• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy informacyjny. Rezultatów: 876, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ostrow-wielkopolski-wygodniej-dla-pasazerow-krotsze-podroze-3178

Ostrów Wielkopolski – wygodniej dla pasażerów, krótsze podróże

14.09.2016

Witaszycach jest już wyższy, odnowiony peron. Ma nową nawierzchnię, wiatę peronową, ławki i tablice informacyjne oraz nowe oświetlenie. Peron został przystosowany do obsługi osób o ograniczonej mobilności. W

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-wiecej-podroznych-zadowolonych-z-uslug-grupy-pkp-rosnie-poziom-satysfakcji-pasazerow-ze-standardow-obslugi-w-pociagach-i-na-dworcach-3179

Coraz więcej podróżnych zadowolonych z usług Grupy PKP. Rośnie poziom satysfakcji pasażerów ze standardów obsługi w pociągach i na dworcach

14.09.2016

ych możliwościach poruszania się, wyposażone w ławki, wiaty, oświetlenie i nowoczesne tablice informacyjne. Lepsze warunki istotnie wpływają na poczucie bezpieczeństwa i zachęcają do korzystania z kolei

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepszy-dojazd-z-warszawy-do-olsztyna-plk-wybuduja-nowy-przystanek-i-wyremontuja-tory-3186

Lepszy dojazd z Warszawy do Olsztyna – PLK wybudują nowy przystanek i wyremontują tory

21.09.2016

wejście także osobom z ciężkim bagażem i matkom z dziećmi w wózkach. PLK zainstalują wiaty, tablice informacyjne, ławki i funkcjonalne oświetlenie. Przewidziane zostały także ułatwienia dla rowerzystów, którzy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gdansk-glowny-nowoczesna-obsluga-podroznych-3197

Gdańsk Główny – nowoczesna obsługa podróżnych

05.10.2016

odnową był konsultowany z konserwatorem zabytków. Na peronach zamontowane będą nowe ławki, tablice informacyjne oraz gabloty. Remont obejmie przejścia podziemne prowadzące na perony. Zostaną one wyposażone

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/50-mln-zl-na-lepsze-podroze-poznan-torun-olsztyn-3202

50 mln zł na lepsze podróże Poznań –Toruń – Olsztyn

12.10.2016

wyższe platformy wyposażone w antypoślizgową nawierzchnię, wiaty, oświetlenie, ławki oraz tablice informacyjne. Będą również udogodnienia dla osób niepełnosprawnych – nowe pochylnie, oznakowanie tras i miejsc

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dzien-dobry-bo-w-lodzi-3206

Dzień dobry, bo w Łodzi

20.10.2016

system informacji głosowej i wizualnej. Obejmuje on megafony, wyświetlacze LCD oraz typowe tablice informacyjne z rozkładami jazdy i oznakowania kierunkowe. Wyraźną informację pasażerską gwarantuje 56 elek

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podroze-koleja-na-wszystkich-swietych-3214

Podróże koleją na Wszystkich Świętych

27.10.2016

listopada mi.in w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Białymstoku czy Wrocławiu*. Do ich zadań należy informacyjne wsparcie pasażerów, np. w znalezieniu dogodnej przesiadki, peronu, z którego odjeżdża pociąg czy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-do-pociagow-nie-tylko-na-wszystkich-swietych-3219

Wygodniej do pociągów - nie tylko na Wszystkich Świętych

31.10.2016

oświetlenie i nagłośnienie. Perony są czytelnie oznakowane oraz wyposażone w siedzenia i tablice informacyjne. Perony w Janowicach Wielkich mają dodatkowo zamontowany system dynamicznej informacji dla podróżnych [...] wyposażone w nowe oświetlenie i nagłośnienie. Podróżni już korzystają z nowych ławek i tablic informacyjnych. Przebudowane przejście podziemne między peronami 3 i 4 znacznie poprawiło obsługę pasażerów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-kolejowa-czestochowa-koniecpol-wygodniejsze-podroze-i-sprawniejszy-przewoz-towarow-3227

Linia kolejowa Częstochowa – Koniecpol. Wygodniejsze podróże i sprawniejszy przewóz towarów

14.11.2016

przebudowanych peronów. Platformy zostały wyposażone w nową nawierzchnię, wiaty oraz ławki i tablice informacyjne. Są również dostosowane do obsługi osób niepełnosprawnych. Przebudowane przejście pod torami łączące

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-za-300-mln-zl-lepsza-podroz-z-katowic-do-krakowa-i-w-aglomeracji-krakowskiej-3228

Modernizacja za 300 mln zł - lepsza podróż z Katowic do Krakowa i w aglomeracji krakowskiej

16.11.2016

PLK na rzecz poprawy transportu kolejowego w aglomeracji krakowskiej. Nowe wiaty, ławki, tablice informacyjne i nawierzchnię zyska także stacja Kraków - Mydlniki. Obsługę podróżnych poprawi dodatkowo budowa

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...17181920212223242526...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 211 do 220 z 876.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook