• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-szczecin-berlin-coraz-blizej-2029

Modernizacja linii Szczecin – Berlin coraz bliżej

24.09.2013

między tymi miastami potrwa 90 minut. Na całej długości trasy pociągi będą mogły poruszać się z prędkością do 160 km/h, co zapewni pasażerom bardzo szybką i przede wszystkim komfortową podróż – powiedział [...] wyeliminuje konieczność zmiany lokomotyw na stacji Szczecin – Gumieńce i umożliwi podniesienie prędkości do 160 km/h. Szczecin Gumieńce – Szczecin Główny (4 km); jednotorowy i zelektryfikowany. Po stronie [...] Passow – Berlin o długości 107 km, to zelektryfikowana linia dwutorowa wymagająca przystosowania do prędkości 160 km/h. Treść porozumienia została wypracowana podczas dwóch ostatnich posiedzeń Polsko-Niemieckiej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polemika-z-artykulem-zamieszczonym-na-stronie-wppl-1973

Polemika z artykułem zamieszczonym na stronie wp.pl

27.06.2013

skróci się do 2 godzin i 30 minut. Ocenie czytelników pozostawiamy porównanie prędkości składów zespołowych do maksymalnej prędkości (225 km/h) luksusowego samochodu, wykorzystane przez autora jako przykład [...] najlepszym wypadku wysokim mandatem. Pociągi na linii Warszawa Gdynia – po zakończeniu prac pojadą z prędkością 170-200 km/h, ale za to zgodnie z prawem i znacznie bezpieczniej. W przypadku kolejnych publikacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-chorzow-batory-tczew-w-rewitalizacji-1887

Linia Chorzów Batory – Tczew w rewitalizacji

27.03.2013

przywrócić parametry toru pozwalające na prowadzenie ruchu pociągów pasażerskich z prędkością 120 km/h i towarowych z prędkością 100 km/h. Całość prac i robót zostanie wykonana do końca 2013r. Linia kolejowa [...] długości ponad 11 km. Obecnie z uwagi na nienajlepszy stan techniczny toru ruch pociągów odbywa się z prędkością 20km/h. W ramach robót rewitalizacyjnych linii kolejowej od stacji Poddębice do stacji Kłudna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/kolej-laczy-modernizacja-linii-zabrze-katowice-krakow-4533

Kolej Łączy – modernizacja linii Zabrze-Katowice-Kraków

robót i uzyskaniu wymaganych certyfikatów, pociągi między Katowicami a Krakowem pojadą szybciej – z prędkością do 160 km/h.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-miedzy-zwierzyncem-a-belzcem-9970

Szybciej między Zwierzyńcem a Bełżcem

05.08.2024

i ujednolicamy nawierzchnię, aby pociągi mogły przyspieszyć. Pasażerskie będą mogły pojechać z prędkością maks. ok. 100 km/h (aktualnie 70 km/h), a towarowe 70 km/h (aktualnie 50 km/h). Podkłady wymienia [...] Wymieniana jest nawierzchnia torowa. Dzięki tym remontom możliwe będzie utrzymanie dotychczasowej prędkości przejazdowej po przepustach – 70 km/h. Prace są prowadzone w godzinach nocnych od 19:30 do 1:30

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-naprawa-mostu-srednicowego-na-polmetku-1991

Warszawa: Naprawa mostu średnicowego na półmetku

02.08.2013

Zaplanowane roboty pozwolą na przywrócenie prędkości eksploatacyjnej pociągów, jaka obowiązuje na całej trasie Warszawa Zachodnia – Warszawa Wschodnia. Bez przeprowadzenia zaplanowanych robót konieczne [...] zaplanowano od 29 czerwca do 1 września 2013 roku. Po ich zakończeniu będzie możliwe podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów podmiejskich do 60 km/h. W ramach umowy o wartości ponad 9,3 mln zł na części

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-linii-kolejowej-nr-401-szczecin-dabie-8211-swinoujscie-49

Kontynuacja modernizacji linii kolejowej Nr 401 Szczecin Dąbie – Świnoujście

15.06.2010

prace towarzyszące. Efektem naszych działań będzie likwidacja ograniczeń prędkości i docelowo przystosowanie układu torowego do prędkości 160 km/h. Koszt modernizacji wynosi 10 862 147,66 PLN (netto) i jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-w-wielkopolsce-nowe-polaczenia-i-dogodniejsze-podroze-7942

Kolej Plus w Wielkopolsce – nowe połączenia i dogodniejsze podróże

27.01.2023

do Poznania linią Warszawa – Poznań ok. 2h 10 min. Na ok. 38 km trasie możliwe będą przejazdy z prędkością 120 km/h. Przewidziano perony dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszaniem [...] przystosowana do przewozów pasażerskich. Przebudowany na ok. 64 km odcinku tor pozwoli na przejazdy z prędkością 120 km/h. Linia zostanie połączona ze zmodernizowaną trasą Poznań – Piła. Pociągi dojadą z Czarnkowa [...] a od 1995 r. linia Szamotuły – Międzychód (linia nr 368) zapewni przejazdy trakcją spalinową z prędkością 120 km/h. Trasa „włączy się” w zmodernizowaną już na wielkopolskim odcinku linię Poznań – Szczecin

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-przyspieszy-na-nadodrzance-10500

Kolej przyspieszy na „Nadodrzance”

19.02.2025

zakończeniu prac znikną ograniczenia prędkości, obowiązujące teraz ze względu na stan techniczny torów. Inwestycja umożliwi przejazd pociągów pasażerskich z prędkością do 140 km/h. To nawet dwukrotnie szybciej [...] Pociągi zwiększą prędkość na lubuskim i zachodniopomorskim odcinku „Nadodrzanki” , ważnej linii kolejowej, która prowadzi z Dolnego Śląska, przez województwo lubuskie, na Pomorze Zachodnie. Po zakończeniu [...] szybciej niż obecnie (w zależności od odcinka, prędkość na linii wynosi od 60 do 120 km/h). Poprawa parametrów wpłynie korzystnie nie tylko na sprawniejsze przejazdy, ale zwiększy też przepustowość trasy, którą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-polski-do-niemiec-po-nowym-moscie-kolejowym-na-nysie-luzyckiej-3169

Z Polski do Niemiec po nowym moście kolejowym na Nysie Łużyckiej

05.09.2016

ruch pociągów był tylko po jednym torze, z ograniczeniem prędkości do 50 km/h. Nowy obiekt będzie przystosowany do jazdy pociągów z prędkością do 120 km/h po dwóch torach. Zelektryfikowany odcinek, wyposażony [...] ponad 150 pociągów towarowych i pociągi pasażerskie. Most będzie przystosowany do jazdy pociągów z prędkością do 120 km/h po dwóch torach oraz wyposażony w nowe urządzenia automatyki i telekomunikacji, co [...] wa ruchu kolejowego. Na starym moście ruch pociągów był tylko po jednym torze, z ograniczeniem prędkości do 50 km/h. Żelbetowa konstrukcja mostu pozwoli na prowadzenie ciężkich składów pociągów towarowych

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...20212223242526272829...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 241 do 250 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook