Wyniki wyszukiwania
władz lokalnych, brak map cyfrowych do celów projektowych, a także nieaktualne parametry geodezyjne regulacji osi torów. Pan Krzysztof Celiński podkreślił, że spółka PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dąży do
PRZECZYTAJnawierzchni drogowej i kolejowej na przejazdach, montaż urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej, regulacja sieci trakcyjnej oraz przebudowa urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Inwestycja ta pozwoli na
PRZECZYTAJkolejowej na przejazdach kategorii A, C i D, zabudowa urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej, regulacja sieci trakcyjnej na długości rewitalizowanego odcinka, oraz przebudowa urządzeń sterowania ruchem
PRZECZYTAJZałom przeprowadzimy kompleksową wymianę nawierzchni kolejowej na długości 797 m w torze Nr 1, regulację osi toru w torze Nr 2 oraz zmodernizujemy przejazd kat. „B”, zbudujemy peron z nawierzchnią z p
PRZECZYTAJkolejowej w regionie Przeprowadzone w latach 2019 – 2021 prace (wymiana nawierzchni toru, podkładów, regulacja toru) na trasie Laskowice Pomorskie – Czersk zapewniły sprawne i bezpieczne podróże pociągiem oraz
PRZECZYTAJoraz budowę nowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Specjalistyczne maszyny wykonały także regulację toru. Współpracujące z PLK władze gminy Sokoły oczyściły i przygotowały do przyjmowania pociągów
PRZECZYTAJKolejowego Dozoru Technicznego), zamek zwrotnicowy z końca XIX wieku firmy Karl Henke, przyrząd do regulacji przeciwkorby w zestawach kołowych parowozów, zabytkowa dokumentacja konstrukcyjna taboru kolejowego
PRZECZYTAJNa budowie pracują dziesiątki maszyn – koparki, dźwigi, palownice, walce, podbijarki torowe do regulacji torów i rozjazdów oraz pociąg sieciowy. Ustawiane są kolejne słupy i bramki sieci trakcyjnej. R
PRZECZYTAJprzewozu towarów Przeprowadzone w latach 2019 – 2021 prace (wymiana nawierzchni toru, podkładów, regulacja toru) na trasie Laskowice Pomorskie – Czersk zapewniły sprawne i bezpieczne podróże pociągiem.
PRZECZYTAJtras pociągów przez polsko-białoruskie przejścia graniczne znajdziecie Państwo tutaj . Pozostałe regulacje, dotyczące zasad udostępniania infrastruktury kolejowej o szerokości torów 1520 mm zarządzanej przez
PRZECZYTAJ