• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/80-milionow-zlotych-na-linie-miedzy-lukowem-a-deblinem-9817

80 milionów złotych na linię między Łukowem a Dęblinem

20.06.2024

przęseł. 44 pociągi w ciągu doby przejeżdżają przez obiekt z maks. prędkością 90 km/h. Na czas remontu wprowadziliśmy ograniczenie prędkości do 30 km/h, a ruch prowadzimy po jednym torze. Zmiany w ruchu są

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lokomotywy-sprawdzily-kolejowy-most-gdanski-4333

Lokomotywy sprawdziły kolejowy Most Gdański

21.08.2019

zakończeniu tzw. obciążeń statycznych, w środę w nocy były próby dynamiczne - przejazdy lokomotywy z prędkością od 10 do 90 km/h. Podczas przejazdów specjalna aparatura dokładnie mierzyła parametry i zachowanie [...] po czynnym moście północnym. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. dostosowuje obiekt do prędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich i 100 km/h dla pociągów towarowych. Wraz z otwarciem mostu zwiększy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-wzmacniaja-wspolprace-z-kolejami-litewskimi-4150

PLK wzmacniają współpracę z Kolejami Litewskimi

20.03.2019

Poruszono też istotne aspekty dot. uzyskania prędkości 200 km/h na Centralnej Magistrali Kolejowej, a także eksploatacji linii kolejowych przystosowanych do prędkości 250 km/h. Przedstawiciele Kolei Litewskich

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-podroze-koleja-z-lodzi-do-tomaszowa-mazowieckiego-3762

Lepsze podróże koleją z Łodzi do Tomaszowa Mazowieckiego

29.05.2018

o ruchu pociągów. Nowa infrastruktura umożliwi pociągom pasażerskim jazdę z prędkością 100 km/h. Obecnie maksymalna prędkość wynosi 60 km/h. Zadanie jest finansowane ze środków krajowych. Kontakt dla mediów:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wazna-inwestycja-dla-ruchu-towarowego-na-slasku-1355

Ważna inwestycja dla ruchu towarowego na Śląsku

30.06.2011

budynku nastawni. Inwestycja ta usprawni ruch pociągów poprzez likwidację ograniczeń prędkości na szlaku i przywrócenie prędkości V=100 km/h oraz pozwoli na uproszczenie układu torowego i eliminację awaryjnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-opracowanie-studium-wykonalnosci-dla-realizacji-zadania-modernizacja-linii-kolejowej-nr-203-tczew-kostrzyn-na-odcinku-gorzow-wlkp-krzyz-1290

Podpisanie umowy na opracowanie Studium Wykonalności dla realizacji zadania "Modernizacja linii kolejowej Nr 203 Tczew - Kostrzyn na odcinku Gorzów Wlkp. - Krzyż"

11.05.2011

parametrów i funkcji eksploatacyjnych), - uzyskanie prędkości 120 km/h dla autobusów szynowych i 100 km/h dla pasażerskiego taboru klasycznego, - uzyskanie prędkości 120 km/h dla pasażerskiego taboru klasycznego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kongres-kolejowy-odpowiada-na-pytania-1497

Kongres Kolejowy odpowiada na pytania

08.11.2011

okazja aby przypomnieć, że zmienia się korzystnie bilans prędkości na liniach kolejowych - zauważył prezes PLK. Długość linii na których prędkość pociągów wzrosła jest większa niż tych, na których zmalala

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-wygodniej-i-krocej-na-odcinku-fosowskie-opole-2384

Koleją wygodniej i krócej na odcinku Fosowskie – Opole

09.05.2014

przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prac na tej trasie będzie zwiększenie prędkości do 140 km/h (poprzednio obowiązywała prędkość 50-60 km/h). Takie przyspieszenie będzie możliwe m.in. dzięki reelektryfikacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-szybciej-miedzy-wroclawiem-a-walbrzychem-podpisanie-umowy-na-modernizacje-linii-274-784

Będzie szybciej między Wrocławiem a Wałbrzychem - podpisanie umowy na modernizację linii 274

28.06.2010

zły stan techniczny prędkość rozkładowa na odcinku, który będzie modernizowany wynosi 40 km/h, z lokalnymi ograniczeniami do 20km/h. Po ukończeniu prac zostanie przywrócona prędkość konstrukcyjna do 100

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-na-linii-pila-walcz-513

Nowy wiadukt na linii Piła - Wałcz

10.02.2009

i kołowego. Dla samochodów wprowadzono ruch wahadłowy, a dla pociągów obowiązywało ograniczenie prędkości. Nowy wiadukt przekazano do eksploatacji w listopadzie 2008 roku. Inwestycja została sfinansowana [...] h, a jej koszt wyniósł 3,4 mln PLN. Końcowym efektem modernizacji była likwidacja ograniczenia prędkości, zwiększenie bezpieczeństwa, a przede wszystkim utrzymanie kursowania pociągów pasażerskich, o co

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...25262728293031323334...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 291 do 300 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook