Wyniki wyszukiwania
ramach Lot-u B1 i stanowi część projektu POIiŚ 7.1-24.2 „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, Lot B – odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej
PRZECZYTAJKonferencja stanowi pierwszy etap prezentacji zakresu prac naukowo-badawczych i inwestycji związanych z projektem budowy linii kolejowej dla ruchu pasażerskiego z prędkością do 360 km/h. Adresowana jest
PRZECZYTAJtzw. ,,Kościerskiego korytarza kolejowego" – odcinka Kościerzyna – Gdynia linii kolejowej nr 201"- Etap I, "Rewitalizacja i modernizacja tzw. „Helskiego korytarza kolejowego" – linii kolejowej nr 213 Reda [...] tzw. ,,Kościerskiego korytarza kolejowego" – odcinka Kościerzyna – Gdynia linii kolejowej nr 201"- Etap I Zakres prac obejmuje w szczególności: - kompleksową wymianę nawierzchni kolejowej na długości 16 [...] korytarza kościerskiego jest ściśle powiązany z realizacją projektu Pomorskiej Kolei Metropolitalnej S.A. Etap I w ramach POIiŚ 2007 – 2013, koordynowanego przez Spółkę PKM S.A. i Urząd Marszałkowski Województwa
PRZECZYTAJoperacji, jeśli nie największa, w ciągu ostatnich lat. Zamiana gruntów to jeden z najważniejszych etapów niezbędnych do rozpoczęcia budowy nowego dworca Łódź Fabryczna. Kilka dni później (3 – 4 dni) plac [...] Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, zadanie 7.1- 24.2 - Modernizacja linii kolejowej Warszawa Łódź, etap II, Lot B - odcinek Łódź Widzew - Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej
PRZECZYTAJProjekt jest ostatnim etapem realizowanego zadania modernizacji linii E65 na odcinku Warszawa – Gdynia którego podstawowym celem jest dostosowanie ok. 350 km trasy do standardów transeuropejskiej sieci
PRZECZYTAJobsłudze połączeń małych miejscowości z aglomeracją poznańską na odcinku Poznań Wschód – Gołańcz – Etap I." Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
PRZECZYTAJw trzech etapach: I etap - opracowanie propozycji modeli finansowania i realizacji projektu budowy i uruchomienia Kolei Dużych Prędkości w Polsce z uwzględnieniem partnera prywatnego. II etap - wsparcie [...] 48 miesięcy, z następującymi zastrzeżeniami: termin realizacji etapu I - maksymalnie 6 miesięcy od podpisania, terminy realizacji etapów II i III są uzależnione od modelu finansowania i realizacji budowy [...] dla finansowania oraz realizacji projektu budowy i uruchomienia Kolei Dużych Prędkości w Polsce. III etap - wsparcie eksperckie w toku realizacji umowy zawartej z partnerem prywatnym (lub partnerami prywatnymi)
PRZECZYTAJlinii Kolejowej nr 15 na odcinku Bednary – Zgierz wraz z budową łącznika na Lotnisko im. W. Reymonta – etap I przebudowa nawierzchni kolejowej na odcinku Łowicz – Zgierz". Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz
PRZECZYTAJlinii Kolejowej nr 15 na odcinku Bednary – Zgierz wraz z budową łącznika na Lotnisko im. W. Reymonta – etap I przebudowa nawierzchni kolejowej na odcinku Łowicz – Zgierz". Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz
PRZECZYTAJKolejne posiedzenie Rady Przewoźników
18.01.2012
przedstawionej na poprzednim spotkaniu propozycji przewoźników pasażerskich. Obie propozycje są na etapie uzgodnień. Rada Przewoźników jest zespołem doradczym wspomagającym działania Zarządu PKP Polskich
PRZECZYTAJ