• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1774, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-modernizacyjne-w-malopolsce-i-aktualizacja-kolejowego-rozkladu-jazdy-od-1-wrzesnia-2011-r-1416

Prace modernizacyjne w Małopolsce i aktualizacja kolejowego rozkładu jazdy od 1 września 2011 r.

01.09.2011

kolejowej do standardów europejskich. Rozpoczęły się już prace na szlaku Trzciana – Rudna, w kolejnych etapach planuje się m.in. rozpoczęcie robót w okolicach st. Podłęże, Biadoliny oraz w rejonie Tarnowa. Obecnie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/iii-etap-konsultacji-dotyczacych-przebiegu-korytarzy-linii-duzych-predkosci-w-wojewodztwie-wielkopolskim-zapowiedz-spotkania-w-poznaniu-1411

III Etap konsultacji dotyczących przebiegu korytarzy linii dużych prędkości w województwie wielkopolskim-zapowiedź spotkania w Poznaniu

29.08.2011

W spotkaniu udział wezmą m.in. Marszałek Województwa Wielkopolskiego, jak również zaproszeni przedstawiciele Urzędu Marszałkowskiego, Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego, Wielkopolskiego Zarządu Dróg

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/224-mln-zlotych-na-dwa-najwieksze-kontrakty-kolejowe-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-dla-wojewodztwa-pomorskiego-1465

224 mln złotych na dwa największe kontrakty kolejowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego

10.10.2011

tzw. ,,Kościerskiego korytarza kolejowego" – odcinka Kościerzyna – Gdynia linii kolejowej nr 201"- Etap I Zakres prac obejmuje w szczególności: - kompleksową wymianę nawierzchni kolejowej na długości 16 [...] korytarza kościerskiego jest ściśle powiązany z realizacją projektu Pomorskiej Kolei Metropolitalnej S.A. Etap I w ramach POIiŚ 2007 – 2013, koordynowanego przez Spółkę PKM S.A. i Urząd Marszałkowski Województwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-zakonczyl-sie-pierwszy-etap-przygotowan-1460

Koleje dużych prędkości - zakończył się pierwszy etap przygotowań

04.10.2011

w dwóch etapach. Pierwszy zakłada wykonanie analiz i wskazanie najkorzystniejszego wariantu przebiegu linii. Natomiast drugi etap stanowić będzie uszczegółowienie wybranego w pierwszym etapie wariantu [...] prędkości, która połączy Wrocław i Poznań przez Łódź z Warszawą. Jest to efekt zakończenia pierwszego etapu studium wykonalności budowy kolei dużych prędkości realizowanego od września 2010 r. przez konsorcjum [...] przebiegu linii KDP podejmie zespół międzyresortowy rządu. Równolegle z przystąpieniem do drugiego etapu studium wykonalności, PKP Polskie Linie Kolejowe rozpoczynają wybór firmy doradczej, która będzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-objazdowej-lodz-widzew-lodz-chojny-lodz-kaliska-1-1458

Modernizacja linii objazdowej Łódź Widzew – Łódź Chojny – Łódź Kaliska

03.10.2011

ramach Lot-u B1 i stanowi część projektu POIiŚ 7.1-24.2 „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, Lot B – odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-z-katowic-do-krakowa-pociagi-przyspiesza-do-160-km-h-1457

Szybciej z Katowic do Krakowa. Pociągi przyśpieszą do 160 km/h.

15.12.2011

Realizacja projektu POIiŚ 7.1-11.1 „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków" polega na kompleksowej przebudowie wszystkich elementów infrastruktury kolejowej linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/silna-konkurencja-w-postepowaniu-na-modernizacje-odcinka-siedlce-terespol-1454

Silna konkurencja w postępowaniu na modernizację odcinka Siedlce - Terespol

30.09.2011

realizowane jest w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 20/CE 20 na odcinku Siedlce –Terespol, etap II" (POIiŚ 7.1 – 9.1) Projekt ubiega się o finansowanie z Programu Operacyjnego Infrastruktura i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/analiza-uwarunkowan-spolecznych-rozwoju-kolei-duzych-predkosci-w-polsce-w-perspektywie-roku-2050-1447

„Analiza uwarunkowań społecznych rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce w perspektywie roku 2050”

26.09.2011

ekonomiczne i finansowanie projektu, analizy wrażliwości i ryzyka. Umowa realizowana będzie w trzech etapach, z którego ostatni zakończy się w lutym przyszłego roku. Wartość umowy wynosi 955 000,00 zł netto

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebieg-kolei-duzych-predkosci-przez-wojewodztwo-lodzkie-1446

Przebieg kolei dużych prędkości przez województwo łódzkie

26.09.2011

późniejszym funkcjonowaniem linii tak, aby zminimalizować ich wpływy już na etapie projektowania. Spotkania konsultacyjne to ważny etap w przygotowaniu projektu oraz szansa na poznanie opinii władz i mieszkańców

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trasowanie-ostateczne-przebiegu-kolei-duzych-predkosci-przez-wojewodztwo-mazowieckie-1445

Trasowanie ostateczne przebiegu kolei dużych prędkości przez województwo mazowieckie

26.09.2011

Roszkiewicz – Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki. Spotkania konsultacyjne to ważny etap w przygotowaniu projektu oraz szansa na poznanie opinii władz i mieszkańców. Decyzja dotyczącą trasowania

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...27282930313233343536...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 311 do 320 z 1774.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook