Wyniki wyszukiwania
Górach i Nowym Sączu. W klasach o profilu kolejowym kształci się ponad 500 osób. Szkoły znacznie skracają proces przygotowania do zawodu kolejarza. Oferują naukę na kierunkach: technik transportu kolejowego
PRZECZYTAJi wymianą elementów infrastruktury kolejowej pozwalających na podwyższanie prędkości pociągów i skracanie czasu podróży. Kolejarze w 2013 roku zmodernizowali lub zbudowali 29 przejść podziemnych i 3 kładki
PRZECZYTAJplanowane jest zawarcie 88 umów stypendialnych. Ukończenie szkoły w specjalności „kolejowej” znacznie skracają proces przygotowania do zawodu kolejarza. Oferują one naukę na kierunkach: technik transportu kolejowego
PRZECZYTAJKolejne stypendia ufundowane przez PLK
15.04.2014
pracowników PLK w charakterze wykładowców. Ukończenie szkoły w specjalności „kolejowej” znacznie skracają proces przygotowania do zawodu kolejarza. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy
PRZECZYTAJnr 160 oraz 80 km/h na linii nr 186, wykorzystywanych głównie do transportu ładunków. Dzięki temu skraca się czas przejazdu pociągów między województwem śląskim a centralną i północną Polską. – Zrewitalizowane
PRZECZYTAJodcinku „Kościerskiego korytarza kolejowego” pociągi mogą jeździć z maksymalną prędkością 120 km/h, co skraca czas jazdy o ok. 20 minut. Poza poprawą stanu technicznego linii i zwiększeniem poziomu bezpieczeństwa
PRZECZYTAJuzyskania wielu pozwoleń administracyjnych, które zwyczajowo są niezbędne do rozpoczęcia nowych robót. Skraca to dwukrotnie czas inwestycji i ogranicza jej koszty. Prace rewitalizacyjne przebiegają sprawnie
PRZECZYTAJPo zakończeniu rewitalizacji linii kolejowej nr 143 na odcinku Kalety-Kluczbork, które jest planowane na pierwszy kwartał 2015 r., parametry techniczne na całej linii Kalety – Kluczbork pozwolą na jaz
PRZECZYTAJKrakowa i Katowic. Z każdym rokiem i wraz z postępem prac modernizacyjnych, czasy przejazdu będą nadal skracane. Szybciej między aglomeracjami i w aglomeracjach Efektem już prac na trasie z Częstochowy do Opola
PRZECZYTAJnajkrótsza w historii. Z każdym rokiem, wraz z postępem inwestycji, czasy przejazdu koleją będą nadal skracane. To efekt zintensyfikowania prac, na które tylko w ciągu 3 ostatnich lat, PLK przeznaczyła 16 mld
PRZECZYTAJ