• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy - Budowa linii kolejowej Zegrze-Przasnysz. Rezultatów: 1605, czas wyszukiwania 14 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodzkie-inwestuje-w-kolej-rewitalizacja-linii-lodz-widzew-zgierz-1728

Łódzkie inwestuje w kolej - rewitalizacja linii Łódź Widzew – Zgierz

30.08.2012

2013. Inwestycja rozszerzy realizowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. projekt budowy Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej polegający na budowie 8 nowych przystanków i przebudowie 9 istniejących m.in. w Łodzi [...] Wykonanie tych robót pozwoliło na przywrócenie na wyremontowanym odcinku liniikolejowej prędkości konstrukcyjnej 90km/h. Zakończenie budowy dodatkowych przystanków, w ramach projektu Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej [...] Łodzi, Zgierzu i Ozorkowie. Inwestycja obejmuje odcinki czterech liniikolejowych – z Łodzi do Łowicza, do Kutna, ze stacji Łódź Kaliska do stacji Łódź Chojny i do stacji Łódź Widzew. Trasa z Łodzi do Łowicza

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesne-urzadzenia-na-trasie-legnica-wroclaw-opole-1837

Nowoczesne urządzenia na trasie Legnica – Wrocław - Opole

31.01.2013

Gdynia oraz na linii z Warszawy do Łodzi. Obecnie trwa również montaż systemu ETCS na Centralnej Magistrali Kolejowej. Zadania „Projekt, budowa i wdrożenie systemu ERTMS na odcinku liniikolejowej E30 Legnica [...] System Zarządzania Ruchem Kolejowym (ERTMS) European Rail Traffic Management System to wspierany przez Unię Europejską projekt jednolitego systemu sterowania ruchem kolejowym, który ma zapewnić tzw. i [...] interoperacyjność transportu kolejowego, czyli możliwość swobodnego poruszania się pociągów po sieciach kolejowych poszczególnych państw bez konieczności zatrzymywania się na granicach oraz wymiany lokomotyw

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-system-lacznosci-na-linii-pila-ustka-1258

Nowy system łączności na linii Piła - Ustka

15.04.2011

przetargu). W imieniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. umowę podpisali: Józef Matuszczak - Dyrektor Oddziału Centrum Realizacji Inwestycji w Szczecinie, Andrzej Piechocki - Zastępca Dyrektora Oddziału Centrum [...] prowadzenie ruchu kolejowego oparte jest na telefonicznym zapowiadaniu pociągów, w którym biorą udział posterunki ruchu w Szczecinku, Miastku i Słupsku. Prowadzona modernizacja linii składa się z trzech [...] trzech etapów: budowy 6 sztuk włókien światłowodowych rozpoczęta w marcu 2011 r., zakupu i uruchomienia systemu łączności przewodowej SLK wraz z systemem transmisyjnym dla linii nr 405 Piła – Ustka na odcinku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-100-milionow-zlotych-na-urzadzenia-sygnalizacyjne-na-linii-wroclaw-poznan-1239

Ponad 100 milionów złotych na urządzenia sygnalizacyjne na linii Wrocław - Poznań

29.03.2011

uzyskaniem pozwolenia na budowę i projekt wykonawczy) i wykonanie kompleksowej przebudowy sieci i urządzeń telekomunikacji oraz urządzeń automatyki kolejowej na liniikolejowej E 59, odcinek Wrocław Grabiszyn [...] modernizacji liniikolejowej E 59 na tym odcinku. Teletechniczne roboty budowlane prowadzone będą na terenach stacji i szlaków kolejowych, a w nielicznych przypadkach poza terenem kolejowym. W ramach m [...] podstawowe znaczenie dla wzrostu konkurencyjności.” Projekt POIiŚ 7.1 - 4 „Modernizacja liniikolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań Etap II - odcinek Wrocław – granica woj. dolnośląskiego”, znajduje się na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/eksploatacyjno-techniczne-i-spoleczne-spojrzenie-na-przejazdy-kolejowo-drogowe-1220

Eksploatacyjno - techniczne i społeczne spojrzenie na przejazdy kolejowo-drogowe

16.03.2011

na utrzymanie skrzyżowań liniikolejowych i dróg. Zwrócono również uwagę na potrzebę zmiany zasad finansowania budowy, modernizacji, napraw i eksploatacji przejazdów kolejowych. Sytuacja powinna być dostosowana [...] drogi szynowej. Obecnie tylko zarządca infrastruktury kolejowej PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ponosi wszystkie koszty związane z przejazdami kolejowymi, natomiast o sposobie zabezpieczenia przejazdu decydują [...] Materiał Eksploatacja i utrzymanie przejazdów kolejowych pokazał statystykę obiektów oraz ocenę stanu technicznego nawierzchni drogowych w przejazdach na liniach eksploatowanych oraz posiadane i potrzebne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-nadzor-na-linii-e-30-zabrze-krakow-1193

Przetarg na nadzór na linii E 30 Zabrze - Kraków

21.02.2011

modernizacji wszystkich elementów infrastruktury kolejowejlinii E 30, na odcinku Sosnowiec Jęzor – Jaworzno Szczakowa – Kraków Główny Towarowy (dotyczy liniikolejowych nr 134 i nr 133). Zakończenie realizacji [...] – informuje Janusz Pluta, dyrektor projektu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Realizacja projektu POIiŚ 7.1-11.1 „Modernizacja liniikolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków” polega na [...] Szczakowa (km 6,847-0,000 linii nr 134); Jaworzno Szczakowa – Trzebinia (km 15,810-29,110 linii nr 133), 2. Przetarg nr 2: Modernizacja odcinka: Trzebinia – Krzeszowice (17,6 km linii nr 133); 3. Przetarg nr

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-linii-e-30-ma-odcinku-zabrze-krakow-intensywne-przygotowania-do-rozpoczecia-prac-1174

Modernizacja linii E 30, ma odcinku Zabrze - Kraków - intensywne przygotowania do rozpoczęcia prac

07.02.2011

7.1-11.1 „Modernizacja liniikolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków” polega na kompleksowej modernizacji wszystkich elementów infrastruktury kolejowejlinii E 30 na odcinku Sosnowiec [...] Szczakowa (km 6,847-0,000 linii nr 134); Jaworzno Szczakowa – Trzebinia (km 15,810-29,110 linii nr 133), 2. Przetarg nr 2: Modernizacja odcinka: Trzebinia – Krzeszowice (17,6 km linii nr 133); 3. Przetarg nr [...] Główny Towarowy (20,5 km linii nr 133); 4. Przetarg nr 4: Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno Szczakowa, LCS Trzebinia, LCS Kraków Mydlniki (6,9 km linii nr 134 oraz 51,8 km linii nr 133). Oprócz czterech

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dwie-oferty-w-przetargu-na-sygnalizacje-linii-kolejowej-e59-na-odcinku-wroclaw-rawicz-1156

Dwie oferty w przetargu na sygnalizację linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław - Rawicz

03.02.2011

uzyskaniem pozwolenia na budowę i projekt wykonawczy) i wykonanie kompleksowej przebudowy sieci i urządzeń telekomunikacji oraz urządzeń automatyki kolejowej na liniikolejowej E 59, odcinek przystanek [...] modernizacji liniikolejowej E 59 na tym odcinku. Teletechniczne roboty budowlane prowadzone będą na terenach stacji i szlaków kolejowych, a w nielicznych przypadkach poza terenem kolejowym. W ramach m [...] także stacyjne urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Modernizacja tej linii została podzielona na dwie fazy. Faza I projektu polega na dostosowaniu liniikolejowej do prędkości V=160 km/h wraz z elementami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisanie-umowy-na-opracowanie-studium-wykonalnosci-dla-budowy-linii-duzej-predkosci-warszawa-lodz-poznan-wroclaw-927

Podpisanie umowy na Opracowanie studium wykonalności dla budowy linii dużej prędkości Warszawa - Łódź – Poznań/Wrocław

16.09.2010

RICO GARCIA. Prace przygotowawcze do budowylinii dużej prędkości w Polsce realizowane będą w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Planowana linia połączy największe aglomeracje, znacznie [...] Dużych Prędkości w PKP Polskich LiniachKolejowych S.A. Zobacz prezentację Agata Pomykała Dyrektor projektu ds. komunikacji i planowania strategicznego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości [...] al S.A. i Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu sp. z o. o. Wartość umowy: 48 951 000 zł Budowalinii dużej prędkości w Polsce wynika z uchwały nr 276/2008 Rady Ministrów z dn. 19 grudnia 2008 r.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-duzy-przetarg-w-2011-roku-szesc-ofert-w-przetargu-na-modernizacje-linii-kolejowej-wroclaw-poznan-na-odcinku-wroclaw-granica-wojewodztwa-dolnoslaskiego-1114

Pierwszy duży przetarg w 2011 roku – sześć ofert w przetargu na modernizację linii kolejowej Wrocław – Poznań na odcinku Wrocław - granica województwa dolnośląskiego

12.01.2011

podstawowe znaczenie dla wzrostu konkurencyjności.” Projekt POIiŚ 7.1 - 4 „Modernizacja liniikolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań Etap II - odcinek Wrocław – granica woj. dolnośląskiego”, znajduje się na [...] wielobranżowych robót budowlanych w zakresie kompleksowej przebudowy liniikolejowej na odcinkach: Wrocław Grabiszyn – stacja Skokowa - 36,5 km, stacja Żmigród – granica woj. dolnośląskiego – 13,3 km, a [...] zadania przyczynią się również do zminimalizowania wpływu liniikolejowej na środowisko naturalne oraz podniosą bezpieczeństwo na przejazdach kolejowych w wyniku ograniczenia ich ilości i przejęcia funkcji

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...17181920212223242526...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 211 do 220 z 1605.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook