Wyniki wyszukiwania
wytworzonego przez osobę, która zginęła. Eksperci szacują koszt nagłej śmierci jednej osoby na ponad 2 mln zł. W rezultacie wypadku na przejeździe lub potrącenia pieszego, przeciętne ograniczenie ruchu wynosi
PRZECZYTAJinwestycji wynosiła zaledwie powyżej 3 mld zł, zaś Spółka za 2012 rok odnotowała stratę wartości -748 mln zł. Brak było działań ukierunkowanych na poprawę obsługi pasażerów, a struktura Spółki była „ciężka”
PRZECZYTAJetap II. Wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica-Wrocław-Opole” to ponad 131 mln zł. Projekt "Modernizacja linii kolejowej E30, etap II. Wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce
PRZECZYTAJ44%. W 2014 roku na przejazdach zanotowano o 14% mniej wypadków niż w 2013. Liczby inwestycji: 393 mln PLN – taki jest koszt realizacji tzw. „projektów przejazdowych”, 304 – tyle przejazdów będzie zmod
PRZECZYTAJKu lepszej kolei na Opolszczyźnie
11.02.2015
środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Planowana kwota dofinansowania UE wynosi 26,7 mln euro. - Planowane inwestycje znacząco poprawią komfort podróży koleją w regionie, ale przede wszystkim
PRZECZYTAJobrębie stacji przebudowywany jest układ torowy, a sieć trakcyjna modernizowana. Modernizacja za 500 mln zł Modernizowana trasa kolejowa pomiędzy Siedlcami i Terespolem to bardzo istotna część międzynarodowej
PRZECZYTAJCentrum było konsorcjum firm Arcus S.A. i Perfect Displays Sp. z o.o.. Jego realizacja kosztowała 5 mln złotych. „Oprócz warszawskiej centrali, innowacyjne rozwiązania wprowadziliśmy w 8 centrach regionalnych
PRZECZYTAJŁącznie na wszystkie zadania związane z przygotowaniem budowy linii KDP przeznaczono kwotę 290,98 mln zł. Inne zadania związane z tym projektem to m.in. wykonanie studiów wykonalności dla przygotowania
PRZECZYTAJRemont tunelu-list otwarty
24.01.2007
remontu do 31 maja 2007 roku. Jednocześnie domagano się zaakceptowania dodatkowych kosztów na kwotę 4,5 mln zł. 18 grudnia 2006 roku miały pojechać przez tunel pociągi. Warunkiem była zgoda PLK na żądania wykonawcy
PRZECZYTAJTerespola. Zadanie realizowane będzie w latach 2007 – 2013. Koszt modernizacji II Etapu to około 271 mln euro . Źródła finansowania: grant ISPA – 75%, dotacja budżetowa – 25%.
PRZECZYTAJ