• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/utrudnienia-w-ruchu-kolejowym-spowodowane-powodzia-1-85

Utrudnienia w ruchu kolejowym spowodowane powodzią

25.05.2010

torze sąsiednim (tylko ruch towarowy). Łączna długość torów zamkniętych dla ruchu pociągów wynosi 81,2km.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/powodz-utrudnienia-w-ruchu-kolejowym-80

Powódź-utrudnienia w ruchu kolejowym

26.05.2010

Orzesze Jaśkowice, całkowita przerwa w ruchu (tylko pociągi towarowe), przewidywany czas naprawy – 2 czerwca. Inne utrudnienia związane z powodzią: na szlaku Starachowice – Kunów (linia Skarżysko-Kamienna [...] torze sąsiednim (tylko ruch towarowy). Łączna długość torów zamkniętych dla ruchu pociągów wynosi 76,8 km.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/utrudnienia-w-ruchu-kolejowym-spowodowane-powodzia-74

Utrudnienia w ruchu kolejowym spowodowane powodzią

28.05.2010

Orzesze Jaśkowice, całkowita przerwa w ruchu (tylko pociągi towarowe), przewidywany czas naprawy – 2 czerwca, Inne utrudnienia związane z powodzią: na szlaku Starachowice – Kunów (linia Skarżysko-Kamienna [...] sytuacja na całym obszarze Polski. Łączna długość torów zamkniętych dla ruchu pociągów wynosi 76,8 km. Trwa szacowanie szkód, jakie wyrządziła powódź.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-warszawa-lodz-338

Modernizacja linii kolejowej Warszawa-Łódź

17.04.2008

e komfortu podróży. Zmodernizowano 62,8 km linii dwutorowej. Pociągi na odcinku Skierniewice-Koluszki-Łódź Widzew mogą poruszać się teraz z prędkością do 140 km/h. W ramach projektu wybudowano nowoczesne [...] prowadzenie ruchu pociągów. Oddamy do użytku m.in. 4 przebudowane mosty i 6 wiaduktów, 2 tunele dla pieszych, 2 kładki dla pieszych, 37 przejazdów kolejowo-drogowych i 30 peronów. Na modernizację odcinka

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/instrukcje-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa/linie-kolejowe

Linie kolejowe

obowiązywały do 17.10.2024 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 6 MB Id-2 Warunki techniczne dla kolejowych obiektów inżynieryjnych Id-2 (D-2) - wersja dostosowana do zasad WCAG - obowiązywały do 21.05.2025 r [...] prędkości 250 km/h Id-16 - obowiązuje od 22.05.2025 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 2 MB Instrukcja utrzymania kolejowych obiektów inżynieryjnych na liniach kolejowych do prędkości 200/250 km/h Id-16 - wersja [...] r.) POBIERZ PDF rozmiar pliku: 1 MB Warunki techniczne dla kolejowych obiektów inżynieryjnych Id-2 (D-2) - obowiązywały do 21.05.2025 r. - uchylone z dniem 22.05.2025 r. (patrz: Biuletyn Nr 11 z dnia 22

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rewitalizacja-i-modernizacja-tzw-koscierskiego-korytarza-kolejowego-1033

Rewitalizacja i modernizacja tzw. „Kościerskiego korytarza kolejowego"

18.11.2010

i kolejowej na długości 16,530 km toru; - kompleksową naprawę bieżącą z całkowitą wymianą podkładów – 1,615 km toru; - lokalne wzmocnienie podtorza na długości 16,530 km toru; - korektę łuków w 5 loka [...] Kolejowy i środki własne PKP PLK S.A.) – 85 232 205,98 PLN . Długość odcinka linii – 67,3km Długość torów – 83,3km Powiaty – kościerski, kartuski Miejscowości – Kościerzyna, Somonino, Gdańsk Osowa, Gdynia [...] projektu jest uzyskanie w wyniku modernizacji prędkości maksymalnej 100–120 km/h , na odcinku Kościerzyna – Gdańsk Osowa oraz 90–100 km/h na odcinku Gdańsk Osowa – Gdynia Główna, a także skrócenie czasu jazdy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/odlotowe-polaczenie-kolejowe-nowym-pociagiem-po-nowych-torach-do-nowego-terminalu-2895

