• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy praca. Rezultatów: 4148, czas wyszukiwania 15 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-przystanku-lublin-polnocny-i-stacji-swidnik-ze-srodkow-rpo-wojewodztwa-lubelskiego-1176

Modernizacja przystanku Lublin Północny i stacji Świdnik ze środków RPO województwa lubelskiego

08.02.2011

stanowiących istotny element systemu komunikacyjnego przyszłego obszaru metropolitarnego. Zakres prac obejmuje między innymi: przebudowę peronów na przystanku osobowym Lublin Północny wraz z infrastrukturą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/c-e-59-miedzylesie-wroclaw-kostrzyn-szczecin-zakonczyl-sie-pierwszy-etap-prac-zwiazanych-z-przygotowaniem-projektu-modernizacji-1175

C-E 59 Międzylesie – Wrocław - Kostrzyn – Szczecin - zakończył się pierwszy etap prac związanych z przygotowaniem projektu modernizacji

08.02.2011

Wykonawcą dokumentacji przedprojektowej dla odcinka Międzylesie – Wrocław Główny w ramach projektu FS 2006/PL/16/C/PA/001 Modernizacja linii kolejowej C-E 59 Międzylesie – Wrocław – Kostrzyn – Szczeci

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-e-30-ma-odcinku-zabrze-krakow-intensywne-przygotowania-do-rozpoczecia-prac-1174

Modernizacja linii E 30, ma odcinku Zabrze - Kraków - intensywne przygotowania do rozpoczęcia prac

07.02.2011

odcinka od stacji Sosnowiec Jęzor do stacji Trzebinia. Prace prowadzone są w trybie „projektuj i buduj”. – Firmy muszą dostarczyć harmonogram prac w ciągu 28 dni od dnia podpisania umowy. Zawarliśmy cztery [...] Pierwszy harmonogram prac, związanych z modernizacją linii E 30 na odcinku Jaworzno Szczakowa – Kraków Główny Towarowy, został już zaprezentowany inwestorowi przez konsorcjum, na czele którego stoi Pr [...] PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Teraz PKP Polskie Linie Kolejowe analizują przedstawiony harmonogram prac i czekają na dwa pozostałe, które przedstawią im wykonawcy robót na odcinkach Trzebinia – Krzeszowice

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmiana-rozkladu-jazdy-pociagow-od-1-marca-2011-1172

Zmiana rozkładu jazdy pociągów od 1 marca 2011

04.02.2011

Wprowadzenie nowego rozkładu jazdy jest konieczne, ponieważ prace prowadzone na wymienionych powyżej liniach spowodują, iż na znacznych odcinkach z ruchu będzie wyłączony jeden z torów, a jazda pociągów [...] będzie odbywała się w obu kierunkach wahadłowo po jedynym czynnym torze. Alternatywą byłoby prowadzenie prac z całkowitym zamknięciem linii dla ruchu pociągów . W przypadku tych linii taki wariant nie mógł być [...] wymienionych liniach zostanie zmniejszona ilość pociągów . Jest to konieczne, ponieważ zamknięcie dla prac torowych jednego z dwóch torów ogranicza przepustowość linii kolejowej, czyli ilość pociągów, jaka

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/odbylo-sie-spotkanie-informacyjne-w-zawierciu-dotyczace-modernizacji-linii-e65-poludnie-odcinek-grodzisk-mazowiecki-krakow-katowice-zwardon-zebrzydowice-granica-panstwa-1227

Odbyło się spotkanie informacyjne w Zawierciu dotyczące modernizacji linii E65 Południe odcinek Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa

21.03.2011

Celem spotkania jest przedstawienie wyników dotychczasowych prac zrealizowanych w ramach Studium Wykonalności dla „Modernizacji linii E65 Południe, odcinek Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwar

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/odbylo-sie-spotkanie-informacyjne-w-olkuszu-dotyczace-modernizacji-linii-e65-poludnie-odcinek-grodzisk-mazowiecki-krakow-katowice-zwardon-zebrzydowice-granica-panstwa-1225

Odbyło się spotkanie informacyjne w Olkuszu dotyczące modernizacji linii E65 Południe odcinek Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa

18.03.2011

Celem spotkania było przedstawienie wyników dotychczasowych prac zrealizowanych w ramach Studium Wykonalności dla „Modernizacji linii E65 Południe, odcinek Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwar

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znany-jest-wykonawca-modernizacji-wiaduktu-kolejowego-i-przebudowy-ukladu-komunikacyjnego-w-lublinie-1223

Znany jest wykonawca modernizacji wiaduktu kolejowego i przebudowy układu komunikacyjnego w Lublinie

17.03.2011

podziemnego przejścia dla pieszych, które znajduje się w obrębie dworca kolejowego w Lublinie. Efektem prac będzie utworzenie nowych ciągów pieszych, które ułatwią przemieszczanie się na odcinku pomiędzy dworcem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spotkanie-informacyjne-w-zawierciu-dotyczace-modernizacji-linii-e65-poludnie-odcinek-grodzisk-mazowiecki-krakow-katowice-zwardon-zebrzydowice-granica-panstwa-1222

Spotkanie informacyjne w Zawierciu dotyczące modernizacji linii E65 Południe odcinek Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa

17.03.2011

A. oraz wykonawca Konsorcjum Halcrow. Celem spotkania jest przedstawienie wyników dotychczasowych prac zrealizowanych w ramach Studium Wykonalności dla „Modernizacji linii E65 Południe, odcinek Grodzisk

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/odbylo-sie-spotkanie-informacyjne-dotyczace-modernizacji-linii-e65-poludnie-odcinek-grodzisk-mazowiecki-krakow-katowice-zwardon-zebrzydowice-granica-panstwa-1209

Odbyło się spotkanie informacyjne dotyczące modernizacji linii E65 Południe, odcinek Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwardoń/Zebrzydowice - granica państwa

03.03.2011

Celem spotkania było przedstawienie wyników dotychczasowych prac zrealizowanych w ramach Studium Wykonalności dla „Modernizacji linii E65 Południe, odcinek Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwar

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miliard-na-modernizacje-infrastruktury-kolejowej-na-terenie-trojmiasta-1207

Miliard na modernizację infrastruktury kolejowej na terenie Trójmiasta

03.03.2011

Pruszczem Gdańskim i Gdańskiem Oliwą, nakładem 589,33 mln zł brutto, zostaną wykonane następujące prace budowlane: zabudowa 60,5 km torów szlakowych i stacyjnych, zabudowa 100 rozjazdów, modernizacja 74 [...] peronowych), modernizacja 1 przejazdu w poziomie szyn, budowa 1 nowej kładki dla pieszych. Efektem prac będzie poprawa bezpieczeństwa pasażerów w pociągach oraz użytkowników dróg, minimalizacja ryzyka

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...28293031323334353637...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 321 do 330 z 4148.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook