Wyniki wyszukiwania
przejazdach, spółka prowadzi kampanię społeczną Bezpieczny przejazd – „Zatrzymaj się i żyj!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na
PRZECZYTAJLinie Kolejowe od 11 lat prowadzą kampanię społeczną Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania ostrożności na przejazdach
PRZECZYTAJoraz korytarzy towarowych na osi północ – południe. Zarządca infrastruktury realizuje prace, których celem na koniec obecnej perspektywy jest blisko dwukrotne zwiększenie prędkości handlowej dla przewozów
PRZECZYTAJA. od 2005 roku prowadzą kampanię społeczną Bezpieczny przejazd – ‘’Szlaban na ryzyko!”. Głównym celem jest ograniczanie niebezpiecznych zdarzeń na przejazdach. Więcej informacji na bezpieczny-przejazd
PRZECZYTAJEuropy. PKP Polskie Line Kolejowe S.A modernizują na Śląsku ok. 600 km torów. Już przeznaczyły na ten cel ponad 2,5 mld zł, a w najbliższych latach planują zrealizować inwestycje za 9 mld zł. Rewitalizację
PRZECZYTAJprowadzi kampanię społeczną na rzecz bezpieczeństwa, Bezpieczny przejazd – „Zatrzymaj się i żyj!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na
PRZECZYTAJzamówienia jest wymiana urządzeń kontroli niezajętości torów na odcinku Grodzisk Mazowiecki - Idzikowice. Celem tej wymiany jest zapewnienie poprawnego działania urządzeń samoczynnej blokady liniowej na czynnym
PRZECZYTAJstałą kampanię społeczną na rzecz bezpieczeństwa, Bezpieczny przejazd – „Zatrzymaj się i żyj!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na
PRZECZYTAJWrocław, Opole, Gliwice, Katowice, Kraków, Tarnów, Rzeszów, Przemyśl na Ukrainę – do Lwowa i Kijowa. Celem całego projektu jest pobudzanie rozwoju gospodarczego na szczeblu regionalnym i krajowym, poprawa [...] ja linii kolejowej E 30/C-E 30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III” – POIiŚ 7.1-30: wpisuje się w cel główny Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ), tj.: „Podniesienie atrakcyjności [...] likwidacji wąskich gardeł na tej linii oraz przenoszeniu ruchu z dróg na kolej, jest zgodny z trzecim celem horyzontalnym Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia 2007 – 2013 (NSRO), tj.: „Budowa i modernizacja
PRZECZYTAJtorach, rozjazdach i na przejeździe kolejowym na stacji Wysoka Kamieńska, tor nr 2 - 0,807 km toru. Celem przedsięwzięcia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych związanych
PRZECZYTAJ