Wyniki wyszukiwania
prędkości. Nowe rozjazdy pozwalają na płynną jazdę pociągów oraz utrzymanie rozkładowych – a nawet skracanie – czasów podróży. Dodatkowo, wyposażyliśmy wszystkie rozjazdy w system elektrycznego ogrzewania
PRZECZYTAJRoboty zakończą się na przełomie 2014/2015 r. Ponad 300 km w niecałe 3 godziny Inwestycje PLK „skracają” dystans między stolicami regionów. Jeszcze w tym roku 330-kilometrową trasę z Warszawy do Trójmiasta
PRZECZYTAJKolejne stypendia ufundowane przez PLK
15.04.2014
pracowników PLK w charakterze wykładowców. Ukończenie szkoły w specjalności „kolejowej” znacznie skracają proces przygotowania do zawodu kolejarza. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy
PRZECZYTAJstolicy Małopolski realizujemy bezprecedensowe projekty kolejowe, które poprawiają komfort podróży i skracają czas przejazdu. Dodatkowe przystanki, wybudowane dzięki wsparciu rządu, zagwarantują wygodny dostęp
PRZECZYTAJW tym roku na Mazowszu 11 osób zginęło, a 4 zostały ciężko ranne w skutek przechodzenia przez tory w miejscu niedozwolonym. Aby ograniczyć liczbę tragicznych zdarzeń, PLK wspólnie ze Strażą Ochrony Ko
PRZECZYTAJGórach i Nowym Sączu. W klasach o profilu kolejowym kształci się ponad 500 osób. Szkoły znacznie skracają proces przygotowania do zawodu kolejarza. Oferują naukę na kierunkach: technik transportu kolejowego
PRZECZYTAJuzyskania wielu pozwoleń administracyjnych, które zwyczajowo są niezbędne do rozpoczęcia nowych robót. Skraca to dwukrotnie czas inwestycji i ogranicza jej koszty. Prace rewitalizacyjne przebiegają sprawnie
PRZECZYTAJnawierzchni torowej – z jednoczesnym usuwaniem zużytych elementów i układaniem nowych, co znacząco skraca czas prowadzenia robót torowych. Zastosowanie tej technologii pozwala ograniczyć wpływ prac utrz
PRZECZYTAJplanowane jest zawarcie 88 umów stypendialnych. Ukończenie szkoły w specjalności „kolejowej” znacznie skracają proces przygotowania do zawodu kolejarza. Oferują one naukę na kierunkach: technik transportu kolejowego
PRZECZYTAJPo zakończeniu rewitalizacji linii kolejowej nr 143 na odcinku Kalety-Kluczbork, które jest planowane na pierwszy kwartał 2015 r., parametry techniczne na całej linii Kalety – Kluczbork pozwolą na jaz
PRZECZYTAJ