Wyniki wyszukiwania
15 czerwca - korekta rozkładu jazdy
14.06.2014
torów. Instalowany system sterowania ruchem kolejowym, wymaga zastosowania dodatkowych procedur bezpieczeństwa. W czasie wakacji na linii łódzkiej najwięcej ograniczeń w kursowaniu pociągów wystąpi od 27
PRZECZYTAJtunel zastąpi przejazd kolejowo-drogowy w ciągu ul. Batorego – Piłsudskiego, co znacznie poprawi bezpieczeństwo pieszych i kierowców. Budowa tunelu to projekt realizowany przez miasto Ząbki. PLK współfinansują
PRZECZYTAJczas podróży do dolnośląskich uzdrowisk. Poprawa przejazdów kolejowo-drogowych podniesie poziom bezpieczeństwa na styku toru i drogi. Projekt „Modernizacja regionalnej linii kolejowej nr 309 Kłodzko Nowe
PRZECZYTAJNowe tory na trasie Chełmża - Grudziądz
03.09.2013
wymienione tory. Działają też na stacji nowe urządzenia sterowania ruchem pociągów. Poprawiło się bezpieczeństwo na styku toru i drogi dzięki modernizacji przejazdu kolejowo-drogowego w Chełmży na ul. Bydgoskiej
PRZECZYTAJszybko usunęli 8 awarii na przejazdach kolejowo – drogowych. Bezpieczeństwo promuje także IV Międzynarodowy Konkurs Rysunkowy o bezpieczeństwie na przejazdach. Nadesłano już ponad 600 rysunków. Więcej na [...] lekceważą znaki STOP, przejeżdżają pod zamykającymi się rogatkami, bądź omijają półrogatki. Bezpieczeństwo na sieci kolejowej to jeden z priorytetów działań PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Aby je zapewnić
PRZECZYTAJskrzyżowaniami - m.in. w miejscowościach Borów, Osola. Zastosowane rozwiązania podniosą poziom bezpieczeństwa na styku ruchu kolejowego i drogowego. Lepszą obsługę podróżnych zapewni budowa przejść podziemnych
PRZECZYTAJ18 symulacji wypadków radykalnie pokazało jak tragiczne jest zderzenie samochodu z pociągiem. Bezpieczeństwo na sieci kolejowej to jeden z priorytetów PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Zarządca infrastruktury
PRZECZYTAJRemont odcinka Łódź Żabieniec - Zgierz
03.12.2013
zniesienie miejscowego ograniczenia prędkości pociągów. Głównym celem inwestycji jest zwiększenie bezpieczeństwa ruchu kolejowego i drogowego oraz przywrócenie parametrów konstrukcyjnych linii. Pociągi pasażerskie
PRZECZYTAJ(około 75 mln zł). Wdrożenie ETCS pozwoli na szybszą jazdę pociągów przy podniesionym poziomie bezpieczeństwa. W 2014 roku pociągi na odcinku Zawiercie – Olszamowice przyspieszą do 200 km/h, a w 2015 roku
PRZECZYTAJo godzinie 14.59. ZOBACZ FOTOGALERIĘ W związku z wymogiem zapewnienia maksymalnych warunków bezpieczeństwa (zachowanie wysokiego poziomu widoczności) jazdy testowe prowadzone są w warunkach dziennych
PRZECZYTAJ