Wyniki wyszukiwania
1 – od 1.09.2011 r. – 30.09.2011 r. - tor nr 2 – od 3.10.2011 r. do 28.10.2011 r. Informacje dla mediów Dorota Szalacha PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Krakowie
PRZECZYTAJKraków Lotnisko: (3 przystanki osobowe, które powstały w ramach modernizacji linii). Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl tel. 694
PRZECZYTAJśrodków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Rzecznik prasowy rzecznik@plk-sa.pl tel. +48
PRZECZYTAJKoszt całkowity inwestycji: 237 373 190,83 zł Wysokość dofinansowania 192 611 334,00 zł Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Rzecznik prasowy rzecznik@plk-sa.pl T: +48 694
PRZECZYTAJśrodków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz Zespół Prasowy rzecznik@plk-sa.pl PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. 883 354
PRZECZYTAJa i realizacji inwestycji - PLK planuje wykonać w przyszłej perspektywie finansowej. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl tel. 694
PRZECZYTAJJest to krok do wypracowania dobrych praktyk na kolejną perspektywę na lata 2014-2020. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl tel. 694
PRZECZYTAJRekordowe inwestycje PLK
20.02.2014
złożenia 5 gruntownie przygotowanych do tego konkursu projektów o łącznej wartości 8 mld zł. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl tel. 662114900
PRZECZYTAJśrodków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz rzecznik@plk-sa.pl PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. tel. 883 354 177
PRZECZYTAJOstatnia korekta rozkładu jazdy pociągów
10.10.2014
wszystkich dostępnych kanałów, m.in.: ulotek, zapowiedzi na dworcach i w pociągach, stron internetowych, mediów społecznościowych czy infolinii. Poza tradycyjnymi punktami informacyjnymi, jak kasy czy centra obsługi
PRZECZYTAJ