• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy ciąg. Rezultatów: 839, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/siedlce-lukow-miedzyrzec-trzy-nowe-stacje-za-pol-miliarda-zlotych-2715

Siedlce, Łuków, Międzyrzec – trzy nowe stacje za pół miliarda złotych

29.01.2015

już do eksploatacji dwa nowe perony. W całości przebudowano tory. Trwa budowa tunelu drogowego w ciągu ul. Międzyrzeckiej, dzięki któremu wzrośnie poziom bezpieczeństwa. Jednocześnie trwa budowa nowej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-poznania-do-szczecina-pol-godziny-krocej-2722

Z Poznania do Szczecina pół godziny krócej

06.02.2015

na której przygotowanie PLK ogłosiły przetarg, pozwoli na rozpoczęcie prac budowlanych na torach w ciągu dwóch lat. Koszt inwestycji, która zostanie przeprowadzona z wykorzystaniem środków UE na lata 2014

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/piec-stacji-na-nowo-wiecej-pociagow-do-warszawy-2725

Pięć stacji na nowo – więcej pociągów do Warszawy

10.02.2015

planowanej stacji metra. Pierwsze prace: 2017 rok Wykonawca wybrany w ogłoszonym przetargu przygotuje w ciągu roku szczegółową dokumentację potrzebną do realizacji tego zadania. Następnym krokiem ku inwestycji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dworzec-lodz-fabryczna-nabiera-ostatecznych-ksztaltow-2727

Dworzec Łódź Fabryczna nabiera ostatecznych kształtów!

12.02.2015

autobusów dalekobieżnych oraz parking mogący pomieścić blisko 1000 aut. Na wiosnę pierwsze tory W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2015 roku skończą się prace nad główną halą dworca gdzie będą poczekalnie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczenstwo-jest-priorytetem-polskich-linii-kolejowych-rok-2014-najbezpieczniejszym-w-historii-2728

Bezpieczeństwo jest priorytetem Polskich Linii Kolejowych. Rok 2014 najbezpieczniejszym w historii

12.02.2015

rekordowe 5,3 mld zł, w 2014 wydano 7,2 mld zł, w tym roku wydatki sięgną blisko 9 mld zł. Tylko w ciągu tych 3 lat zarządca infrastruktury zmodernizuje od podstaw ponad 3500 km torów. W ramach dodatkowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotka-podroz-i-wygodniejsze-perony-na-trasie-wroclaw-jelenia-gora-2731

Krótka podróż i wygodniejsze perony na trasie Wrocław - Jelenia Góra

17.02.2015

PLK wydała na ten cel ponad 400 mln zł. Pociąg, który jeździł ponad 3,5 h pokonuje teraz tę trasę w ciągu 2 godz. 10 min. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Rzecznik prasowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczenstwo-na-kolei-najwyzsze-od-lat-2742

Bezpieczeństwo na kolei najwyższe od lat

28.02.2015

W ciągu ostatnich 4 lat (od 2011 roku) liczba wypadków na kolei zmniejszyła się o jedną czwartą. Rok 2014 był najbezpieczniejszy w historii. Wciąż ponad 70 procent wszystkich zdarzeń powodują nieostrożni [...] rekordowe 5,3 mld zł, w 2014 wydano 7,2 mld zł, w tym roku wydatki przekroczą 8 mld zł. Tylko w ciągu tych 3 lat, zarządca infrastruktury zmodernizuje ponad 3500 km torów. W ramach dodatkowych działań

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/siedlce-lukow-miedzyrzec-podlaski-z-nowymi-peronami-2768

Siedlce, Łuków, Międzyrzec Podlaski z nowymi peronami

07.04.2015

tunelu drogowego w ciągu ul. Kilińskiego, który powstaje w miejscu likwidowanej kładki dla pieszych. Tunel usprawni ruch samochodowy w mieście i odkorkuje dwa pozostałe wiadukty w ciągu ul. Garwolińskiej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-maju-koniec-prac-na-linii-inowroclaw-jablonowo-pomorskie-2775

W maju koniec prac na linii Inowrocław – Jabłonowo Pomorskie

16.04.2015

Skandawa, położoną przy granicy z Rosją. Odnowienie tej trasy jest kluczowe dla usprawnienia przewozów w ciągu Inowrocław – Toruń – Iława – Olsztyn. Zakończenie inwestycji na odcinku Inowrocław – Jabłonowo Pomorskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetargi-na-11-mld-zl-z-nowej-perspektywy-unijnej-oglosi-w-tym-roku-plk-2778

Przetargi na 11 mld zł z nowej perspektywy unijnej ogłosi w tym roku PLK

22.04.2015

szybciej pociągiem na kolejnych trasach. To efekt inwestycji, które PLK zakończyły lub zakończą w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Nawet o kilkadziesiąt minut skróci się czas przejazdu między większymi

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...20212223242526272829...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 241 do 250 z 839.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook