Wyniki wyszukiwania
transportu. Informacje dla mediów Robert Kuczyński Dyrektor projektu ds. komunikacji i planowania strategicznego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości tel. + 48 22 473 24 42 r.kucz
PRZECZYTAJrozwijaniu spójności terytorialnej”, ma strategiczny charakter z punktu widzenia rozwoju społeczno-gospodarczego kraju i jest zgodny z drugim priorytetem strategicznym Strategii Rozwoju Kraju na lata 2007- [...] oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest zgodny z trzecim celem horyzontalnym Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007 – 2013 (NSRO), tj.: „Budowa i modernizacja infrastruktury technicznej i
PRZECZYTAJrozwijaniu spójności terytorialnej”, ma strategiczny charakter z punktu widzenia rozwoju społeczno-gospodarczego kraju i jest zgodny z drugim priorytetem strategicznym Strategii Rozwoju Kraju na lata 2007- [...] oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest zgodny z trzecim celem horyzontalnym Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007 – 2013 (NSRO), tj.: „Budowa i modernizacja infrastruktury technicznej i
PRZECZYTAJkolejowej pomiędzy Krakowem, a Rzeszowem ma strategiczny charakter z punktu widzenia rozwoju społeczno-gospodarczego kraju i jest zgodny z drugim priorytetem strategicznym Strategia Rozwoju Kraju (SRK): "Poprawa [...] "Poprawa stanu infrastruktury technicznej i społecznej", trzecim celem horyzontalnym Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia (NSRO): "Budowa i modernizacja infrastruktury technicznej i społecznej mającej podstawowe [...] środowiska, zdrowia, zachowaniu tożsamości kulturowej i rozwijaniu spójności terytorialnej”. ma strategiczny charakter z punktu widzenia rozwoju społeczno-gospodarczego kraju i jest zgodny z Projekt ma
PRZECZYTAJrozwijaniu spójności terytorialnej”, ma strategiczny charakter z punktu widzenia rozwoju społeczno-gospodarczego kraju i jest zgodny z drugim priorytetem strategicznym Strategii Rozwoju Kraju na lata 2007- [...] oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest zgodny z trzecim celem horyzontalnym Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007 – 2013 (NSRO), tj.: „Budowa i modernizacja infrastruktury technicznej i
PRZECZYTAJograniczonej możliwości poruszania się. Poza zwiększeniem możliwości kolei w regionie, inwestycja ma strategiczne znacznie dla żeglugi w Szczecińskim Węźle Wodnym. Zwiększa ochronę przeciwpowodziową w stolicy
PRZECZYTAJnawierzchnie oraz wiaty. Przebiegająca przez województwo śląskie linia z Kalet do Szczecina nr 143 ma strategiczne znaczenie dla przewozów towarowych i pasażerskich, dlatego przywrócenie pierwotnych parametrów
PRZECZYTAJinwestycyjne na lata 2021 – 2030 z perspektywą do 2040 roku” wraz z dokumentacją opracowaną w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko POBIERZ PDF rozmiar pliku: 161 KB Obwieszczenie o podaniu do [...] inwestycyjne na lata 2021 – 2030 z perspektywą do 2040 roku” wraz z dokumentacją opracowaną w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku:
PRZECZYTAJWielka Ofensywa Inwestycji Kolejowych
08.09.2015
współpracy z wykonawcami, dwunasty – poprawy stanu infrastruktury dla przewoźników towarowych. To nasz strategiczny cel. Dzięki WOIK będziemy mogli sprawnie zrealizować stawiane przed zarządcą infrastruktury zadanie:
PRZECZYTAJW największym spotkaniu branży kolejowej w Polsce 5 listopada uczestniczy 800 osób. Patronat nad kongresem objęło Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej oraz Ministerstwo Rozwoju R
PRZECZYTAJ