Odlotowe połączenie kolejowe: nowym pociągiem, po nowych torach, do nowego terminalu

28.09.2015

Linii Kolejowych S.A. pociągi jadą dwa razy szybciej z prędkością do 80 km/h Modernizacja objęła budowę oraz przebudowę blisko 12 km linii kolejowej od Krakowa Głównego do Krakowa Lotniska oraz jej elek [...] go, który całkowicie zmienia nasze lotnisko. Łączna powierzchnia użytkowa przystanku wynosi 1 955 m2, zaś kubatura 23 000 m3. Szklana elewacja przystanku oraz zielony dach nawiązują do głównych elementów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-z-warszawy-do-lublina-plk-podpisaly-kolejne-umowy-3395

Szybciej z Warszawy do Lublina – PLK podpisały kolejne umowy

05.06.2017

przejazdów kolejowo – drogowych; 26 km dobudowanego toru i zmodernizowanie 26 km drugiego toru; 5 nowych przejść podziemnych; 6 przebudowanych wiaduktów kolejowych; 2 nowe skrzyżowania bezkolizyjne; 87 [...] wymienione zostaną urządzenia. Na trasie wybudowanych będzie 5 nowych przejść podziemnych dla pieszych oraz 2 nowe skrzyżowania bezkolizyjne dla samochodów. Pozostałe istniejące wiadukty kolejowe zostaną przebudowane [...] i całego odcinka od Warszawy do Lublina pociągi na tej trasie będą mogły kursować z prędkością 160 km/h. Przejazd skróci się do około 1,5 godziny. Pasażerowie skorzystają z nowych, w pełni wyposażonych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-w-kolejnym-przetargu-na-modernizacje-linii-krakow-medyka-807

Otwarcie ofert w kolejnym przetargu na modernizację linii Kraków – Medyka

27.07.2010

i Inżynieryjnych S.A., Wrocław na kwotę 297 974 900,00 PLN netto; 363 529 378,00 PLN brutto 2. Oferta nr 2: • FEROCO S.A., (lider), Poznań • Torpol Sp. z o.o. , Poznań • Zakład Robót Komunikacyjnych – [...] liniach kolejowych - linie tworzące ten układ powinny być dostosowane do prędkości: 160 km/godz. w ruchu pasażerskim i 120 km/godz. w ruchu towarowym, przy nacisku osi 225 kN.) i AGTC (o głównych międzynarodowych [...] ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” Przetarg 2.3, w zakresie następujących branż: • układ torowy i odwodnienie torów, • obiekty inżynieryjne, • obiekty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-umowa-na-modernizacje-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-i-rzeszowem-1017

Kolejna umowa na modernizację linii kolejowej między Krakowem i Rzeszowem

02.11.2010

budowlanych na odcinku Podłęże - Bochnia obejmie między innymi: modernizację układu torowego na długości 23 km linii kolejowej, przebudowę układów torowych na 3 stacjach: Podłęże, Kłaj, Bochnia, przebudowę 4 p [...] Cikowice, przebudowę/budowę 67 szt. obiektów inżynieryjnych, w tym: 13 wiaduktów kolejowych i 3 drogowych, 2 mostów oraz 49 przepustów, budowę 4 szt. podziemnych przejść dla pieszych: Podłęże, Staniątki, Kłaj [...] torach stacyjnych i szlakowych; zawarcie umowy przyłączeniowej na zapewnienie zasilania; budowę 15,7 km ekranów akustycznych. Wartość umowy wynosi 718 159 177,19 PLN , a wykonawcą prac będzie konsorcjum

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...20212223242526272829...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 241 do 250 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook