• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy minuta. Rezultatów: 793, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zniknela-ostatnia-przeszkoda-utrudniajaca-zakonczenie-budowy-lodzi-fabrycznej-2811

Zniknęła ostatnia przeszkoda utrudniająca zakończenie budowy Łodzi Fabrycznej

10.06.2015

jesienią przyszłego roku. Zakładany czas przejazdu najszybszymi pociągami z Łodzi do Warszawy – 70 minut – zostanie osiągnięty wcześniej – na przełomie 2015 i 2016 roku. Inwestycja jest realizowana przez

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-budowe-lacznicy-kolejowej-na-lotnisko-warszawa-okecie-585

Otwarcie ofert na budowę łącznicy kolejowej na lotnisko Warszawa Okęcie

01.07.2009

budowę łącznicy kolejowej, która umożliwi bezpośredni dojazd pociągiem w czasie nie dłuższym, niż 20 minut, z centrum Warszawy do Międzynarodowego Portu Lotniczego na Okęciu. Jest to jedna z inwestycji re

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-budowe-wiaduktu-w-rogowie-na-linii-warszawa-lodz-844

Otwarcie ofert na budowę wiaduktu w Rogowie na linii Warszawa – Łódź

11.08.2010

Warszawa – Łódź, która docelowo pozwoli na podróżowanie między Warszawą, a Łodzią w czasie ok. 65 minut. Przeprowadzenie kompleksowej modernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia – Łódź Fabryczna umożliwi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ogloszenie-przetargu-na-budowe-wiaduktu-w-rogowie-na-linii-warszawa-lodz-787

Ogłoszenie przetargu na budowę wiaduktu w Rogowie na linii Warszawa – Łódź

28.06.2010

Warszawa – Łódź, która docelowo pozwoli na podróżowanie między Warszawą, a Łodzią w czasie ok. 65 minut. Przeprowadzenie kompleksowej modernizacji na całym odcinku Warszawa Zachodnia – Łódź Fabryczna umożliwi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-buduja-nowy-przystanek-w-slupsku-4178

PLK budują nowy przystanek w Słupsku

08.04.2019

nawierzchni torowej. Efektem prac będą szybsze przejazdy pociągów z prędkością do 100 km/h. O około 12 minut skróci się czas przejazdu między Szczecinkiem a Słupskiem. Mieszkańcy zyskają bardziej komfortowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/budujemy-lacznice-kolejowa-w-krakowie-3128

Budujemy łącznicę kolejową w Krakowie

zmiany kierunku jazdy. Po zakończeniu inwestycji podróż z Krakowa do Zakopanego skróci się o około 15 minut. Ponadto powstająca łącznica pozwoli na uruchomienie bezpośredniego połączenia między stacjami Kraków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wyjatkowa-organizacja-na-dwoch-krakowskich-stacjach-kolejarze-utworza-strefy-buforowe-dla-pielgrzymow-wyjezdzajacych-z-krakowa-3125

Wyjątkowa organizacja na dwóch krakowskich stacjach. Kolejarze utworzą strefy buforowe dla pielgrzymów wyjeżdżających z Krakowa

21.07.2016

Płaszów. W kluczowych godzinach, składy dalekobieżne odjeżdżać będą ze stacji z częstotliwością nawet 7 minut. Jak szacują kolejarze, w czasie Światowych Dni Młodzieży na krakowskich dworcach pojawi się w sumie [...] będzie uwzględniał duże grupy pielgrzymów oraz zwiększoną częstotliwość kursowania pociągów nawet co 7 minut. Odprawa podróżnych będzie podzielona na etapy, które będą odbywać się w kilku strefach. Bramki i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-trasy-torun-bydgoszcz-na-polmetku-1999

Rewitalizacja trasy Toruń – Bydgoszcz na półmetku

27.08.2013

pociągiem z Torunia do Bydgoszczy. Docelowo czas podróży między tymi dwoma miastami nie przekroczy 43 minut, a pociągi będą mogły rozwijać prędkość do 120 kilometrów na godzinę. Zakończenie wszystkich prac

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przyspieszenie-na-linii-torun-bydgoszcz-1818

Przyspieszenie na linii Toruń – Bydgoszcz

10.01.2013

Rewitalizacja linii od Torunia do Bydgoszczy pozwoli na skrócenie czasu jazdy na tym odcinku do około 43 minut. Przed rozpoczęciem robót czas jazdy przekraczał godzinę. Szybkie tempo prac jest osiągane dzięki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowym-torem-z-torunia-do-bydgoszczy-1881

Nowym torem z Torunia do Bydgoszczy

20.03.2013

pasażerskie będą przemierzać całą trasę z prędkością 120 km/h, a czas podróży skróci się z 60 do 43 minut dla najszybszych pociągów. Planowany całkowity koszt prac na trasie Toruń – Bydgoszcz wyniesie 225

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...26272829303132333435...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 301 do 310 z 793.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook