Wyniki wyszukiwania
projektu. Na trasie będzie mogło kursować więcej pociągów. Dotychczas podróżni korzystali z efektów prac na trasie Chybie – Skoczów – Goleszów – Cieszyn. Na 20 km odcinku Goleszów – Wisła Głębce dodatkowy
PRZECZYTAJzostaną zainstalowane w specjalnych bramkach, które można będzie umieszczać przy liniach kolejowych. Prace nad systemem podjęto w ramach przedsięwzięcia pn. Badania i Rozwój w Infrastrukturze Kolejowej – BRIK
PRZECZYTAJprzebudowa 12 obiektów inżynieryjnych – mostów i wiaduktów oraz 3 przejazdów kolejowo-drogowych. Projekt „Prace na podstawowych ciągach pasażerskich (E30 i E65) na obszarze Śląska, Etap I: linia E65 na odc. Będzin
PRZECZYTAJrozjazdem, który szkoła już posiada, będą stanowiły wierne odzwierciedlenie rzeczywistych warunków pracy w zawodach branży kolejowej. – Darowizny PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. służą działaniom związanym
PRZECZYTAJwarunki życia mieszkańców Kozienic. Dzisiejsza umowa to pierwszy kontrakt, który podpisujemy z wykonawcą prac projektowych. Kolejnych 25 projektów jest na etapie procedury przetargowej. Realizacja projektów z
PRZECZYTAJna szlaku Manowo - Rosnowo. Szyny na tym odcinku pochodzą w większości jeszcze z XIX w. Wykonanie prac, planowanych na październik/listopad br. zapewni Towarzystwu utrzymanie sprawnych przejazdów kolejką
PRZECZYTAJlinii Sokołów Podlaski – Siedlce oraz Ostrów Mazowiecka – Małkinia. Podpisano także umowę z wykonawcą prac projektowych linii do Koziniec – powiedział Andrzej Bittel, wiceminister infrastruktury. - Program
PRZECZYTAJprzejazdu przez stolicę Małopolski, a sieć przewozowa zyska dodatkowe możliwości rozwoju. Projekt „Prace na linii kolejowej E30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudową torów linii a
PRZECZYTAJPLK SA aktywne na Targach TRAKO 2023
18.09.2023
prasowy połączony z wizytą techniczną, podczas którego zostaną przedstawione efekty kończących się prac PLK SA w porcie w Gdyni. Miejsce: Gdynia, ładownia, ul. Rumuńska (w pobliżu ronda Czechosłowacka)
PRZECZYTAJjest szczególnie ważne dla pociągów. Choć montaż każdego rozjazdu to dodatkowy plac budowy, jednak prace były zorganizowane tak, by uniknąć przerw i zmian w rozkładzie jazdy pociągów – mówi Józef Matuszczak
PRZECZYTAJ