Wyniki wyszukiwania
w ramach większego projektu pn. „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II”. Finansowanie inwestycji zapewnione jest ze środków budżetowych w ramach Krajowego Programu Kolejowego
PRZECZYTAJ. Rozkład jazdy dostępny jest m.in. na portalpasazera.pl i u przewoźników. 10 marca ruszy kolejny etap przebudowy ostatniego odcinka linii Warszawa – Radom . Wykonawca rozpocznie modernizację pomiędzy
PRZECZYTAJ. Rozkład jazdy dostępny jest m.in. na portalpasazera.pl i u przewoźników. 10 marca ruszy kolejny etap przebudowy ostatniego odcinka linii Warszawa – Radom . Wykonawca rozpocznie modernizację pomiędzy
PRZECZYTAJominięciem bardzo obciążonego odcinka Gdynia – Gdańsk – Tczew. Inwestycja została podzielona na dwa etapy i jest realizowane dla niej studium wykonalności. Zgodnie z KPK planowany koszt prac sięga 1,617 mld
PRZECZYTAJrealizują projekt inwestycyjny pn. „Prace na podstawowych ciągach pasażerskich na obszarze Śląska, etap I: linia E 65 na odc. Będzin - Katowice - Tychy - Czechowice Dziedzice Zebrzydowice (granica państwa)”
PRZECZYTAJrezerwowa: 1. Prace na liniach kolejowych nr 18, 203 na odcinku Bydgoszcz Główna – Piła Główna – Krzyż, etap I: prace na odcinku Bydgoszcz Główna – Piła Główna (POIiŚ) 2. Rewitalizacja kolejowego ciągu komu
PRZECZYTAJzwiększoną częstotliwość kursowania pociągów nawet co 7 minut. Odprawa podróżnych będzie podzielona na etapy, które będą odbywać się w kilku strefach. Bramki i maty liczące podróżnych Na dworzec Kraków Główny
PRZECZYTAJWarszawa Jeziorki i Czachówek Górny część starych peronów została już rozebrana i wykonawca jest na etapie zabudowy ścianek peronowych dla nowych, 200 metrowych peronów. Na 27-kilometrowym odcinku linii kolejowej
PRZECZYTAJkonkurencyjności.” Projekt POIiŚ 7.1 - 4 „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań Etap II - odcinek Wrocław – granica woj. dolnośląskiego”, znajduje się na Liście Indywidualnych Programów
PRZECZYTAJTorowe Sp. z o.o. w Gdańsku Realizacja projektu POIiŚ 7.1-11.1 „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Zabrze – Katowice - Kraków” polega na kompleksowej modernizacji wszystkich elementów
PRZECZYTAJ