• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perony-w-lublinie-i-lubartowie-2621

Nowe perony w Lublinie i Lubartowie

03.09.2014

To nie wszystkie prace, które usprawnią ruch kolejowy w województwie lubelskim – w lutym 2015 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A zakończą remont na linii pomiędzy Lubartowem a Szczekarkowem, dzięki którem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/aktualizacja-podroz-koleja-w-aglomeracji-wroclawskiej-bedzie-szybsza-i-bezpieczniejsza-2628

Aktualizacja - Podróż koleją w aglomeracji wrocławskiej będzie szybsza i bezpieczniejsza

18.09.2014

20 minut. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Obsługę podróżnych zapewnią wygodne, dostępne dla osób niepełnosprawnych perony, z pełnym systemem informacji. Koszt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/4-mld-zl-na-modernizacje-sieci-kolejowej-na-slasku-2630

4 mld zł na modernizację sieci kolejowej na Śląsku

19.09.2014

Sosnowiec Jęzor. Przebudowa peronów na stacjach Ruda Śląska Chebzie i Ruda Śląska poprawi obsługę podróżnych. Odnawiane są tam wiaty, montowane ławki i tablice informacyjne. W październiku rozpocznie się

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/aneks-regulujacy-zamkniecie-linii-warszawa-bialystok-podpisany-2633

Aneks regulujący zamknięcie linii Warszawa - Białystok podpisany

25.09.2014

zwiększenie tempa prac. Przyjęte rozwiązania są satysfakcjonujące dla obu stron kontraktu, natomiast podróżnym zapewnimy siatkę połączeń w ramach autobusowej komunikacji zastępczej, która będzie funkcjonować [...] km/h. Perony na stacjach i przystankach będą przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych oraz podróżnych z ciężkim bagażem. Dodatkowe informacje: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pazdziernikowa-korekta-rozkladu-jazdy-2635

Październikowa korekta rozkładu jazdy

27.09.2014

, na Centralnej Magistrali Kolejowej, Częstochowa – Koluszki. Szczegółowe informacje trafią do podróżnych zainteresowanych trasą Warszawa – Białystok. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A, w celu przyśpieszenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/opoczno-poludnie-nowy-przystanek-juz-wkrotce-2645

Opoczno Południe – nowy przystanek już wkrótce

14.10.2014

długości 300 metrów. Będzie on wyposażony w niezbędne udogodnienia dla podróżnych: wiaty, ławki, monitoring, urządzenia informacji podróżnych, oświetlenie i tablice na rozkłady jazdy. Peron będzie dostosowany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsza-kolej-w-wielkopolsce-2649

Szybsza kolej w Wielkopolsce

16.10.2014

pozwala na uzyskanie rekordowo krótkich czasów przejazdu. Poprawia się również komfort obsługi podróżnych. Perony zapewniają pełną dostępność dla osób z ograniczoną możliwością poruszania się. Z Katowic

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mala-architektura-duzy-komfort-juz-150-nowych-peronow-w-tym-roku-2656

Mała architektura - duży komfort. Już 150 nowych peronów w tym roku

29.10.2014

oświetlenie, nagłośnienie i gabloty na rozkłady jazdy. Unowocześniony obiekt ułatwia nie tylko obsługę podróżnych, ale zwiększa też przepustowość stacji. To pozwoliło przygotować korzystniejszy dla pasażerów rozkład [...] pochylnie, a za sprawą kompleksowego i bardzo estetycznego wykończenia obiektów, są bardziej przyjazne podróżnym. 700 komfortowych peronów w trzy lata Nowoczesne perony powstają w ramach największego w historii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-gotowa-na-okres-wszystkich-swietych-2660

PLK gotowa na okres Wszystkich Świętych

31.10.2014

kolejowych Nad bezpieczeństwem podróżnych i ochroną infrastruktury kolejowej podczas długiego weekendu będzie czuwać ponad 4 500 funkcjonariuszy. Do dyspozycji podróżnych jest całodobowy numer alarmowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/35-mln-zl-na-poprawe-wygladu-stacji-i-przystankow-w-calej-polsce-2661

35 mln zł na poprawę wyglądu stacji i przystanków w całej Polsce

03.11.2014

się z wymianą stałych elementów informacji dla podróżnych – tablic z nazwami stacji czy numeracji peronów. Na Pomorzu na 10 przystankach wygodę podróżnym zapewnią m.in. podwyższone i wyremontowane perony

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...23242526272829303132...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 271 do 280 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook