• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Mój Pociąg. Rezultatów: 4357, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-nieco-ponad-dwie-godziny-koleja-z-warszawy-do-czestochowy-2500

W nieco ponad dwie godziny koleją z Warszawy do Częstochowy

03.07.2014

2015 roku, pozwoli na przywrócenie prędkości 120 km/h dla pociągów osobowych i do 100 km/h dla pociągów towarowych. Dziś w wielu miejscach pociągi muszą zwalniać nawet do 50 km/h, dlatego na pokonanie całego [...] niepełnosprawnych. Wszystkie remontowane perony są podwyższane co ułatwia pasażerom wsiadanie do pociągów. Linia kolejowa Warszawa – Koluszki – Częstochowa - Katowice to jedno z najważniejszych połączeń [...] regionalnego i dalekobieżnego ruchu pasażerskiego. Trasa jest również intensywnie wykorzystywana przez pociągi towarowe jadące z województwa śląskiego. Rewitalizacja jej kluczowego odcinka, między Koluszkami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dgp-przeprasza-i-prostuje-nieprawde-nt-pendolino-2499

DGP przeprasza i prostuje nieprawdę nt. Pendolino

03.07.2014

„W tekście „Pendolino nie mieści się na torach” z 24 czerwca 2014 r. popełniłem błąd. Pociąg Pendolino nie jechał przez linię średnicową, ani przez dworzec Centralny, bo od marca 2014 r. trwa tam remont

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bgk-sfinansuje-inwestycje-spolki-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-1-2498

BGK sfinansuje inwestycje spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

02.07.2014

kolejowych dostosowująca je do standardów Unii Europejskiej, opracowywanie rozkładów jazdy pociągów, prowadzenie ruchu pociągów na liniach kolejowych, utrzymanie infrastruktury kolejowej w stanie zapewniającym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-w-polsce-testy-ertms-poziomu-drugiego-2497

Pierwsze w Polsce testy ERTMS poziomu drugiego

01.07.2014

podwyższenie bezpieczeństwa prowadzenia ruchu pociągów. Jego wykorzystanie jest niezbędne do podnoszenia prędkości pociągów, bowiem maszynista, który prowadzi pociąg z prędkością przekraczającą 160 km/h ma [...] niebezpieczeństwa – wyjaśnia Biernat. Celem pierwszych testów dynamicznych systemu sterowania pociągiem ERTMS poziomu drugiego jest weryfikacja przyjętych założeń dotyczących rozwiązań technicznych systemu [...] na terenie państw unijnych. Składa się z podsystemu ETCS, czyli Europejskiego Systemu Sterowania Pociągiem, który pozwala na przekazywanie sygnałów z semaforów bezpośrednio do kabiny maszynisty i ciągłą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/powstaje-nowy-przystanek-odlotowego-polaczenia-kolejowego-2487

Powstaje nowy przystanek odlotowego połączenia kolejowego

30.06.2014

S.A. zakończy się w 2015 r. Inwestycja w liczbach: - 80 km/h - z taką prędkością będą kursować pociągi na trasie Kraków Główny – Mydlniki – Kraków Balice (obecnie jest to 40 km/h), - 12 km - na takim

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliard-zlotych-na-kolej-w-wojewodztwie-kujawsko-pomorskim-2485

Miliard złotych na kolej w województwie kujawsko-pomorskim

27.06.2014

do 160 km/h i skrócenie czasu jazdy pociągiem z Bydgoszczy do Gdańska, do nieco ponad 1,5 godziny. Dzięki kolejnym pracom rewitalizacyjnym, jeszcze w 2014 roku, pociągi z Inowrocławia do Torunia i dalej [...] była rewitalizacja trasy między Toruniem a Bydgoszczą. Na całej długości zrewitalizowanej trasy pociągi mogą jeździć z maksymalną prędkością 120 km/h, co pozwala pasażerom dostać się z Torunia do Bydgoszczy [...] Zaplanowane na tym odcinku roboty za 78 mln zł, pozwolą do końca 2014 roku na skrócenie czasu przejazdu pociągów o około 20 minut. Projekt obejmuje rewitalizację około 40 km odcinka linii pomiędzy Chełmżą a G

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-standard-podrozy-koleja-na-dolnym-slasku-2484

Nowy standard podróży koleją na Dolnym Śląsku

26.06.2014

bezpieczny przejazd aut i pociągów na szlaku. Nowe, bardziej funkcjonalne perony Zmienia się także wygląd peronów. Są podwyższane, by można było wygodniej wsiadać do pociągów. Montowane są także nowe: [...] przejazdów i montażu nowych urządzeń komputerowego sterowania ruchem, zwiększyło się bezpieczeństwo, a pociągi mogą jeździć z wyższą prędkością. Szybciej, wygodniej, bezpieczniej Również w maju PKP Polskie Linie [...] Świętych. W efekcie modernizacji linii E 59 na odcinku Wrocław – granica województwa dolnośląskiego pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Czas podróży z Wrocławia do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-toruje-droge-nowoczesnym-technologiom-miedzy-legnica-a-opolem-2482

PLK toruje drogę nowoczesnym technologiom między Legnicą a Opolem

25.06.2014

systemu bezpiecznej kontroli jazdy pociągiem, który ma ujednolicić kolej na terenie państw unijnych. Składa się z podsystemu ETCS, czyli Europejskiego Systemu Sterowania Pociągiem, który pozwala na przekazywanie [...] e bezpieczeństwa prowadzenia ruchu pociągów. Jego wykorzystanie jest niezbędne do podnoszenia prędkości na sieci kolejowej, bowiem maszynista, który prowadzi pociąg z prędkością 160 km/h ma ograniczoną [...] ego Systemu Zarządzania Ruchem Kolejowym ERTMS będzie podniesienie poziomu bezpieczeństwa ruchu pociągów i zmniejszenie ryzyka wypadków. Nowa technologia urządzeń łączności i dostosowanie jej do standardów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-koleja-wzdluz-odry-2478

Szybciej koleją wzdłuż Odry

24.06.2014

Linia kolejowa nr 273, potocznie zwana „Nadodrzanką”, to najkrótsze, liczące 356 km, połączenie kolejowe pomiędzy Wrocławiem a Szczecinem. Trasa przechodzi przez Brzeg Dolny, Wołów, Głogów, Nową Sól,

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-wroclawia-do-poznania-przez-nowy-most-kolejowy-2470

Z Wrocławia do Poznania przez nowy most kolejowy

23.06.2014

Kolejowy, prawie półkilometrowy most nad Odrą, tworzą dwie równolegle konstrukcje. Jedna już przeszła modernizację, aktualnie wielobranżowe prace trwają na sąsiedniej. Ekipa specjalistów montuje przes

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...344345346347348349350351352353...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 3481 do 3490 z 4357.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook