Wyniki wyszukiwania
ramach Lot-u B1 i stanowi część projektu POIiŚ 7.1-24.2 „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, Lot B – odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej
PRZECZYTAJKonferencja stanowi pierwszy etap prezentacji zakresu prac naukowo-badawczych i inwestycji związanych z projektem budowy linii kolejowej dla ruchu pasażerskiego z prędkością do 360 km/h. Adresowana jest
PRZECZYTAJoperacji, jeśli nie największa, w ciągu ostatnich lat. Zamiana gruntów to jeden z najważniejszych etapów niezbędnych do rozpoczęcia budowy nowego dworca Łódź Fabryczna. Kilka dni później (3 – 4 dni) plac [...] Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, zadanie 7.1- 24.2 - Modernizacja linii kolejowej Warszawa Łódź, etap II, Lot B - odcinek Łódź Widzew - Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej
PRZECZYTAJtzw. ,,Kościerskiego korytarza kolejowego" – odcinka Kościerzyna – Gdynia linii kolejowej nr 201"- Etap I, "Rewitalizacja i modernizacja tzw. „Helskiego korytarza kolejowego" – linii kolejowej nr 213 Reda [...] tzw. ,,Kościerskiego korytarza kolejowego" – odcinka Kościerzyna – Gdynia linii kolejowej nr 201"- Etap I Zakres prac obejmuje w szczególności: - kompleksową wymianę nawierzchni kolejowej na długości 16 [...] korytarza kościerskiego jest ściśle powiązany z realizacją projektu Pomorskiej Kolei Metropolitalnej S.A. Etap I w ramach POIiŚ 2007 – 2013, koordynowanego przez Spółkę PKM S.A. i Urząd Marszałkowski Województwa
PRZECZYTAJProjekt jest ostatnim etapem realizowanego zadania modernizacji linii E65 na odcinku Warszawa – Gdynia którego podstawowym celem jest dostosowanie ok. 350 km trasy do standardów transeuropejskiej sieci
PRZECZYTAJobsłudze połączeń małych miejscowości z aglomeracją poznańską na odcinku Poznań Wschód – Gołańcz – Etap I." Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
PRZECZYTAJw trzech etapach: I etap - opracowanie propozycji modeli finansowania i realizacji projektu budowy i uruchomienia Kolei Dużych Prędkości w Polsce z uwzględnieniem partnera prywatnego. II etap - wsparcie [...] 48 miesięcy, z następującymi zastrzeżeniami: termin realizacji etapu I - maksymalnie 6 miesięcy od podpisania, terminy realizacji etapów II i III są uzależnione od modelu finansowania i realizacji budowy [...] dla finansowania oraz realizacji projektu budowy i uruchomienia Kolei Dużych Prędkości w Polsce. III etap - wsparcie eksperckie w toku realizacji umowy zawartej z partnerem prywatnym (lub partnerami prywatnymi)
PRZECZYTAJlinii Kolejowej nr 15 na odcinku Bednary – Zgierz wraz z budową łącznika na Lotnisko im. W. Reymonta – etap I przebudowa nawierzchni kolejowej na odcinku Łowicz – Zgierz". Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz
PRZECZYTAJlinii Kolejowej nr 15 na odcinku Bednary – Zgierz wraz z budową łącznika na Lotnisko im. W. Reymonta – etap I przebudowa nawierzchni kolejowej na odcinku Łowicz – Zgierz". Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz
PRZECZYTAJtzw. "Kościerskiego korytarza kolejowego" – odcinka Kościerzyna – Gdynia linii kolejowej nr 201" – Etap I, współfinansowanego z UE - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu
PRZECZYTAJ