Wyniki wyszukiwania
pozwoli ująć np. zmiany kursowania (odwołania) pociągów, które zgodnie z przepisami mogą wprowadzać przewoźnicy. Wybrane, lub wszystkie strony rozkładu można będzie wydrukować według własnych potrzeb. Zainteresowani
PRZECZYTAJOchrony Kolei - 22 47 40 000. Szczegółowych informacji na temat kursowania pociągów udzielają przewoźnicy. Informacje o rozkładzie są dostępne także na stronie http://rozklad.plk-sa.pl/ Informacje dla
PRZECZYTAJPolsce. Założone na trasie przejazdu tzw. rezerwy czasowe są minimalne, bo w przeciwnym razie przewoźnicy musieliby zmniejszyć liczbę pociągów. W celu ograniczenia liczby awarii Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJZmiana czasu na sieci kolejowej
25.10.2013
większości krajów europejskich. Szczegółowych informacji na temat kursowania pociągów udzielają przewoźnicy, m.in. informacje na: www.intercity.pl . Informacje dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy
PRZECZYTAJtransport kolejowy nie miał przed sobą tak dobrej perspektywy. Dzięki obniżeniu i stabilizacji opłat przewoźnicy towarowi będą w stanie podpisywać wielomilionowe kontrakty i skutecznie konkurować z transportem
PRZECZYTAJtakich jak Warszawa Wschodnia, Warszawa Zachodnia, czy Łódź Kaliska, ten obowiązek pełnią np. przewoźnicy, czy ich ajenci, prowadzący jednocześnie sprzedaż biletów. Podstawowym celem przygotowywanej zmiany
PRZECZYTAJWrześniowa korekta rozkładu
30.08.2013
komunikacją zastępczą. Informacje o wrześniowej korekcie rozkładu jazdy na bieżąco przekazują przewoźnicy. Są dostępne również w Internecie m.in. www.intercity.pl i www.rozklad-pkp.pl oraz pod numerem
PRZECZYTAJGradowo, 208 Działdowo - Brodnica, 254 Tropy - Braniewo oraz 223 Czerwonka – Orzysz, na które przewoźnicy nie zgłosili zapotrzebowania. Obecnie na wymienionych fragmentach linii nie jest prowadzony ruch
PRZECZYTAJwyłączone zostaną jedynie odcinki Sucha Beskidzka – Żywiec oraz Rabka Zdrój – Nowy Sącz, na które przewoźnicy nie zgłaszali zainteresowania. Optymalizacja sieci ma przynieść oszczędności rzędu kilkudziesięciu
PRZECZYTAJskumulowanie ruchu w wybranych dniach i godzinach lub wyłączenie z użytkowania obiektów, na które przewoźnicy nie zgłaszali zapotrzebowania. Takie rozwiązania, zgłoszone w trakcie konsultacji w części regionów
PRZECZYTAJ