Wyniki wyszukiwania
Rozpoczęcie prac między Krakowem Mydlnikami a Krakowem Głównym Towarowym planowane jest pod koniec 2016 r., a ich zakończenie w 2018 r. Koszt inwestycji to ok. 304 mln zł brutto. Zakończenie modernizacji
PRZECZYTAJch. Prace realizuje ZUE i KZA Kraków. Koszt ok. 23 mln zł. Zakończenie prac w IV kwartale 2016 r. W marcu 2016 roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły na tej linii rewitalizację odcinka Sosnowiec
PRZECZYTAJSpółki odbyło się na drodze postępowania kwalifikacyjnego wszczętego przez Radę Nadzorczą 18 listopada 2016 r. Marek Olkiewicz od 2008 r. dyrektor Zakładu Linii Kolejowych w Łodzi, wcześniej zastępca dyrektora
PRZECZYTAJelementy inwestycji były oddawane do użytku etapami. Od lipca 2016 r. pasażerowie mogą korzystać z hali dworcowej. Natomiast we wrześniu 2016 r. udostępnione zostały dwa tunele podziemne łączące dworzec
PRZECZYTAJalną i transgraniczną w zakresie transportu towarów. Realizacja inwestycji planowana jest na lata 2016-2018. Sprawność i terminowość realizacji prac zapewni zastosowany tryb przetargu ograniczonego, który
PRZECZYTAJogrzewania, zapewnią sprawny przejazd pociągów w zimie. Realizacja inwestycji planowana jest na lata 2016-2018. Podczas prac budowlanych estakada zostanie wyłączona z ruchu. Na czas trwania remontu zostanie
PRZECZYTAJdo Krakowa (2h 15 min), Katowic (2h 19 min), Wrocławia (3h 28 min). Ponadto dzięki zaplanowanym na 2016 r. modernizacjom podróż będzie jeszcze o kilka minut krótsza. Zarządca infrastruktury wyremontuje [...] odcinku Biała Rawska – Strzałki i realizowane w ramach Krajowego Programu Kolejowego. Rozpoczną się w 2016 r. i potrwają około pół roku. Inwestycja polega na przebudowie i dostosowaniu do prędkości 200 km/h
PRZECZYTAJfinansowego „Łącząc Europę”, który zapewni finansowanie modernizacji linii Katowice – Kraków. PLK w latach 2016 - 2023 zrealizuje inwestycje o wartości 67 mld zł – mówi Marcin Mochocki członek zarządu ds. realizacji
PRZECZYTAJpasażerski. Zgodnie z podpisanym aneksem, wszystkie roboty na tej linii wykonawca zakończy do 30 listopada 2016 roku. W ostatnim roku będą to, m.in. montaż rozjazdów, ekranów akustycznych czy wind. Aneks reguluje
PRZECZYTAJoraz linia nr 92 Przemyśl – Medyka (po torze szerokim) planowane są do rewitalizacji na lata 2010 – 2016. Inwestycja będzie finansowana ze środków krajowych - dotacji budżetowych i funduszu kolejowego.
PRZECZYTAJ