-od-plk-projekt-nowego-cennika-dostepu-do-infrastruktury-2026

UTK otrzymał od PLK projekt nowego cennika dostępu do infrastruktury

19.09.2013

przychylił się również do rekomendacji Rady Przewoźników w zakresie utrzymania maksymalnej masy pociągu na poziomie 3000 ton. - Jeszcze nigdy w ciągu ostatniej dekady transport kolejowy nie miał przed

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wyzsza-predkosc-pociagow-nowe-perony-i-podniesienie-poziomu-bezpieczenstwa-tak-zmienia-sie-linia-rzeszow-jaslo-2025

Wyższa prędkość pociągów, nowe perony i podniesienie poziomu bezpieczeństwa – tak zmienia się linia Rzeszów – Jasło

16.09.2013

poziom bezpieczeństwa oraz umożliwi skrócenie czasu jazdy o około 16 minut i zwiększenie prędkości pociągów pasażerskich do 80 i 100 km/h . Inwestycje na linii kolejowej Rzeszów – Jasło, realizowane są z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tanszy-dostep-do-torow-srednia-stawka-sieciowa-od-przyszlego-roku-nizsza-o-20-przez-kolejne-trzy-lata-stawka-nie-bedzie-rosla-2024

Tańszy dostęp do torów. Średnia stawka sieciowa od przyszłego roku niższa o 20%. Przez kolejne trzy lata stawka nie będzie rosła

13.09.2013

umowy z ponad 70 przewoźnikami pasażerskimi i towarowymi. Dziennie uruchamianych jest blisko 6 500 pociągów. Skutkiem decyzji o obniżce poziomu stawek powinny być m.in. poprawa sytuacji przewoźników, a w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-stacja-lodz-widzew-coraz-blizej-2022

Nowa stacja Łódź Widzew coraz bliżej

12.09.2013

nastawni. Po modernizacji stacja będzie dysponowała 10 torami, z czego 6 przeznaczonych będzie dla pociągów pasażerskich, 2 dla ruchu towarowego, a ostatnie 2 do przygotowania składów. Aktualnie budowane [...] Łódź Widzew i Łódź Fabryczna, jednak równie ważna jest zdecydowana poprawa bezpieczeństwa ruchu pociągów na stacji i na szlaku, a także znaczne podniesienie komfortu pasażerów m. in. poprzez dostosowanie [...] Fabryczna oraz budową części podziemnej dworca Łódź Fabryczna przeznaczonej dla odprawy i przyjęć pociągów oraz obsługi podróżnych”. Całkowity koszt umowy wynosi 238 882 613, 18 PLN. Kontakt dla mediów:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/powstaje-nowy-wizerunek-stacji-oborniki-slaskie-2020

Powstaje nowy wizerunek stacji Oborniki Śląskie

09.09.2013

wyposażony m.in. w telewizję przemysłową i urządzenia systemu powiadamiania o zbliżających się pociągach. Modernizacja 58 kilometrów linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław - granica województwa dolnośląskiego [...] skrócenie przejazdu z Wrocławia do Poznania dzięki przygotowaniu trasy do prędkości 160 km/h dla pociągów pasażerskich. Przebudowa stacji Oborniki Śląskie realizowana jest w ramach projektu „Modernizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-z-warszawy-do-grodziska-mazowieckiego-rusza-projektowanie-2018

Nowe tory z Warszawy do Grodziska Mazowieckiego. Rusza projektowanie

06.09.2013

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na przygotowanie dokumentacji potrzebnej do modernizacji linii kolejowej Warszawa Włochy – Pruszków – Grodzisk Mazowiecki. Koszt zadania wynosi blisko 3

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-z-poznania-do-szczecina-2016

Krótsza podróż z Poznania do Szczecina

05.09.2013

Efektem będzie podwyższenie prędkości pociągów z dotychczasowych 90 km/h do 120 km/h. Po wykonaniu wszystkich prac, o około 5 min. skróci się czas przejazdu pociągów z Poznania do Szamotuł. Wzrośnie też [...] zostały zaplanowane w obowiązującym rozkładzie jazdy i nie spowodują dodatkowych utrudnień w ruchu pociągów. Koszt remontu to prawie 40 mln zł. Finansowanie pochodzi z budżetu państwa i środków własnych PLK

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...359360361362363364365366367368...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 3631 do 3640 z 4358.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook