• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2353, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/17-mln-zl-na-modernizacje-przejazdow-kolejowych-w-wojewodztwie-warminsko-mazurskim-2675

17 mln zł na modernizację przejazdów kolejowych w województwie warmińsko - mazurskim

24.11.2014

Linie Kolejowe S.A. wyremontują 307 przejazdów w całym kraju. Koszt realizacji zadania to ponad 300 mln zł, a w samym województwie warmińsko - mazurskim to około 17 milionów zł. Bezpieczeństwo to jeden z

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowa-kolej-w-stolicy-dolnego-slaska-2674

Nowa kolej w stolicy Dolnego Śląska

21.11.2014

sterowania ruchem kolejowym, gwarantujące bezpieczną obsługę pociągów. Koszt budowy wyniósł 3,23 mln zł. Zapewnienie, w czasie przebudowy wiaduktu, sprawnego i bezpiecznego przejazdu pociągów dalekobieżnych [...] do ruchu pasażerskiego kilku kilometrów tras objazdowych, w tym 43 rozjazdów. To koszt prawie 16 mln zł. Planowe zmiany na mostach, wiaduktach, peronach Od połowy grudnia pasażerowie skorzystają z dłuższego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniejsza-podroz-z-jeleniej-gory-do-szklarskiej-poreby-2677

Wygodniejsza podróż z Jeleniej Góry do Szklarskiej Poręby

27.11.2014

Kolej Aglomeracyjna – etap I”. Zakończenie zaplanowano w maju 2015 r. Wartość robót wynosi ponad 10 mln zł. Wykonawcą jest konsorcjum firm, których liderem jest Przedsiębiorstwo Budownictwa Kolejowego i [...] przejazdy kolejowo-drogowe. Standard obsługi podróżnych poprawiła przebudowa peronów. Projekt kosztował 34 mln zł. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-na-trasie-siedlce-terespol-2678

Nowe perony na trasie Siedlce – Terespol

28.11.2014

Podlaskim. Koszt współfinansowanego z unijnych środków drugiego etapu modernizacji tej linii to ponad 500 mln zł. Projekt zakłada modernizację lub rozbudowę na odcinku Siedlce – Terespol: 9 peronów, 4 wiaduktów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-11-mln-zl-na-modernizacje-przejazdow-kolejowych-w-wojewodztwie-opolskim-2683

Ponad 11 mln zł na modernizację przejazdów kolejowych w województwie opolskim

08.12.2014

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wyremontują 307 przejazdów w całym kraju. Koszt zadania to ponad 300 mln zł. Bezpieczeństwo to jeden z priorytetów działań PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Modernizacje i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/debica-zyskuje-lepszy-dostep-do-kolei-2684

Dębica zyskuje lepszy dostęp do kolei

09.12.2014

pociągów do Krakowa, Tarnowa, Rzeszowa i Przemyśla. Budowa nowego przystanku kosztowała około 1,7 mln zł. Przystanek powstał w ramach w ramach modernizacji trasy z Krakowa do Rzeszowa. - Na modernizowanej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-2-godz-28-min-z-warszawy-do-krakowa-2685

W 2 godz. 28 min. z Warszawy do Krakowa

11.12.2014

min. Koszt prac rewitalizacyjnych i modernizacyjnych w br. między Kozłowem a Krakowem, wynosi ok. 70 mln zł. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dorota.szal

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/100-mln-zl-na-kolej-w-radomiu-2690

100 mln zł na kolej w Radomiu

18.12.2014

A to za sprawą nowego mostu kolejowego, który usprawni komunikację w mieście. W ramach wartej 100 mln zł inwestycji, w Radomiu zaplanowano także budowę nowego Lokalnego Centrum Sterowania Ruchem Kolejowym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jeszcze-szybciej-z-warszawy-do-gdanska-2699

Jeszcze szybciej z Warszawy do Gdańska

09.01.2015

Kolejowych S.A. montowała urządzenia na linii E 65 Warszawa – Gdynia. Koszt inwestycji to ponad 26 mln zł brutto. Dodatkowa kontrola bezpieczeństwa ruchu Montaż urządzeń do zdalnego wykrywania awarii taboru

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-wygodniej-z-lodzi-do-warszawy-2702

Szybciej i wygodniej z Łodzi do Warszawy

13.01.2015

modernizacja wszystkich urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Łączna wartość inwestycji wynosi 2 mld 215 mln zł. Projekt pn. Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, Lot A, odcinek Warszawa Zachodnia

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...25262728293031323334...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 291 do 300 z 2353.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook