• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy czarl. Rezultatów: 2964, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podroz-radom-warszawa-krotsza-o-godzine-1488

Podróż Radom - Warszawa krótsza o godzinę

28.10.2011

Efekty inwestycji: - ruch pociągów na około 89% długości trasy ma odbywać się prędkością 160km/h - budowa drugiego toru na odcinku Warka – Radom (obecnie istnieje tylko jeden). Zapewni to możliwość wp

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/fotorelacja-etcs-200-km-h-na-cmk-1464

Fotorelacja ETCS - 200 km/h na CMK

07.10.2011

Pociąg PKP Intercity z lokomotywą „Husarz" z wykorzystaniem wdrażanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. systemu ETCS poziomu 1 osiągnął max prędkość 200 km/h. Próby realizowano na odcinku Central

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wreczone-nominacje-w-konkursie-czlowiek-roku-przyjaciel-kolei-2011-1461

Wręczone nominacje w konkursie Człowiek roku - przyjaciel kolei 2011

04.10.2011

o „AGAT" S.A. nominacje w kategorii naukowiec roku otrzymali: 1. prof. dr hab. inż. Jerzy Kisilowski – Politechnika Warszawska 2. prof. dr hab. inż. Mirosław Luft – Politechnika Radomska 3. dr hab. inż

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-zakonczyl-sie-pierwszy-etap-przygotowan-1460

Koleje dużych prędkości - zakończył się pierwszy etap przygotowań

04.10.2011

Pierwszy z przełomów dokonał się 1 października 2011 r. podczas testów na Centralnej Magistrali Kolejowej łączącej Warszawę z Katowicami i Krakowem, pociąg PKP Intercity prowadzony przez lokomotywę Hu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/etcs-200-km-h-na-cmk-1456

ETCS - 200 km/h na CMK

03.10.2011

- W ramach przejazdu testowana będzie funkcjonalność systemu ETCS: wprowadzanie danych o pojeździe do systemu, rozpoczęcie jazdy pod nadzorem w obszarze niewyposażonym i wjazd w obszar wyposażony w ET

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/silna-konkurencja-w-postepowaniu-na-modernizacje-odcinka-siedlce-terespol-1454

Silna konkurencja w postępowaniu na modernizację odcinka Siedlce - Terespol

30.09.2011

Oferty na realizację tego zadania złożyło dwanaście konsorcjów: Oferta nr 1 : Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „POL-AQUA" S.A., PiasecznoDRAGADOS S.A., Hiszpania Vias y Construcciones S.A, Hiszpa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/osiem-nowych-wiaduktow-na-linii-kolejowej-warszawa-gdynia-1675

Osiem nowych wiaduktów na linii kolejowej Warszawa - Gdynia

18.06.2012

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. uzyskały pozwolenie na użytkowanie 4 wiaduktów w okolicy Nasielska na linii kolejowej Warszawa – Gdynia. Od początku czerwca 2012 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oddały

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-cmk-do-kielc-wspoldzialanie-przy-lacznicy-czarnca-wloszczowa-1661

Z CMK do Kielc. Współdziałanie przy łącznicy Czarnca - Włoszczowa

24.05.2012

Sławomir Burczaniuk, dyrektor Oddziału Centrum Realizacji Inwestycji w Lublinie. Budowa łącznicy ma na celu poprawę spójności systemu kolejowego w obrębie województwa świętokrzyskiego oraz połączeń kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/akcja-ratownicza-w-szczekocinach-godz-1030-1601

Akcja ratownicza w Szczekocinach - godz. 10.30

04.03.2012

Kozłowa o 4:10. O godzinie 3:22 lokomotywa z pociągu ratunkowego z Psar dotarła na miejsce katastrofy w celu odholowania ocalałych wagonów. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/akcja-ratownicza-w-szczekocinach-godz-520-1600

Akcja ratownicza w Szczekocinach - godz. 5:20

04.03.2012

O godzinie 3:22 lokomotywa z pociągu ratunkowego z Psar dotarła na miejsce katastrofy w celu odholowania ocalałych wagonów. Ustalono już zastępczy rozkład jazdy przewidujący objazd pociągów do Krakowa

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...16171819202122232425...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 201 do 210 z 2964.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook