• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy Warszaw. Rezultatów: 2281, czas wyszukiwania 14 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-traci-cierpliwosc-i-zegna-sie-z-wykonawca-projektu-linii-warszawa-radom-2440

PLK traci cierpliwość i żegna się z wykonawcą projektu linii Warszawa – Radom

30.05.2014

100-kilometrowej linii od stacji Warszawa Okęcie do stacji Radom, została podzielona na dwa etapy. Pierwszy obejmował modernizację niemal połowy trasy, czyli odcinek z Warszawy Okęcie do Warki oraz stację Radom [...] opóźnień wykonawcy w przygotowaniu projektu, pierwszy etap inwestycji ruszy na 27-kilometrowym odcinku Warszawa Okęcie – Czachówek oraz na stacji w Radomiu. Pozostała część trasy będzie modernizowana równolegle [...] kolejowym i telekomunikacji. Wkrótce rozpocznie się także kompleksowa przebudowa torów na odcinku Warszawa Okęcie – Czachówek oraz modernizacja stacji w Radomiu. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. już w czerwcu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-nieco-ponad-trzy-i-pol-godziny-z-warszawy-do-wroclawia-2429

W nieco ponad trzy i pół godziny z Warszawy do Wrocławia

26.05.2014

Rewitalizacja trasy Koniecpol – Opole pozwoli na stworzenie szybkiego połączenia ze stolicy przez Częstochowę do Wrocławia. W grudniu 2014 roku czas przejazdu wyniesie ok. 3 godzin i 40 minut z możliw

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmiany-na-podmiejskiej-trasie-warszawa-pruszkow-2416

Zmiany na podmiejskiej trasie Warszawa – Pruszków

21.05.2014

przystankach trasy (Warszawa Zachodnia, Warszawa Śródmieście, Warszawa Włochy, Warszawa Ursus, Ursus Niedźwiadek, Piastów, Pruszków i Brwinów), a na odcinku Skierniewice – Warszawa Wschodnia będą wygłaszane [...] szczycie komunikacyjnym pociągi będą jeździły głównie w kierunku Warszawy. W godzinach szczytu popołudniowego priorytetem będzie kierunek z Warszawy do Pruszkowa. W pozostałych godzinach ruch będzie odbywał się [...] odcinku Warszawa Włochy – Pruszków. Ponadto do 30 czerwca br. będzie przebudowywany układ torowy na stacji Pruszków oraz będą wymieniane konstrukcje wspierające sieć trakcyjną na odcinku Warszawa Włochy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/intensywne-prace-na-trasie-warszawa-skierniewice-2059

Intensywne prace na trasie Warszawa – Skierniewice

29.10.2013

zakończenie modernizacji odcinka Warszawa Zachodnia – Grodzisk Mazowiecki 2015 zakończenie wszystkich prac na trasie Łódź – Warszawa, czas przejazdu z Łodzi Fabrycznej do Warszawy Centralnej: 70 minut. Utrudnienia [...] Do wykonania prac na torach z Warszawy Zachodniej do Skierniewic wykonawca sprowadził najnowocześniejsze urządzenia. Na odcinku Pruszków – Warszawa Włochy pracuje specjalistyczna oczyszczarka, czyli urządzenie [...] zakończono na torach między Skierniewicami a Radziwiłłowem Mazowieckim oraz na odcinku Warszawa Zachodnia – Warszawa Włochy. W połowie tego roku rozpoczęły się prace modernizacyjne na odcinku Żyrardów –

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koniec-utrudnien-na-trasie-do-warszawy-wilenskiej-na-miesiac-przed-czasem-2052

Koniec utrudnień na trasie do Warszawy Wileńskiej - na miesiąc przed czasem

18.10.2013

Pierwszy projekt to budowa tunelu drogowego pod torami w ciągu ulic Wojska Polskiego – Orla w Ząbkach, wraz z dojściem do peronu. Nowa infrastruktura kolejowa jest dostosowana do potrzeb osób o ograni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-z-warszawy-do-grodziska-mazowieckiego-rusza-projektowanie-2018

Nowe tory z Warszawy do Grodziska Mazowieckiego. Rusza projektowanie

06.09.2013

do modernizacji linii kolejowej Warszawa Włochy – Pruszków – Grodzisk Mazowiecki. Koszt zadania wynosi blisko 3 mln 690 tys. złotych. 25-kilometrowy odcinek linii Warszawa Włochy – Grodzisk Mazowiecki p

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-z-warszawy-do-lublina-w-100-minut-trwaja-prace-projektowe-1995

Koleją z Warszawy do Lublina w 100 minut. Trwają prace projektowe

14.08.2013

pojadą tą trasą z prędkością 160 km/h, a czas przejazdu z Warszawy do Lublina skróci się do około 1 godziny i 40 minut. Linia kolejowa Nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa - Dorohusk - granica państwa, jest linią

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-naprawa-mostu-srednicowego-na-polmetku-1991

Warszawa: Naprawa mostu średnicowego na półmetku

02.08.2013

pozwolą na przywrócenie prędkości eksploatacyjnej pociągów, jaka obowiązuje na całej trasie Warszawa Zachodnia – Warszawa Wschodnia. Bez przeprowadzenia zaplanowanych robót konieczne byłoby jej dalsze obniżanie [...] h za i przed mostem. Wykonawca zakończył roboty na torze biegnącym z przystanku Warszawa Powiśle do przystanku Warszawa Stadion. Przez cały sierpień prace na trzy zmiany będą prowadzone na drugim torze [...] spowodowałoby znaczne obniżenie przepustowości podmiejskiej linii średnicowej przebiegającej przez Warszawę. Roboty, które prowadzą PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na moście średnicowym to przede wszystkim

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przygotowania-do-modernizacji-trasy-warszawa-okecie-radom-1986

Przygotowania do modernizacji trasy Warszawa Okęcie - Radom

23.07.2013

Modernizowany, 92-kilometrowy odcinek z Warszawy do Warki jest częścią linii kolejowej nr 8 łączącej stacje Warszawa Zachodnia i Kraków Główny. Pociągami tysiące pasażerów codziennie podróżują tą trasą [...] modernizację linii kolejowej nr 8 na odcinku Warszawa Okęcie – Radom. W obecnej perspektywie finansowania zostały przewidziane do modernizacji odcinki Warszawa Okęcie – Czachówek, Czachówek - Warka oraz [...] kolejowej nr 8 na odcinku pomiędzy Warszawą, a Radomiem został podzielony na dwa etapy. W pierwszej kolejności PKP Polskie Linie Kolejowe zajmą się pracami na odcinku Warszawa Okęcie - Warka oraz stacją w Radomiu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-wschodnia-ruch-pociagow-bez-ograniczen-1980

Warszawa Wschodnia - ruch pociągów bez ograniczeń

12.07.2013

monitoruje sytuację na terenie Warszawy Wschodniej i współpracuje m.in. z ZTM, SKM oraz Kolejami Mazowieckimi. PKP Energetyka zapewniła stałe, zastępcze zasilanie Warszawy Wschodniej z sąsiednich podstacji

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...209210211212213214215216217218...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 2131 do 2140 z 2281.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook