Wyniki wyszukiwania
mi: termin realizacji etapu I - maksymalnie 6 miesięcy od podpisania, terminy realizacji etapów II i III są uzależnione od modelu finansowania i realizacji budowy i uruchomienia Kolei Dużych Prędkości [...] projektu budowy i uruchomienia Kolei Dużych Prędkości w Polsce z uwzględnieniem partnera prywatnego. II etap - wsparcie eksperckie w fazie przygotowania i przeprowadzenia postępowania przetargowego na wybór [...] dla finansowania oraz realizacji projektu budowy i uruchomienia Kolei Dużych Prędkości w Polsce. III etap - wsparcie eksperckie w toku realizacji umowy zawartej z partnerem prywatnym (lub partnerami
PRZECZYTAJKraków Główny: piękno i nowoczesność
09.11.2011
Peron I jest już oddany do użytku, a od kilku dni pierwsi podróżni mogą również korzystać z peronu III. To dobra wiadomość, zwłaszcza, że prace przebiegają terminowo, a nowa elementy infrastruktury kolejowej [...] przemieszczanie się po peronach. Już w listopadzie uruchomione zostaną dodatkowe windy na peronach I i III. Stacja Kraków Główny ma strategiczne znaczenie dla podróżnych z aglomeracji, regionu, całej Polski [...] mediów Maciej Dutkiewicz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji tel.22 47 336 40, e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl Modernizacja infrastruktury kolejowej stacji Kraków Główny odbywa się w
PRZECZYTAJInfrastruktura i Środowisko, zadanie 7.1- 24.2 - Modernizacja linii kolejowej Warszawa Łódź, etap II, Lot B - odcinek Łódź Widzew - Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej [...] mediów: Maciej Dutkiewicz Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl, tel. +48 22 47 33 640
PRZECZYTAJ"Bezpieczny przejazd - Zatrzymaj się i żyj!". Jury - przedstawiciele II Forum Marketingowego, doceniło również PLK w kategorii III -innowacyjne działania promocyjne, projekt KolejTV - realizowane przez
PRZECZYTAJtel: 22 47 33 640 e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl Zadanie realizowane jest w ramach Lot-u B1 i stanowi część projektu POIiŚ 7.1-24.2 „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, Lot B – odcinek
PRZECZYTAJ„Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków" polega na kompleksowej przebudowie wszystkich elementów infrastruktury kolejowej linii E 30, na odcinku Sosnowiec Jęzor [...] prowadzonych w systemie „projektuj i buduj", planowane jest na czerwiec 2014 r. Linia kolejowa E 30 stanowi część III Paneuropejskiego Korytarza Transportowego, który biegnie z Drezna przez Wrocław, Opole, Katowice [...] e południowej Polski: Dolny Śląsk, Górny Śląsk, Małopolskę i Podkarpacie. Celem modernizacji linii E 30 jest dostosowanie stacji i szlaków do warunków technicznych, wynikających z umów AGC i AGTC dla korytarzy
PRZECZYTAJzamówienia realizowane jest w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 20/CE 20 na odcinku Siedlce –Terespol, etap II" (POIiŚ 7.1 – 9.1) Projekt ubiega się o finansowanie z Programu Operacyjnego [...] Dutkiewicz Rzecznik Prasowy Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Tel: 22 47 33 640 e-mail: m.dutkiewicz@plk-sa.pl
PRZECZYTAJtel: 22 47 33 640 e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl Zadanie realizowane jest w ramach Lot-u B1 i stanowi część projektu POIiŚ 7.1-24.2 „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II, Lot B – odcinek
PRZECZYTAJInformacje dla mediów Robert Kuczyński PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji e-mail: ir.rzecznik@plk-sa.pl Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności
PRZECZYTAJ2010 roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., podpisały sześć umów na modernizację linii kolejowej E30/C-E 30 na odcinku Kraków – Rzeszów. Łączna długość modernizowanego odcinka od Krakowa (Podłęża) do Rzeszowa [...] funduszów Unii Europejskiej wyniesie 2 181 018 096 PLN. Głównymi celami modernizacji linii kolejowej E30 / C-E 30 są: pobudzenie rozwoju gospodarczego regionu, poprawa jakości i bezpieczeństwa oferty przewozowej [...] efektywność przewozu towarów między poszczególnymi miastami, Unią Europejską oraz Ukrainą i Rosją. III Paneuropejski Korytarz Transportowy rozpoczyna się w Dreźnie i prowadzi dalej na wschód do przejścia
PRZECZYTAJ